Проблем с М44
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Tomekk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: 22.05.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: М44
- Мечтае да кара: ///М
- Детайли за колата: Не карам бързо полицай, просто бавно си летя :)
Re: Проблем с М44
Mollov написа:димитър_81 написа:Преди време се бях вкарал в такъв филм заради трудния старт, точно както го описваш, перфектен, но от втория път, че налягане ли не мерих, помпата ли не сменях, а то решението се оказа толкова просто... един ден просто сипах повечко 100 октанов бензин, иколата ми запали от раз
А така...
Е то това за бензина сигурно го има в минимун 10 теми

- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Проблем с М44
3 пъти сипвах 100 октанов, проблема се реши но не напълно.. Пак тресеше и работеше на 3 цилиндъра. Смених маслото и филтрите и започна да пали с 1200 оборота, тресе съвсем леко, но работи на 4 цилиндъра (при -10°). Започнах да си сипвам на ОМВ от по-хубавия 95. Ще продължа да споделям как е положението. И все пак вече трябва да я закарам на диагностика, но това след празниците 
Весела Колега на всички

Весела Колега на всички

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Проблем с М44
Ма чакай бре... като е -10С е нормално като запали да задържи за малко 1000-1200RPM... и след няколко секунди да почне да пада от 1000 RPM надолу към 750 RPM...
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Проблем с М44
Mollov написа:Ма чакай бре... като е -10С е нормално като запали да задържи за малко 1000-1200RPM... и след няколко секунди да почне да пада от 1000 RPM надолу към 750 RPM...
Да, знам, че това е нормално и, че така трябва да бъде, но не е нормално да тресе

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Проблем с М44
Ае тия стари мотори, на подобен студ... пак не е нечувано да тресе, и не мисля, че е ненормално...
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Проблем с М44
И аз сега карам на 100 октана от Еко-то, вярно нямам проблеми с паленето, но лекичко си притриса!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- tenchooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 4.01.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: IS
- Мечтае да кара: BMW ///M3
Re: Проблем с М44
колеги аз бях със този проблем както съм писал в темата, но да не сте със някакви смешни(евтини)спортни въздушни филтри защото АЗ БЯХ
,и сега като си сложих оригиналния и проблема ми се реши
поне за последните няколко дни -3,4 градоса нямаше никакъв проблем.успех


- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Проблем с М44
tenchooo написа:колеги аз бях със този проблем както съм писал в темата, но да не сте със някакви смешни(евтини)спортни въздушни филтри защото АЗ БЯХ,и сега като си сложих оригиналния и проблема ми се реши
поне за последните няколко дни -3,4 градоса нямаше никакъв проблем.успех
Определено не бих сложил такова нещо на моята


- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Проблем с М44
M44 колкото и да го мъчеш да го докраш да не тресе, той пак ще си претриса от време на време. Няма как да го накараш да работи като 6-така. Ако искаш да не "тресе" си смени двигатела с по-голям
п.с. Карай и си свиркай не се занимавай с глупости, може да го прочетеш ама съм сигурен че нищо няма да излезе.

п.с. Карай и си свиркай не се занимавай с глупости, може да го прочетеш ама съм сигурен че нищо няма да излезе.


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- Киров
- Пловдивски Джигит
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 728 IA
Re: Проблем с М44
В студа и аз го имам този проблем сутрин като я запаля и претриса , с какъвто и бензин да съм първите няколко секунди си претриса след това си се нормализира... но аз си и свикнал и хич не и обръщам внимание колеги, хич да не ви пука аз вече четири години така си я карам и няма проблем



- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Проблем с М44
Оставям я за по няколко дни на студа без да я паля... Паля я сутрин - запалва на 4 цилиндъра, притриса няколко секунди, но се радвам, че поне вече пали на 4 цилиндъра... И това от както смених маслото и филтрите.
Колата в началото докато я докарах от Германия, зимата съм я палил на -18° и не е имало проблеми, но един ден почна да тресе и от тогава на студено си го прави този номер. Не знам от какво е, но съм сигурен, че би трябвало да има оправия или просто с този бензин дюзите са "зацапали"
И както казвате Вие, че е по-капризна, та нищо чудно да е от това 
Колата в началото докато я докарах от Германия, зимата съм я палил на -18° и не е имало проблеми, но един ден почна да тресе и от тогава на студено си го прави този номер. Не знам от какво е, но съм сигурен, че би трябвало да има оправия или просто с този бензин дюзите са "зацапали"


- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Проблем с М44
С тия разсъждения ме подсещаш, че трябва да си взема една добавка на ProTec да й хакна на мойта... да продуха малко... току виж заработил малко по-добре маторя...
- Huffy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Балтимор
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i '07 335i '90 325i
- Мечтае да кара: жената към летището с еднопосочен билет
Re: Проблем с М44
Същия проблем го имам и аз
Сменил съм всичко без температурен датчик и този на разпределителния вал и съвсем скоро ще бъдят сменени
Не си играйте с дюзите
защото вече ги носих уж да ги чистят и пича като ги закачи и ги тества ми каза че не са за чистене защото са перфектни. От както е закупена колата (нов внос) е карана само с 95 на лукойл и проблеми не съм имал. От около година съм в София и я карам само с 95 от ЕКО защото имат хубава газ и директно от там си слагам и бензин. Горе долу от този период започна да ми прави същите номера които Вие описвате. Като сменя каквото остана ще споделя дали има подобрения.
ПС на импа излиза само ламбда адаптацията и разбира се missfire на всички цилиндри



ПС на импа излиза само ламбда адаптацията и разбира се missfire на всички цилиндри

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Проблем с М44
Ми аз съм сменил всичко без дюзи и датчик коленов вал, датчика напролет, сега съм взел гумички за дюзите и тоя маркуча октопода
, то друго не остана, скоро ще го разнищим проблема, момчета!

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Проблем с М44
Нюкъм, за тия пари дето си ги налял в твоята да беше взел М пауър бе, брат 

55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани