Проблем с М44

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 282
Регистриран на: 22.05.2008
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: М44
Мечтае да кара: ///М
Детайли за колата: Не карам бързо полицай, просто бавно си летя :)

Re: Проблем с М44

Мнение от Tomekk » 21 Дек 2011, 14:43

Mollov написа:
димитър_81 написа:Преди време се бях вкарал в такъв филм заради трудния старт, точно както го описваш, перфектен, но от втория път, че налягане ли не мерих, помпата ли не сменях, а то решението се оказа толкова просто... един ден просто сипах повечко 100 октанов бензин, и :shock: колата ми запали от раз


А така... :)


Е то това за бензина сигурно го има в минимун 10 теми :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Проблем с М44

Мнение от vanka7a » 25 Дек 2011, 18:06

3 пъти сипвах 100 октанов, проблема се реши но не напълно.. Пак тресеше и работеше на 3 цилиндъра. Смених маслото и филтрите и започна да пали с 1200 оборота, тресе съвсем леко, но работи на 4 цилиндъра (при -10°). Започнах да си сипвам на ОМВ от по-хубавия 95. Ще продължа да споделям как е положението. И все пак вече трябва да я закарам на диагностика, но това след празниците ;)
Весела Колега на всички :winky:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Проблем с М44

Мнение от Mollov » 25 Дек 2011, 23:44

Ма чакай бре... като е -10С е нормално като запали да задържи за малко 1000-1200RPM... и след няколко секунди да почне да пада от 1000 RPM надолу към 750 RPM...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Проблем с М44

Мнение от vanka7a » 26 Дек 2011, 2:31

Mollov написа:Ма чакай бре... като е -10С е нормално като запали да задържи за малко 1000-1200RPM... и след няколко секунди да почне да пада от 1000 RPM надолу към 750 RPM...

Да, знам, че това е нормално и, че така трябва да бъде, но не е нормално да тресе :mhihi:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Проблем с М44

Мнение от Mollov » 26 Дек 2011, 15:42

Ае тия стари мотори, на подобен студ... пак не е нечувано да тресе, и не мисля, че е ненормално...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Проблем с М44

Мнение от Nukem » 26 Дек 2011, 15:53

И аз сега карам на 100 октана от Еко-то, вярно нямам проблеми с паленето, но лекичко си притриса!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 4.01.2010
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: IS
Мечтае да кара: BMW ///M3

Re: Проблем с М44

Мнение от tenchooo » 26 Дек 2011, 18:22

колеги аз бях със този проблем както съм писал в темата, но да не сте със някакви смешни(евтини)спортни въздушни филтри защото АЗ БЯХ :banghead: ,и сега като си сложих оригиналния и проблема ми се реши :D поне за последните няколко дни -3,4 градоса нямаше никакъв проблем.успех

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Проблем с М44

Мнение от vanka7a » 27 Дек 2011, 2:35

tenchooo написа:колеги аз бях със този проблем както съм писал в темата, но да не сте със някакви смешни(евтини)спортни въздушни филтри защото АЗ БЯХ :banghead: ,и сега като си сложих оригиналния и проблема ми се реши :D поне за последните няколко дни -3,4 градоса нямаше никакъв проблем.успех

Определено не бих сложил такова нещо на моята :mhihi: Заводско си е всичко :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 25.09.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: Лястовица с рамка

Re: Проблем с М44

Мнение от Tenata » 27 Дек 2011, 11:11

M44 колкото и да го мъчеш да го докраш да не тресе, той пак ще си претриса от време на време. Няма как да го накараш да работи като 6-така. Ако искаш да не "тресе" си смени двигатела с по-голям :mhihi:

п.с. Карай и си свиркай не се занимавай с глупости, може да го прочетеш ама съм сигурен че нищо няма да излезе.
ИзображениеИзображение
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!

Пловдивски Джигит
Аватар
Мнения: 735
Регистриран на: 14.02.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е38 728 IA

Re: Проблем с М44

Мнение от Киров » 28 Дек 2011, 23:35

В студа и аз го имам този проблем сутрин като я запаля и претриса , с какъвто и бензин да съм първите няколко секунди си претриса след това си се нормализира... но аз си и свикнал и хич не и обръщам внимание колеги, хич да не ви пука аз вече четири години така си я карам и няма проблем :yes: :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Проблем с М44

Мнение от vanka7a » 30 Дек 2011, 20:55

Оставям я за по няколко дни на студа без да я паля... Паля я сутрин - запалва на 4 цилиндъра, притриса няколко секунди, но се радвам, че поне вече пали на 4 цилиндъра... И това от както смених маслото и филтрите.
Колата в началото докато я докарах от Германия, зимата съм я палил на -18° и не е имало проблеми, но един ден почна да тресе и от тогава на студено си го прави този номер. Не знам от какво е, но съм сигурен, че би трябвало да има оправия или просто с този бензин дюзите са "зацапали" :mhihi: И както казвате Вие, че е по-капризна, та нищо чудно да е от това :ok:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Проблем с М44

Мнение от Mollov » 30 Дек 2011, 23:38

С тия разсъждения ме подсещаш, че трябва да си взема една добавка на ProTec да й хакна на мойта... да продуха малко... току виж заработил малко по-добре маторя...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Балтимор
Пол: Мъж
Кара: '97 328i '07 335i '90 325i
Мечтае да кара: жената към летището с еднопосочен билет

Re: Проблем с М44

Мнение от Huffy » 31 Дек 2011, 18:13

Същия проблем го имам и аз :mhihi: Сменил съм всичко без температурен датчик и този на разпределителния вал и съвсем скоро ще бъдят сменени :) Не си играйте с дюзите :mhihi: защото вече ги носих уж да ги чистят и пича като ги закачи и ги тества ми каза че не са за чистене защото са перфектни. От както е закупена колата (нов внос) е карана само с 95 на лукойл и проблеми не съм имал. От около година съм в София и я карам само с 95 от ЕКО защото имат хубава газ и директно от там си слагам и бензин. Горе долу от този период започна да ми прави същите номера които Вие описвате. Като сменя каквото остана ще споделя дали има подобрения.

ПС на импа излиза само ламбда адаптацията и разбира се missfire на всички цилиндри :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Проблем с М44

Мнение от Nukem » 31 Дек 2011, 18:29

Ми аз съм сменил всичко без дюзи и датчик коленов вал, датчика напролет, сега съм взел гумички за дюзите и тоя маркуча октопода :mhihi: , то друго не остана, скоро ще го разнищим проблема, момчета!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Проблем с М44

Мнение от vanka7a » 31 Дек 2011, 23:38

Нюкъм, за тия пари дето си ги налял в твоята да беше взел М пауър бе, брат :)

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook