Надува ми маркичите към радиатора

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 18.04.2004
Местоположение: с. Брестовица
Пол: Мъж
Кара: BMW M43B16 / M47B20 E91

Надува ми маркичите към радиатора

Мнение от Georgi_123 » 20 Авг 2009, 13:13

Здравейте колеги от скоро имам БМВ Е36 316i М43 мотора смених му водната помпа както си е по реда после смених и радиатора но нещо надува маркучите притеснявам се да не е гарнитура на главата и дори по лошото глава като я покарам и надуе започва да капе вода от болтчето което е за обезваздушаване проверих болтчето да не е спукано ама не е някакви съвети как да разбера дали е глава или гарнитура без да свалям главата или от какво може да е преди да е станало късно. И накрая проверих маслото няма никаква промяна свещите си имат малко нагар без промяна от както сам ги сменил.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 20 Авг 2009, 13:38

на един съсед така му надуваше,даже му спука разширителното казанче(тъй като маркучите са еластични малко или много е пласмасата на казанчето не е)
в началото и неговото масло беше добре но след не много време стана на боза.предположихме че е гарнитурата,но се оказа малка пукнатина в главата :confused:
благодарение на колегата Ogi обаче всичко вече е ок и то на много добри пари я взе цялата глава :)

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Мнение от MadChicken » 20 Авг 2009, 13:49

Пробвай да смениш капачката на разширителното казанче.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 20.05.2008
Пол: Мъж
Кара: м52б2...

Мнение от thelux » 20 Авг 2009, 14:02

MadChicken написа:Пробвай да смениш капачката на разширителното казанче.

това е най-добрият варианти който може да е,дано не се окаже по сириозно нещо :(
Изображение


Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318 IS
Мечтае да кара: M-power 3.2

Мнение от CASIO » 20 Авг 2009, 14:08

Добре Колеги значи при мен на е36 1.8ИС .
Смених радиатор макурич скоби и мисля че ми надува маркучите :(
Значи карам си нормлано загрява норамално на 90градуса
капачката си отваря работи си нормално ама просто като пипна маркучите и са надути не са на камък така като натискам с натиск лек
се деформират ама не много така ли трябва да е обезвъздушена е както трябва :)
Господи пази ме от модератора "Mamouk" той е исатински звяр,пребива и наказва хора който не познава !!!
Изображение

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Мнение от MadChicken » 20 Авг 2009, 14:15

Като ги стиснеш не трябва да са камък, не трябва и да са толкова меки, че да им допираш стените като ги стиснеш. Трябва да можеш да ги стиснеш горе-долу до средата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 20 Авг 2009, 15:42

MadChicken написа:Като ги стиснеш не трябва да са камък, не трябва и да са толкова меки, че да им допираш стените като ги стиснеш. Трябва да можеш да ги стиснеш горе-долу до средата.


:yes:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 27.08.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E36 M43B18'97
Мечтае да кара: ново BMW

Мнение от Mitack » 20 Авг 2009, 15:45

Колега, и при мен беше така преди година. Надуваше маркучите, но не повишаваше температурата. Смених водна помпа, термостат, капачка на радиатора, пластмасовите преходници към маркучите (понеже се бяха скапали) и продължаваше да надува. Пукна ми се радиатора - смених и него и накрая отидох при майстор за смяна на гарнитура ~ 200 лева ми излезе с шлайфането и труда. Теста, който направи майстора е прост:
- при студен двигател отвиваш капачката на радиатора и пълниш до горе (до ръба) с вода или антифриз.
- палиш и гледаш дали излизат мехурчета;
- ако двигателя загрее (на тихи обороти) и продължават да излизат мехурчета - гарнитурата е за смяна.
Това е от мен. Успех.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 21 Авг 2009, 9:18

Точно при ис-а не е така с маркучите и при мене са така и всичко си е ок
почне ли да ти губи антифриз тогава е проблем
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Мнение от Игнатов » 21 Авг 2009, 10:47

MadChicken написа:....Трябва да можеш да ги стиснеш горе-долу до средата.


......до коя среда......... сигурно и на възел трябва да могат да се вържат

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 28.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 2-ка Б и BMW E46 2-ка Д

.

Мнение от muk_83 » 21 Авг 2009, 11:15

здр. колеги при мен вчера се получи следното на моята 320-ка затанах в една дьлбока кал и опитжаики се да изляза от нея се прасна маркуча на радиатора наи горния които е до сьмата капачка и убезваздуителя започна да излиза пара залепихго с изолирблант допалних около 2 литра оставих я да истине и потеглих нямаше проблеми сега отивам да го сменчм този маркуч и се моля да нее нещо сериозно а да се окаже само тои макар че за да се надуе този дебел маркуч е видяла нещо зор но тепарва ще разбирам какво може да е ако някои има някакви идеи да казва.


Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318 IS
Мечтае да кара: M-power 3.2

Мнение от CASIO » 21 Авг 2009, 11:15

Ами аз като ги стиска и ги деформирам с по 1,5сантиметра горе дуло :)
Господи пази ме от модератора "Mamouk" той е исатински звяр,пребива и наказва хора който не познава !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 28.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 2-ка Б и BMW E46 2-ка Д

Re: .

Мнение от muk_83 » 21 Авг 2009, 11:23

muk_83 написа:здр. колеги при мен вчера се получи следното на моята 320-ка затанах в една дьлбока кал и опитжаики се да изляза от нея се прасна маркуча на радиатора наи горния които е до сьмата капачка и убезваздуителя започна да излиза пара залепихго с изолирблант допалних около 2 литра оставих я да истине и потеглих нямаше проблеми сега отивам да го сменчм този маркуч и се моля да нее нещо сериозно а да се окаже само тои макар че за да се надуе този дебел маркуч е видяла нещо зор но тепарва ще разбирам какво може да е ако някои има някакви идеи да казва.
искам да допалня само че после я карах 10 км. и нямаше никакжи проблеми и темтеретурата не мрьдна от нормалното.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 13.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: МБ W140 V8

Мнение от sharksfin » 21 Авг 2009, 14:31

И при мен надуваше маркучите, излезе проблема в гарнитурата - не беше скъсана, но имаше нагар по отворите и оттам влизаха изгорели газове в системата. Продава се някакъв препарат, който като се сипе във водната система, ако има газове, променя цвета си. (за протокола ще кажа, че при мен маслото беше чисто, главата - крива)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 21 Авг 2009, 15:02

CASIO написа:Ами аз като ги стиска и ги деформирам с по 1,5сантиметра горе дуло :)


с шублер ли премери деформацията, мойте се деформират с 1,63 см, дали е проблем?! :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook