Надува ми маркичите към радиатора
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Georgi_123
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 18.04.2004
- Местоположение: с. Брестовица
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M43B16 / M47B20 E91
Надува ми маркичите към радиатора
Здравейте колеги от скоро имам БМВ Е36 316i М43 мотора смених му водната помпа както си е по реда после смених и радиатора но нещо надува маркучите притеснявам се да не е гарнитура на главата и дори по лошото глава като я покарам и надуе започва да капе вода от болтчето което е за обезваздушаване проверих болтчето да не е спукано ама не е някакви съвети как да разбера дали е глава или гарнитура без да свалям главата или от какво може да е преди да е станало късно. И накрая проверих маслото няма никаква промяна свещите си имат малко нагар без промяна от както сам ги сменил.
на един съсед така му надуваше,даже му спука разширителното казанче(тъй като маркучите са еластични малко или много е пласмасата на казанчето не е)
в началото и неговото масло беше добре но след не много време стана на боза.предположихме че е гарнитурата,но се оказа малка пукнатина в главата
благодарение на колегата Ogi обаче всичко вече е ок и то на много добри пари я взе цялата глава
в началото и неговото масло беше добре но след не много време стана на боза.предположихме че е гарнитурата,но се оказа малка пукнатина в главата

благодарение на колегата Ogi обаче всичко вече е ок и то на много добри пари я взе цялата глава

- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
- CASIO
-
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 IS
- Мечтае да кара: M-power 3.2
Добре Колеги значи при мен на е36 1.8ИС .
Смених радиатор макурич скоби и мисля че ми надува маркучите
Значи карам си нормлано загрява норамално на 90градуса
капачката си отваря работи си нормално ама просто като пипна маркучите и са надути не са на камък така като натискам с натиск лек
се деформират ама не много така ли трябва да е обезвъздушена е както трябва
Смених радиатор макурич скоби и мисля че ми надува маркучите

Значи карам си нормлано загрява норамално на 90градуса
капачката си отваря работи си нормално ама просто като пипна маркучите и са надути не са на камък така като натискам с натиск лек
се деформират ама не много така ли трябва да е обезвъздушена е както трябва

- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Като ги стиснеш не трябва да са камък, не трябва и да са толкова меки, че да им допираш стените като ги стиснеш. Трябва да можеш да ги стиснеш горе-долу до средата.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
MadChicken написа:Като ги стиснеш не трябва да са камък, не трябва и да са толкова меки, че да им допираш стените като ги стиснеш. Трябва да можеш да ги стиснеш горе-долу до средата.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Mitack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 27.08.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M43B18'97
- Мечтае да кара: ново BMW
Колега, и при мен беше така преди година. Надуваше маркучите, но не повишаваше температурата. Смених водна помпа, термостат, капачка на радиатора, пластмасовите преходници към маркучите (понеже се бяха скапали) и продължаваше да надува. Пукна ми се радиатора - смених и него и накрая отидох при майстор за смяна на гарнитура ~ 200 лева ми излезе с шлайфането и труда. Теста, който направи майстора е прост:
- при студен двигател отвиваш капачката на радиатора и пълниш до горе (до ръба) с вода или антифриз.
- палиш и гледаш дали излизат мехурчета;
- ако двигателя загрее (на тихи обороти) и продължават да излизат мехурчета - гарнитурата е за смяна.
Това е от мен. Успех.
- при студен двигател отвиваш капачката на радиатора и пълниш до горе (до ръба) с вода или антифриз.
- палиш и гледаш дали излизат мехурчета;
- ако двигателя загрее (на тихи обороти) и продължават да излизат мехурчета - гарнитурата е за смяна.
Това е от мен. Успех.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Точно при ис-а не е така с маркучите и при мене са така и всичко си е ок
почне ли да ти губи антифриз тогава е проблем
почне ли да ти губи антифриз тогава е проблем

- muk_83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 28.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 2-ка Б и BMW E46 2-ка Д
.
здр. колеги при мен вчера се получи следното на моята 320-ка затанах в една дьлбока кал и опитжаики се да изляза от нея се прасна маркуча на радиатора наи горния които е до сьмата капачка и убезваздуителя започна да излиза пара залепихго с изолирблант допалних около 2 литра оставих я да истине и потеглих нямаше проблеми сега отивам да го сменчм този маркуч и се моля да нее нещо сериозно а да се окаже само тои макар че за да се надуе този дебел маркуч е видяла нещо зор но тепарва ще разбирам какво може да е ако някои има някакви идеи да казва.
- CASIO
-
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 IS
- Мечтае да кара: M-power 3.2
- muk_83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 28.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 2-ка Б и BMW E46 2-ка Д
Re: .
искам да допалня само че после я карах 10 км. и нямаше никакжи проблеми и темтеретурата не мрьдна от нормалното.muk_83 написа:здр. колеги при мен вчера се получи следното на моята 320-ка затанах в една дьлбока кал и опитжаики се да изляза от нея се прасна маркуча на радиатора наи горния които е до сьмата капачка и убезваздуителя започна да излиза пара залепихго с изолирблант допалних около 2 литра оставих я да истине и потеглих нямаше проблеми сега отивам да го сменчм този маркуч и се моля да нее нещо сериозно а да се окаже само тои макар че за да се надуе този дебел маркуч е видяла нещо зор но тепарва ще разбирам какво може да е ако някои има някакви идеи да казва.
- sharksfin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 13.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: МБ W140 V8
И при мен надуваше маркучите, излезе проблема в гарнитурата - не беше скъсана, но имаше нагар по отворите и оттам влизаха изгорели газове в системата. Продава се някакъв препарат, който като се сипе във водната система, ако има газове, променя цвета си. (за протокола ще кажа, че при мен маслото беше чисто, главата - крива)
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
CASIO написа:Ами аз като ги стиска и ги деформирам с по 1,5сантиметра горе дуло
с шублер ли премери деформацията, мойте се деформират с 1,63 см, дали е проблем?!

You said: "Time will change!" What if it changes you?
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани