Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Модератор: Общи модератори
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
ms написа:...* => непозната марка, китайска, сглобена в БГ с неясни качества, прилична цена и добър лизинг...

Това за мен е достатъчно, за да имам мнение вече


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- audi_bulgarian
-
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 5.07.2011
- Кара: AUDI TT 1.8T + Smart ForTwo 0.7
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
hell's angel написа:Механджията,
Ти лично, планираш ли покупка на такъв автомобил ?
Това е все едно да питаш краставичаря, дали ще си яде краставиците на салата


- 6per40
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 7.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: "пъргава" 316-ка
- Мечтае да кара: IS-ka
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
stefanoff написа:6per40 написа:Преди 1 седмица карах новото Поло. На 12к километра и мога да кажа няколко неща - абсолютно всички дръжки и пластмаси по вратите скърцат отвратително, пантата на вратата стърже направо, воланът е захабен на тези години, копчетата са протрити супер бързо и колата е тотален мъртвец дори и без климатика да е пуснат. Просто ускорява с календара на Маите.
Споко , точно като му мине гаранцията /само 2 години/ и целия двигател си заминава направо, не ме питай от къде знам![]()
Ако е дизел, бонуса е, че вместо двигателя е по-вероятно да си отиде "само" турбото![]()
1.4тди не върви грам, представям си какво ще е 1.2 - 60кс - като отидеш до магазина и напазаруваш няколко торби, ще требва да си вържеш отпред едно муле, да го изтегля по баира до вкъщиЗа извънградско требва да опъваш едно платно на покрива и да чакаш попътен вятър
Кой въобще посмя да се изцепи с това Поло да го дава за пример за "надежден" "автомобил"
![]()
![]()
Инак Волексчето го разгледах на изложението лятото, страхотно ми хареса интериора, в пъти по-добър е от на ярис примерно. А щом му дават 5г гаранция, едва ли ще е еднодневка като Полото . Вероятно повечето хора не само в България но и в Европа, ще изчакат 1-2 години да видят отзивите и ако са добри /в което съм на 99% сигурен/ , много европейски автомобилни производители ще последват съдбата на Сааб , особенно ако разчитат на стари лаври като VW , пък и не само
Точно такова карах 1,2 60мулета. От Самоков до Благоевград и обратно има няма 150км и мога да кажа, че заедно с колата трябва да върви икона на Св. Мина и кандило, защото всяко изпреварване си е молитва и кръстене.
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
jordanov написа:А самия факт, че държавата е дала на волекса възможност за данъчен кредит много ме радва ... дано този инструмент изстреля продажбите на автомобила и започнем да гледаме служебни волекси вместо дачии, авеота и всякакви други ниско-бюджетни предложения без екстри, направени просто за ръчкане от точка А до точка Б.
данъчния кредит е даден на всеки един автомобилен производител,
който направи автомобил, отговарящ на хомологационна категория N1
като според закона това е автомобил, който има по-голяма товароносимост за товари, от колкото за пътници
т.е. ако имаш примерно една бмв 7ма серия, която има общо 500 кг. товароносимост
и превозва 5 пътника.. се приема, че всеки пътник е по 80 кг средно
и какво става - 400 от килограмите отиват за пътници и 100 за багажи - това е кола M1, не ползва данъчен кредит
но примерно.. ако седмицата е с увеличена обща товароносимост, примерно 820 кг...
400 кг отиват за петимата пътници, а останалите 420 кг. са за товари, този автомобил е N1, може да ползва данъчен кредит
а на външен вид колите са абсолютно еднакви
всъщност това е на път да свърши, защото правителството обмисля вариянти да спре тази практика, тъй като много пари от ддс не влизат в хазната по този начин
преди две години по това време пак сецнаха кранчето за колите, като забраниха трансформациите на местно ниво
No bling at the Ring
- Механджията
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Варна
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
audi_bulgarian написа:Механджията написа:..., и пак казвам - който има конкретни въпроси, да пита - отново ще отговоря с удоволствие.
Защо се сменя маслото на механичната скоростна кутия на Волекс на 5 000 км ?
шкода щот не го правят, на половината от бензиновите им фабии и октавии фърлят кутия на макс. първите две години..... щото имат традиции в автомобилостроенето

това е все едно да питаш защо нисан примерно искат същото, но на 10 000км


защото така е предписано от производителя, защото няма стендова разработка на колите, и това е по-скоро профилактична смяна.... ако ти покажа разлики в цените обслужване с други коли, ще ти падне капата за 100к км евтиното сандеро кво излиза и волекса колко излиза.....
много от вас не са наясно, че нищо не е тва, което беше, и бранда на еди-коя си кола може да не е символ вече на тва, дето е бил преди години.... не 'може', а даже почти сигурно, че не е....
и по-добре базиран на Ярис волекс, отколкото базирана на дърто рено дачия

@hell's angel - да, бих, с огромно удоволствие, и това го казвам най-отговорно, дори като ми падне единия кредит догодина, както планирам, жената може да се оборудва с една С20-ка (цъкни в нета voleex c20r

колегата Мишо - що си мислиш, че китайците нямат традиции в автомобилостроенето? марката ни е създадена 1976та година - прелисти малко нета, да попрочетеш това онова, преди да пишеш, колко завода има и къде и колко продават
а за чехи и румънци хубаво че бяха съответно немци и французи, че да им възродят автоиндустрията.....
относно ДДС кредита - то да не зависи всичко от НАП - има си европейски ДДС директиви, с които трябва да се съобразяваме....
абе вие нямате ли пържоли за маане и вино за пиене.... щото тва мен ме чака..... айде лека на всички

...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...


- vanko242
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Mallorca
- Пол: Мъж
- Кара: трактор шестак
- Детайли за колата: m57tu2d30 OL
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
stefanoff написа:6per40 написа:Преди 1 седмица карах новото Поло. На 12к километра и мога да кажа няколко неща - абсолютно всички дръжки и пластмаси по вратите скърцат отвратително, пантата на вратата стърже направо, воланът е захабен на тези години, копчетата са протрити супер бързо и колата е тотален мъртвец дори и без климатика да е пуснат. Просто ускорява с календара на Маите.
Споко , точно като му мине гаранцията /само 2 години/ и целия двигател си заминава направо, не ме питай от къде знам![]()
Ако е дизел, бонуса е, че вместо двигателя е по-вероятно да си отиде "само" турбото![]()
1.4тди не върви грам, представям си какво ще е 1.2 - 60кс - като отидеш до магазина и напазаруваш няколко торби, ще требва да си вържеш отпред едно муле, да го изтегля по баира до вкъщиЗа извънградско требва да опъваш едно платно на покрива и да чакаш попътен вятър
Кой въобще посмя да се изцепи с това Поло да го дава за пример за "надежден" "автомобил"
![]()
![]()
Инак Волексчето го разгледах на изложението лятото, страхотно ми хареса интериора, в пъти по-добър е от на ярис примерно. А щом му дават 5г гаранция, едва ли ще е еднодневка като Полото . Вероятно повечето хора не само в България но и в Европа, ще изчакат 1-2 години да видят отзивите и ако са добри /в което съм на 99% сигурен/ , много европейски автомобилни производители ще последват съдбата на Сааб , особенно ако разчитат на стари лаври като VW , пък и не само
Колега за момента отзивите са едни и същи - много дефектни автомобили.........
иди поразпитай в Ловеч, Яриса на жената 5 години и нещо върви без проблем само на мръсна газ. Тъста кара точно едно такова Поло V 1.2 и то на 5-6 години - бензина го мирише, без дефекти.........а за попътния вятър - Ти какво очакваш от автомобил с 3 цилиндъра???....на обороти трябва да го караш, не на метaн или газ....Весело изкарване на Празниците.
...тестове на масла : http://bmwservice.livejournal.com/27699.html
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Механджията написа:това е все едно да питаш защо нисан примерно искат същото, но на 10 000кминаче тоя сервиз, който не е само смяна на масло на кутия, ще струва малко над 200лв с труда, тва ли те събаря? ако да, ела, ще ти го дам като отстъпка
колега, това не е вярно, дори обратното, голяма част от новите нисани са с лайфтайм масло на скоростите, т.е. производителя не препоръчва да се сменя
разбира се , положението не е същото при пърформанс моделите
при ГТ-Р-а на всеки 30 000 км се сменя маслото на скоростите и на всички диференциали
очевидно волекса е по-тупалка от годзилата, щом сменя 6 пъти по-често масло на скоростите

No bling at the Ring
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
За мен пък тези автомобили са като часовници-реплика.
Абе ново и лъскаво,ама нещо не е както истинското. Все нещо не достига като че ли на допир и усет,ама ново и лъскаво.
Абе няма го усещането за сигурност и надеждност на доказаните марки автомобилостроители,абе нали е ново и лъскаво.
Ниска цена,служебен автомобил--че и ново и лъскаво.
Пичуи,шефа ще ви купи тая кола за служебна,ама той никога няма да си купи такава за него.
Таксиметраджиите ще си купят такива коли за работни добичета,ама с кеф ще слизат от тях да се качат в личните си,по съвсем други критерии избирани автомобили.
То и всички казваме че сме ходили на море,ама едни спят на каравана че по евтинко,други имат денонощен руумсървиз и вана с плодове--ама нали в крайна сметка и двата вида казват ,че са били на море,схващате ли .Ако не ,айде всеки да си носи репликата,адидаса от илиянци,слънчевите очила от царевични пръчици и да не смята за комплексари всички останали като с моето мислене дето предпочитаме 10 годишна кола от доказана марка на цената на чисто нова автомобилна реплика-ай мерси.Да е жив и здрав лицето Г Ганчев,да си опере паричките културно,колкото Богдан Николов ни докара Бърни Екълстоун с писта за Ф1 в БГ,толко и автомобилите ни ще са автомобили,едно време сме изгонили рено,а по късно и Шкода,форд,сега правим кабелчета за ВАГ и ближем меките задни части на китайци,дето избраха България за входна точка на мисияата си в Европа,хаха
Такъв автомобил бих взел за фирмата ако ми кажат че ако съм сред първите 1000 закупили го ще го взема на 1/2 цена и с платени данъци за три години напред,все пак ще съм опитно свинче
Абе ново и лъскаво,ама нещо не е както истинското. Все нещо не достига като че ли на допир и усет,ама ново и лъскаво.
Абе няма го усещането за сигурност и надеждност на доказаните марки автомобилостроители,абе нали е ново и лъскаво.
Ниска цена,служебен автомобил--че и ново и лъскаво.
Пичуи,шефа ще ви купи тая кола за служебна,ама той никога няма да си купи такава за него.
Таксиметраджиите ще си купят такива коли за работни добичета,ама с кеф ще слизат от тях да се качат в личните си,по съвсем други критерии избирани автомобили.
То и всички казваме че сме ходили на море,ама едни спят на каравана че по евтинко,други имат денонощен руумсървиз и вана с плодове--ама нали в крайна сметка и двата вида казват ,че са били на море,схващате ли .Ако не ,айде всеки да си носи репликата,адидаса от илиянци,слънчевите очила от царевични пръчици и да не смята за комплексари всички останали като с моето мислене дето предпочитаме 10 годишна кола от доказана марка на цената на чисто нова автомобилна реплика-ай мерси.Да е жив и здрав лицето Г Ганчев,да си опере паричките културно,колкото Богдан Николов ни докара Бърни Екълстоун с писта за Ф1 в БГ,толко и автомобилите ни ще са автомобили,едно време сме изгонили рено,а по късно и Шкода,форд,сега правим кабелчета за ВАГ и ближем меките задни части на китайци,дето избраха България за входна точка на мисияата си в Европа,хаха
Такъв автомобил бих взел за фирмата ако ми кажат че ако съм сред първите 1000 закупили го ще го взема на 1/2 цена и с платени данъци за три години напред,все пак ще съм опитно свинче
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
За китайското автомобилостроене имам само един спомен (даже не знам коя от марките им беше
, нито пък с кого искаха да се мерят), бяха направили (изкопирали) луксозна лимузина с хиляди екстри, и на краш теста...
а пък коментарите...
Те няма никога да превъзмогнат стотинкаджииския си манталитет, може и совалки да правят но все ще гледат да е с 1 стотинка по-евтина, и да спестят нещо.
п.п. Колегата jordanpar ме е изпреварил с много хубав коментар



п.п. Колегата jordanpar ме е изпреварил с много хубав коментар

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Най-малкото много добре знаете колко пари влагат БМВ,ВАГ,Форд,Мерцедес,Пежо-Рено-Цитроен...........че не мога ги изброи всичките ,за нови технически разработки,двигатели,дизайн,системи за сигурност и комфорт .Та има си компании които се занимават САМО с разработка и усъвършенстване на скоростни кутии-едни ЗФ например .И изведнъж се появяват банда дръпнати очи и от едни взели фасона,от други старият им двигател,от трети нещо друго и опааа-сглобили кола .И колко сериозни да ми изглеждат като автомобилостроители,не нещо друго,ами МПС което може и да убие .Тва все едно да си купя Армани от Шанз Елизе и после в мойта фирма да го дам на крояча да го разфасова на основни детайли,да ги копира и айдее-готов съм и аз с актуален дизайн без да съм дал и лев за разработка. Тва все едно със чужд проект къща да правиш на друго място. Все едно да слушам кавър версия на песен изпята от наша чалга звезда--еми мерси бееее,нещо истинско остана ли в тоз живот????
- audi_bulgarian
-
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 5.07.2011
- Кара: AUDI TT 1.8T + Smart ForTwo 0.7
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
jordanpar написа:Най-малкото много добре знаете колко пари влагат БМВ,ВАГ,Форд,Мерцедес,Пежо-Рено-Цитроен...........че не мога ги изброи всичките ,за нови технически разработки,двигатели,дизайн,системи за сигурност и комфорт .Та има си компании които се занимават САМО с разработка и усъвършенстване на скоростни кутии-едни ЗФ например .И изведнъж се появяват банда дръпнати очи и от едни взели фасона,от други старият им двигател,от трети нещо друго и опааа-сглобили кола .И колко сериозни да ми изглеждат като автомобилостроители,не нещо друго,ами МПС което може и да убие .Тва все едно да си купя Армани от Шанз Елизе и после в мойта фирма да го дам на крояча да го разфасова на основни детайли,да ги копира и айдее-готов съм и аз с актуален дизайн без да съм дал и лев за разработка. Тва все едно със чужд проект къща да правиш на друго място. Все едно да слушам кавър версия на песен изпята от наша чалга звезда--еми мерси бееее,нещо истинско остана ли в тоз живот????
Ей сега "Механджията" ще ти каже къф си хейтър, как мразиш българското производство, как си чуждопоклонник и как на бялото викаш черно.

п.с.Иначе



- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Абе те хубаво си разработват системи за сигурност, двигатели, ск кутий, ама що така все се чупят? нещо не мис е връзва.. толкова разработки и камиони с пари за система която се троши
все тойота отнася всички възможни звезди по краш тестовете, но това е друга тема. Нещо много отнесохте.. марката сега навлиза сериозно в европейския пазар и ако се наложи поне малко ще изкарат и други модели и може сами да си разработват двигатели и т.н.. Хайде да махнем капаците и да разберем най-после, че единствената качествена немска марка за която си заслужава да дадеш един чувал с пари за автомобил си остана Порше. Качество, надежост, лукс, страшни мотори и уникално пътно поведение. Хресвам новите баварци като лукс и хендлинг ама само дотам, като знам кви са крехки , ше си карам дъртата баварка и ше си мечтая някой ден да върнат перформънса на старите вълци с надпис бавария на задния капак 
трезва


п.с.Иначеза коментарите и трезвата преценка.
трезва

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
audi_bulgarian написа:...
Интересно, принципно трябва да се радваме, че Китаеца ще отвори няколко хиляди работни места, тоест няколко хиляди семесйтва ще бъдат хранени от Китайците. Не е ли хубаво това? ти ако няма да си купиш " китайски ориз" други ще го направят. Каквито и да са грейт уол, колкото и качествени да са, за България това е един плюс и нищо повече. Колега само ще ти кажа, че познавам доста хора дето избягаха от Немските автомобили поради обективни причини и скоро няма шанс да си купят отново нещо от тях. Защо ли?
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- audi_bulgarian
-
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 5.07.2011
- Кара: AUDI TT 1.8T + Smart ForTwo 0.7
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Витанов написа:audi_bulgarian написа:...
Интересно, принципно трябва да се радваме, че Китаеца ще отвори няколко хиляди работни места, тоест няколко хиляди семесйтва ще бъдат хранени от Китайците. Не е ли хубаво това? ти ако няма да си купиш " китайски ориз" други ще го направят. Каквито и да са грейт уол, колкото и качествени да са, за България това е един плюс и нищо повече. Колега само ще ти кажа, че познавам доста хора дето избягаха от Немските автомобили поради обективни причини и скоро няма шанс да си купят отново нещо от тях. Защо ли?
Принципно до този момент никой не е оспорил китайската инвестиция, работните места или потенциала за растеж

Общо взето аз гледам през моята призма на потребител и моята преценка за ценовото позициониране - особено на въпросния Волекс. Не знам защо не се опитват да бият поне Дачия в ценовата война



п.с.За качество не мога да говоря, но например връзките за вдигане на задната кора при отваряне на петата врата са вързани на ВЪЗЕЛ


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани