мотор m50b25 заслужава ли си !!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: мотор m50b25 заслужава ли си !!
Nasko_ написа:bum_bum написа:Nasko_ написа:-ша фана я запала
По-добре фани зАпали 23-ката, че 2500 кубика и толкова мъртва кола надали има друга
Първо, ставаше въпрос за разход на гориво
И второ, да не съм я конструирал аз, че си седнал да ми обясняваш, колко била мъртва?
Не но си я купил

По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: мотор m50b25 заслужава ли си !!
maxpower написа:bum_bum написа:По-добре фани зАпали 23-ката, че 2500 кубика и толкова мъртва кола надали има друга
Айде са на двигатели ли ще се обиждаме
В е36-цата е добре. е46-цата е трагедия, не знам що

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: мотор m50b25 заслужава ли си !!
Не се колебайте между 23 и 25 -> най-добре 24-ка 




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: мотор m50b25 заслужава ли си !!
Само да кажа по темата, аз до сега не съм имал възможност да карам читав м52б25 - не знам, може и въпрос на късмет да е, но едно 90% от тези мотори са изключително вехти.
Не, че това не се отнася за всеки мотор със средна възраст пропорционална на разгонена гимназистка, но може би има малко по-голяма вероятност да попаднеш на читав м52б28. Да не говорим, че си е друго да си сложиш в профила, във форума - Кара: м52б28, дори и да ти висне колата в гаража
Не, че това не се отнася за всеки мотор със средна възраст пропорционална на разгонена гимназистка, но може би има малко по-голяма вероятност да попаднеш на читав м52б28. Да не говорим, че си е друго да си сложиш в профила, във форума - Кара: м52б28, дори и да ти висне колата в гаража

virtue and tranquillity
- Nasko_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 6.09.2011
- Местоположение: Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
Re: мотор m50b25 заслужава ли си !!
delas_328 написа:Nasko_ написа:bum_bum написа:Nasko_ написа:-ша фана я запала
По-добре фани зАпали 23-ката, че 2500 кубика и толкова мъртва кола надали има друга
Първо, ставаше въпрос за разход на гориво
И второ, да не съм я конструирал аз, че си седнал да ми обясняваш, колко била мъртва?
Не но си я купил
Дамм, защото ми хареса колата


Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!
- NikShtain
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M57TU2D30 235hp
- Мечтае да кара: Chevrolet Chevy Impala Coupe
Re: мотор m50b25 заслужава ли си !!
vladye написа:Само да кажа по темата, аз до сега не съм имал възможност да карам читав м52б25 - не знам, може и въпрос на късмет да е, но едно 90% от тези мотори са изключително вехти.
Не, че това не се отнася за всеки мотор със средна възраст пропорционална на разгонена гимназистка, но може би има малко по-голяма вероятност да попаднеш на читав м52б28. Да не говорим, че си е друго да си сложиш в профила, във форума - Кара: м52б28, дори и да ти висне колата в гаража
Да определено може да се намери по скоро 2.8 всички знаем за акцизите до преди няколко години.Когато най-вървежната кола беше 1.8ИС а беше рядкост да се види 320.Сега се зарихме от тях.Части под път и над път.Даже и ги подаряват....


Re: мотор m50b25 заслужава ли си !!
NikShtain написа:Да определено може да се намери по скоро 2.8 всички знаем за акцизите до преди няколко години.Когато най-вървежната кола беше 1.8ИС а беше рядкост да се види 320.Сега се зарихме от тях.Части под път и над път.Даже и ги подаряват....
Ти кво очакваш бре, те тия коли остаряват ли остаряват... ще падат и още. Ама пък процента хубави 320ки vs. 320ки като цяло ... ми се струва, че, вторите бият

Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: мотор м50б25 заслужава ли си !!
maxpower написа:Отностно цената- ако е с монтажа си заслужава, НО историята познава и други случаи в които евтинито излиза скъпо. Да не давам конкретния пример в който "майсторите" бяха направили доста поразии и накрая - трябвало и допълнителни неща и т.н - пак мотор с монтаж на добра цена бил.
Иначе тия мотори са на по 20г и е хубаво като се сложи да се смени масло, филтри, свещи, ремъци с ролки и т.н. Другото е, че ако не е на кола трудно ще разбереш състоянието му, а дори и да не е у ред той си върви доста повече от м43-то та може да се наиграеш. Да не говориме, че освен мотора оборудван, ти трябват и диф с кардан и големи полуоски. Можеш да си останеш и с този, но колко ще изкарат зависи изцяло от тебе. Спирачките? Окачването също е хубаво да бъде съобразено с мотора.
Монтажа е два дена то двама човека, ако знаят какво правят и не го сменят на земята пред блока и не е малко като работа, а в твоя случай трябва и ел. техник или някой, който да оправи ел.инсталацията за speed сигнала.
В заключение бих ти казал да си предпазлив и да си готов за изненади, не на последно място да се убедиш, че не ти пробутват 20ка
2 дена 2ма човека? те на маса ли ще сядат та два дена


- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: мотор m50b25 заслужава ли си !!
Първо не сме си давали зор.
2ро мотора го вадихме с лебедка,а не с кранче.
3то новия двигател беше не оборудван и прехвърляхме от единия на другия
4то - сменили сме някой гарнитури и семеринги, водна помпа, термостат с все капака
5то - няма да познаеш, че някога двигателя е свалян, защото всичко е там, където трябва да бъде, нищо не сме трошили или спестили
6то правихме го за първи път и примерно не знаехме, че стартера има скрит болт от задната му страна
да продължавам ли да изброявам
Да кажа, че все още нямам рекламации по тази трансплантация
2ро мотора го вадихме с лебедка,а не с кранче.
3то новия двигател беше не оборудван и прехвърляхме от единия на другия
4то - сменили сме някой гарнитури и семеринги, водна помпа, термостат с все капака
5то - няма да познаеш, че някога двигателя е свалян, защото всичко е там, където трябва да бъде, нищо не сме трошили или спестили
6то правихме го за първи път и примерно не знаехме, че стартера има скрит болт от задната му страна
да продължавам ли да изброявам

Да кажа, че все още нямам рекламации по тази трансплантация

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Бумърчето
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 3.07.2009
- Местоположение: България;Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320ci
- Мечтае да кара: Е36 с F10 с turbo
Re: мотор m50b25 заслужава ли си !!
Господа чета изявленията ви и разбирам че просто не сте си направили труда да разберете как се карат тези коли.Градския режим е относителен зависи от големината на града и задръстванията.BMW e круизър налага се режим на каране и при перфектно техническо състояние на мотора и съответно качество на горивото 8/100 са постижими- аз съм го правил.А това сколко км/ч ше караш и дали ше го изрязваш без самоконтрол........ е ако го правите за кеф може и 20/100 
Има две системи за управление на Бош и на Сименс моето е със Сименс разликата от моята 2.0 с2.5и 2.8 е гъвкавостта на моторите в работен режим и там е разковничето инякой да им изучи режимите на работа.Разликата е във възможноститена мотора.

Има две системи за управление на Бош и на Сименс моето е със Сименс разликата от моята 2.0 с2.5и 2.8 е гъвкавостта на моторите в работен режим и там е разковничето инякой да им изучи режимите на работа.Разликата е във възможноститена мотора.
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: мотор m50b25 заслужава ли си !!
Никои не говори за трошеме говоря ти за чиста и бърза работа като от завода та дори по подредено 

Re: мотор m50b25 заслужава ли си !!
AngelBMW, та ти си готов направо да пускаш CV-то и да почваш работа в завода на БМВ. Щом го зглобяваш, точно като тях, че даже и по-подредено, в някой гараж/сервиз където го дарманиш, то тогава си нечовек.
П.С. не казвам, че не е възможно да се зглоби бързо, ама подкрепям maxpower-a, сваля...гледа, почиства, вижда кое как, сменя квото трябва, може да е по-бавно ама пък все си мисля, че ще е по-славно. И в крайна сметка го прави 1 път и знае кво е направил. Всички я знаем, оная приказка, дето гласеше бързата работа срам за майстора, така, че не виждам смисъла от дискусията.
П.С. не казвам, че не е възможно да се зглоби бързо, ама подкрепям maxpower-a, сваля...гледа, почиства, вижда кое как, сменя квото трябва, може да е по-бавно ама пък все си мисля, че ще е по-славно. И в крайна сметка го прави 1 път и знае кво е направил. Всички я знаем, оная приказка, дето гласеше бързата работа срам за майстора, така, че не виждам смисъла от дискусията.
Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани