Проблем с М44
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Проблем с М44
Едно време и аз имах подобни проблеми, но не чак толкова сериозни. Тресеше на място, мърдаха оборотите... Какво ли не смених - актуатора за празния ход, маркучи, гофрираната тръба, ДИСА-та и т.н. Така и не се оправи... Забравих за проблема като минах на шестак 

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Проблем с М44
Ванка, какво стана с колата, кара ли я на диагностика?
П.П. Тва новото ти гърне бучи много брутално. Снощи като профуча покрай мене чак ме стресна.
П.П. Тва новото ти гърне бучи много брутално. Снощи като профуча покрай мене чак ме стресна.

- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Проблем с М44
CTORH написа:Ванка, какво стана с колата, кара ли я на диагностика?
П.П. Тва новото ти гърне бучи много брутално. Снощи като профуча покрай мене чак ме стресна.
Не съм я водил още. Почнах да сипвам V POWER RACING и вече колата пали на 4 цилиндъра, не тресе и оборотите не играят


П.С: CTORH, ние с теб познаваме ли се


- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Проблем с М44
Apoc написа:Колеги и аз като вас имам проблема със сутрешното палене при студено време.При мен след палене на колата оборотите играят за малко ( 2-3 сек. ) и след това изгасва.При втория опит колата пали и все едно работи на 3-ри цилиндъра за няколко секунди и после изчиства като позагрее.Смених си температурния датчик , свещи , пробвахме с нова бобина и кабели , но проблема си остана даже си мисля , че се задълбочава . Гледах едно клипче в youtube в което имат проблеми горе-долу същите като при мен само че на Z3 и си мисля това да ми е следващото с което да пробвам.Ето и линк :http://www.youtube.com/watch?v=nz7RdAL4ARE . Искам да попитам и дали може да се дължи на неправилно зацепване на веригата , защото си смених гарнитурите по мотора заради теч на масло и да не би да сме я зацепили не както трябва?
Колега, и това ми се е случвало


- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Проблем с М44
vanka7a написа:CTORH написа:Ванка, какво стана с колата, кара ли я на диагностика?
П.П. Тва новото ти гърне бучи много брутално. Снощи като профуча покрай мене чак ме стресна.
Не съм я водил още. Почнах да сипвам V POWER RACING и вече колата пали на 4 цилиндъра, не тресе и оборотите не играят![]()
Аз това го обяснявах едно време... ама малко хора изобщо възприемаха... M44-ката е леко капризен към горивото и "мрънка" ако не му харесва... аз последно време й сипвам само 95PLUS или 100-ца на EKO и не съм имал грижи... иначе преди време при мен проблема с паленето беше, че като завърти 1-вия път и беше едно такова измъчено и гаснеше... на втория път палеше отма... почнах да наливам само VPR и "проблема" изчезна изведнъж... тогава бая време я карах с VPR и "проблема" никога не се прояви отново... сега гледам да сипвам само по-качествени бензини и не ми е "мрънкала"...

- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Проблем с М44
Mollov написа:vanka7a написа:CTORH написа:Ванка, какво стана с колата, кара ли я на диагностика?
П.П. Тва новото ти гърне бучи много брутално. Снощи като профуча покрай мене чак ме стресна.
Не съм я водил още. Почнах да сипвам V POWER RACING и вече колата пали на 4 цилиндъра, не тресе и оборотите не играят![]()
Аз това го обяснявах едно време... ама малко хора изобщо възприемаха... M44-ката е леко капризен към горивото и "мрънка" ако не му харесва... аз последно време й сипвам само 95PLUS или 100-ца на EKO и не съм имал грижи... иначе преди време при мен проблема с паленето беше, че като завърти 1-вия път и беше едно такова измъчено и гаснеше... на втория път палеше отма... почнах да наливам само VPR и "проблема" изчезна изведнъж... тогава бая време я карах с VPR и "проблема" никога не се прояви отново... сега гледам да сипвам само по-качествени бензини и не ми е "мрънкала"...
Колега, никога не съм я карал с обикновен 95, а само с 95+ и Carrera 95


Re: Проблем с М44
Абе да не е бензиновата помпа?
Имах един период, когато на палеше от първи опит, а от втори перфектно.
И това само като не е палена много време, примерно вечер след работа и я паля сутрин за работа.
И нали имам ГИ, няколко сутрини пробвах да я паля аварийно на газ, без да се опитва на бензин и палеше перфектно и напълно равномерно.
Това с не-лош бензин. Нормален 95 от ОМВ, с който си карах Мерцедеса.
След това сипах Еко Економи и спря проблема... от тогава не се е появявал. Никакви грешки записани няма колата.
Та тогава си мислих за бензинова помпа, но понеже не ми е основна горивна система и не обръщам вниманеи. Т.е. няма да ме остави на пътя заради помпата!
Имах един период, когато на палеше от първи опит, а от втори перфектно.
И това само като не е палена много време, примерно вечер след работа и я паля сутрин за работа.
И нали имам ГИ, няколко сутрини пробвах да я паля аварийно на газ, без да се опитва на бензин и палеше перфектно и напълно равномерно.
Това с не-лош бензин. Нормален 95 от ОМВ, с който си карах Мерцедеса.
След това сипах Еко Економи и спря проблема... от тогава не се е появявал. Никакви грешки записани няма колата.
Та тогава си мислих за бензинова помпа, но понеже не ми е основна горивна система и не обръщам вниманеи. Т.е. няма да ме остави на пътя заради помпата!
- Apoc
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 21.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше e36 318is M44
- Мечтае да кара: Турбо кола
Re: Проблем с М44
vanka7a написа:Apoc написа:Колеги и аз като вас имам проблема със сутрешното палене при студено време.При мен след палене на колата оборотите играят за малко ( 2-3 сек. ) и след това изгасва.При втория опит колата пали и все едно работи на 3-ри цилиндъра за няколко секунди и после изчиства като позагрее.Смених си температурния датчик , свещи , пробвахме с нова бобина и кабели , но проблема си остана даже си мисля , че се задълбочава . Гледах едно клипче в youtube в което имат проблеми горе-долу същите като при мен само че на Z3 и си мисля това да ми е следващото с което да пробвам.Ето и линк :http://www.youtube.com/watch?v=nz7RdAL4ARE . Искам да попитам и дали може да се дължи на неправилно зацепване на веригата , защото си смених гарнитурите по мотора заради теч на масло и да не би да сме я зацепили не както трябва?
Колега, и това ми се е случвалоСипи и на колата няколко пъти V POWER4E, да видиш дали проблема няма да се реши.. Защото при мен за сега се реши с хубавото гориво (което не си знае парите просто
)
Гориво сипвам само от Лукойл и то 98 Ecto Sport.
“Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand.”
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Проблем с М44
liloff написа:Абе да не е бензиновата помпа?
Имах един период, когато на палеше от първи опит, а от втори перфектно.
И това само като не е палена много време, примерно вечер след работа и я паля сутрин за работа.
И нали имам ГИ, няколко сутрини пробвах да я паля аварийно на газ, без да се опитва на бензин и палеше перфектно и напълно равномерно.
Това с не-лош бензин. Нормален 95 от ОМВ, с който си карах Мерцедеса.
След това сипах Еко Економи и спря проблема... от тогава не се е появявал. Никакви грешки записани няма колата.
Та тогава си мислих за бензинова помпа, но понеже не ми е основна горивна система и не обръщам вниманеи. Т.е. няма да ме остави на пътя заради помпата!
Не вярвам колега. Ако е помпата изобщо може и да не пали от първият път, а при нашият случай пали на 3 цилиндъра (ако е много студено гасне) и на вторият път пали пак с тресене, но не гасне. Ще видя до кога ще е добре колата с хубавото гориво и ще пиша редовно... Ако проблема наистина се реши с най-качественото гориво което имаме на пазара, просто от време на време ще трябва да сипваме от него, за да прочистваме двигателите от тези боклуци където наливаме... Няма да ме учуди, ако слагат и вода в бензина повече от нормалното и затова така се отразява на сутрешното палене...
П.С: Арос, от всички горива братко, лукойл са най-зле... Пробвай с 100 октановия на ЕКО, ОМВ или Шел

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Проблем с М44
Дам... Сега ме подсетихте, че и при мен беше така - с 95 винаги палеше от втория път
Тогава почнах да сипвам, тогава беше, Carrera 100 и се оправи...

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Проблем с М44
Nickelback написа:Дам... Сега ме подсетихте, че и при мен беше така - с 95 винаги палеше от втория пътТогава почнах да сипвам, тогава беше, Carrera 100 и се оправи...

Сега започнах да се замислям - дали пък като махнах катализатора не съм прецакал ламбда сондата и от там проблема да идва като се сипе обикновено гориво. Сега като съм с отпушената генерация и като връщам газта прави детонации, все едно карам турбинирана кола с Анти лаг


- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Проблем с М44
liloff написа:Абе да не е бензиновата помпа?
Имах един период, когато на палеше от първи опит, а от втори перфектно.
И това само като не е палена много време, примерно вечер след работа и я паля сутрин за работа.
И нали имам ГИ, няколко сутрини пробвах да я паля аварийно на газ, без да се опитва на бензин и палеше перфектно и напълно равномерно.
Това с не-лош бензин. Нормален 95 от ОМВ, с който си карах Мерцедеса.
След това сипах Еко Економи и спря проблема... от тогава не се е появявал. Никакви грешки записани няма колата.
Та тогава си мислих за бензинова помпа, но понеже не ми е основна горивна система и не обръщам вниманеи. Т.е. няма да ме остави на пътя заради помпата!
Преди време се бях вкарал в такъв филм заради трудния старт, точно както го описваш, перфектен, но от втория път, че налягане ли не мерих, помпата ли не сменях, а то решението се оказа толкова просто... един ден просто сипах повечко 100 октанов бензин, и


- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Проблем с М44
vanka7a написа:liloff написа:Абе да не е бензиновата помпа?
Имах един период, когато на палеше от първи опит, а от втори перфектно.
И това само като не е палена много време, примерно вечер след работа и я паля сутрин за работа.
И нали имам ГИ, няколко сутрини пробвах да я паля аварийно на газ, без да се опитва на бензин и палеше перфектно и напълно равномерно.
Това с не-лош бензин. Нормален 95 от ОМВ, с който си карах Мерцедеса.
След това сипах Еко Економи и спря проблема... от тогава не се е появявал. Никакви грешки записани няма колата.
Та тогава си мислих за бензинова помпа, но понеже не ми е основна горивна система и не обръщам вниманеи. Т.е. няма да ме остави на пътя заради помпата!
Не вярвам колега. Ако е помпата изобщо може и да не пали от първият път, а при нашият случай пали на 3 цилиндъра (ако е много студено гасне) и на вторият път пали пак с тресене, но не гасне. Ще видя до кога ще е добре колата с хубавото гориво и ще пиша редовно... Ако проблема наистина се реши с най-качественото гориво което имаме на пазара, просто от време на време ще трябва да сипваме от него, за да прочистваме двигателите от тези боклуци където наливаме... Няма да ме учуди, ако слагат и вода в бензина повече от нормалното и затова така се отразява на сутрешното палене...
П.С: Арос, от всички горива братко, лукойл са най-зле... Пробвай с 100 октановия на ЕКО, ОМВ или Шел
Напълно възможно е да имаш вода в бензина. Вземи си един дезолит от дару кар или си сипи малко спирт за горене в резервоара, ма не помня точно с каква пропорция се сипваше спирта.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Проблем с М44
димитър_81 написа:Преди време се бях вкарал в такъв филм заради трудния старт, точно както го описваш, перфектен, но от втория път, че налягане ли не мерих, помпата ли не сменях, а то решението се оказа толкова просто... един ден просто сипах повечко 100 октанов бензин, иколата ми запали от раз
А така...

- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Проблем с М44
Mollov написа:vanka7a написа:CTORH написа:Ванка, какво стана с колата, кара ли я на диагностика?
П.П. Тва новото ти гърне бучи много брутално. Снощи като профуча покрай мене чак ме стресна.
Не съм я водил още. Почнах да сипвам V POWER RACING и вече колата пали на 4 цилиндъра, не тресе и оборотите не играят![]()
Аз това го обяснявах едно време... ама малко хора изобщо възприемаха... M44-ката е леко капризен към горивото и "мрънка" ако не му харесва... аз последно време й сипвам само 95PLUS или 100-ца на EKO и не съм имал грижи... иначе преди време при мен проблема с паленето беше, че като завърти 1-вия път и беше едно такова измъчено и гаснеше... на втория път палеше отма... почнах да наливам само VPR и "проблема" изчезна изведнъж... тогава бая време я карах с VPR и "проблема" никога не се прояви отново... сега гледам да сипвам само по-качествени бензини и не ми е "мрънкала"...
100% е така. И аз имах такива проблеми и се чудех да не е от регулатора. Ама като сипя "модерен" бензин и регулатора магически се оправи.

55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани