Проблем с М44

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Проблем с М44

Мнение от Nickelback » 18 Дек 2011, 20:19

Едно време и аз имах подобни проблеми, но не чак толкова сериозни. Тресеше на място, мърдаха оборотите... Какво ли не смених - актуатора за празния ход, маркучи, гофрираната тръба, ДИСА-та и т.н. Така и не се оправи... Забравих за проблема като минах на шестак :ok:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 328ci

Re: Проблем с М44

Мнение от CTORH » 19 Дек 2011, 11:28

Ванка, какво стана с колата, кара ли я на диагностика?

П.П. Тва новото ти гърне бучи много брутално. Снощи като профуча покрай мене чак ме стресна. :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Проблем с М44

Мнение от vanka7a » 19 Дек 2011, 18:36

CTORH написа:Ванка, какво стана с колата, кара ли я на диагностика?

П.П. Тва новото ти гърне бучи много брутално. Снощи като профуча покрай мене чак ме стресна. :mhihi:


Не съм я водил още. Почнах да сипвам V POWER RACING и вече колата пали на 4 цилиндъра, не тресе и оборотите не играят :mhihi: Представете си с какво гориво караме :banghead:
П.С: CTORH, ние с теб познаваме ли се :roll: И кога съм минал покрай теб? Иначе наистина колата бучи все1 карам Измпреза :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Проблем с М44

Мнение от vanka7a » 19 Дек 2011, 18:40

Apoc написа:Колеги и аз като вас имам проблема със сутрешното палене при студено време.При мен след палене на колата оборотите играят за малко ( 2-3 сек. ) и след това изгасва.При втория опит колата пали и все едно работи на 3-ри цилиндъра за няколко секунди и после изчиства като позагрее.Смених си температурния датчик , свещи , пробвахме с нова бобина и кабели , но проблема си остана даже си мисля , че се задълбочава . Гледах едно клипче в youtube в което имат проблеми горе-долу същите като при мен само че на Z3 и си мисля това да ми е следващото с което да пробвам.Ето и линк :http://www.youtube.com/watch?v=nz7RdAL4ARE . Искам да попитам и дали може да се дължи на неправилно зацепване на веригата , защото си смених гарнитурите по мотора заради теч на масло и да не би да сме я зацепили не както трябва?


Колега, и това ми се е случвало ;) Сипи и на колата няколко пъти V POWER4E, да видиш дали проблема няма да се реши.. Защото при мен за сега се реши с хубавото гориво (което не си знае парите просто :ranting: )

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Проблем с М44

Мнение от Mollov » 19 Дек 2011, 18:49

vanka7a написа:
CTORH написа:Ванка, какво стана с колата, кара ли я на диагностика?

П.П. Тва новото ти гърне бучи много брутално. Снощи като профуча покрай мене чак ме стресна. :mhihi:


Не съм я водил още. Почнах да сипвам V POWER RACING и вече колата пали на 4 цилиндъра, не тресе и оборотите не играят :mhihi:


Аз това го обяснявах едно време... ама малко хора изобщо възприемаха... M44-ката е леко капризен към горивото и "мрънка" ако не му харесва... аз последно време й сипвам само 95PLUS или 100-ца на EKO и не съм имал грижи... иначе преди време при мен проблема с паленето беше, че като завърти 1-вия път и беше едно такова измъчено и гаснеше... на втория път палеше отма... почнах да наливам само VPR и "проблема" изчезна изведнъж... тогава бая време я карах с VPR и "проблема" никога не се прояви отново... сега гледам да сипвам само по-качествени бензини и не ми е "мрънкала"... 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Проблем с М44

Мнение от vanka7a » 19 Дек 2011, 19:01

Mollov написа:
vanka7a написа:
CTORH написа:Ванка, какво стана с колата, кара ли я на диагностика?

П.П. Тва новото ти гърне бучи много брутално. Снощи като профуча покрай мене чак ме стресна. :mhihi:


Не съм я водил още. Почнах да сипвам V POWER RACING и вече колата пали на 4 цилиндъра, не тресе и оборотите не играят :mhihi:


Аз това го обяснявах едно време... ама малко хора изобщо възприемаха... M44-ката е леко капризен към горивото и "мрънка" ако не му харесва... аз последно време й сипвам само 95PLUS или 100-ца на EKO и не съм имал грижи... иначе преди време при мен проблема с паленето беше, че като завърти 1-вия път и беше едно такова измъчено и гаснеше... на втория път палеше отма... почнах да наливам само VPR и "проблема" изчезна изведнъж... тогава бая време я карах с VPR и "проблема" никога не се прояви отново... сега гледам да сипвам само по-качествени бензини и не ми е "мрънкала"... 8)

Колега, никога не съм я карал с обикновен 95, а само с 95+ и Carrera 95 :paranoid: Освен в началото като я взех - тогава сипвах 95 обикновен на OMV и от тогава се прояви проблема (миналата зима). Започнах да сипвам 95+ проблема си беше същия, но не чак толкова зле, че да ми гасне колата 1вият път както ти каза, а и както ми се е случвало. Сега от както налях 2 пъти В Пауър паля на 3° температура и съвсем леко придрусва в началото, но пали на 4 цилиндъра.. Предполагам, че и това придрусване ще се оправи с още няколко сипвания + новото масло и новите филтри :ok:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем с М44

Мнение от kdl » 19 Дек 2011, 19:13

Абе да не е бензиновата помпа?
Имах един период, когато на палеше от първи опит, а от втори перфектно.
И това само като не е палена много време, примерно вечер след работа и я паля сутрин за работа.

И нали имам ГИ, няколко сутрини пробвах да я паля аварийно на газ, без да се опитва на бензин и палеше перфектно и напълно равномерно.

Това с не-лош бензин. Нормален 95 от ОМВ, с който си карах Мерцедеса.
След това сипах Еко Економи и спря проблема... от тогава не се е появявал. Никакви грешки записани няма колата.

Та тогава си мислих за бензинова помпа, но понеже не ми е основна горивна система и не обръщам вниманеи. Т.е. няма да ме остави на пътя заради помпата!

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 21.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше e36 318is M44
Мечтае да кара: Турбо кола

Re: Проблем с М44

Мнение от Apoc » 19 Дек 2011, 19:49

vanka7a написа:
Apoc написа:Колеги и аз като вас имам проблема със сутрешното палене при студено време.При мен след палене на колата оборотите играят за малко ( 2-3 сек. ) и след това изгасва.При втория опит колата пали и все едно работи на 3-ри цилиндъра за няколко секунди и после изчиства като позагрее.Смених си температурния датчик , свещи , пробвахме с нова бобина и кабели , но проблема си остана даже си мисля , че се задълбочава . Гледах едно клипче в youtube в което имат проблеми горе-долу същите като при мен само че на Z3 и си мисля това да ми е следващото с което да пробвам.Ето и линк :http://www.youtube.com/watch?v=nz7RdAL4ARE . Искам да попитам и дали може да се дължи на неправилно зацепване на веригата , защото си смених гарнитурите по мотора заради теч на масло и да не би да сме я зацепили не както трябва?


Колега, и това ми се е случвало ;) Сипи и на колата няколко пъти V POWER4E, да видиш дали проблема няма да се реши.. Защото при мен за сега се реши с хубавото гориво (което не си знае парите просто :ranting: )


Гориво сипвам само от Лукойл и то 98 Ecto Sport.
“Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand.”

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Проблем с М44

Мнение от vanka7a » 19 Дек 2011, 19:53

liloff написа:Абе да не е бензиновата помпа?
Имах един период, когато на палеше от първи опит, а от втори перфектно.
И това само като не е палена много време, примерно вечер след работа и я паля сутрин за работа.

И нали имам ГИ, няколко сутрини пробвах да я паля аварийно на газ, без да се опитва на бензин и палеше перфектно и напълно равномерно.

Това с не-лош бензин. Нормален 95 от ОМВ, с който си карах Мерцедеса.
След това сипах Еко Економи и спря проблема... от тогава не се е появявал. Никакви грешки записани няма колата.

Та тогава си мислих за бензинова помпа, но понеже не ми е основна горивна система и не обръщам вниманеи. Т.е. няма да ме остави на пътя заради помпата!


Не вярвам колега. Ако е помпата изобщо може и да не пали от първият път, а при нашият случай пали на 3 цилиндъра (ако е много студено гасне) и на вторият път пали пак с тресене, но не гасне. Ще видя до кога ще е добре колата с хубавото гориво и ще пиша редовно... Ако проблема наистина се реши с най-качественото гориво което имаме на пазара, просто от време на време ще трябва да сипваме от него, за да прочистваме двигателите от тези боклуци където наливаме... Няма да ме учуди, ако слагат и вода в бензина повече от нормалното и затова така се отразява на сутрешното палене...

П.С: Арос, от всички горива братко, лукойл са най-зле... Пробвай с 100 октановия на ЕКО, ОМВ или Шел ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Проблем с М44

Мнение от Nickelback » 19 Дек 2011, 21:05

Дам... Сега ме подсетихте, че и при мен беше така - с 95 винаги палеше от втория път :dunno: Тогава почнах да сипвам, тогава беше, Carrera 100 и се оправи...
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Проблем с М44

Мнение от vanka7a » 19 Дек 2011, 21:11

Nickelback написа:Дам... Сега ме подсетихте, че и при мен беше така - с 95 винаги палеше от втория път :dunno: Тогава почнах да сипвам, тогава беше, Carrera 100 и се оправи...

:yes:
Сега започнах да се замислям - дали пък като махнах катализатора не съм прецакал ламбда сондата и от там проблема да идва като се сипе обикновено гориво. Сега като съм с отпушената генерация и като връщам газта прави детонации, все едно карам турбинирана кола с Анти лаг :mhihi: Но пък ламбда сондата играе ли роля при такива ниски температури като е студена колата? Аз знам, че тя сработва при около 100-150° или се лъжа много? :conf:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d

Re: Проблем с М44

Мнение от димитър_81 » 19 Дек 2011, 22:35

liloff написа:Абе да не е бензиновата помпа?
Имах един период, когато на палеше от първи опит, а от втори перфектно.
И това само като не е палена много време, примерно вечер след работа и я паля сутрин за работа.

И нали имам ГИ, няколко сутрини пробвах да я паля аварийно на газ, без да се опитва на бензин и палеше перфектно и напълно равномерно.

Това с не-лош бензин. Нормален 95 от ОМВ, с който си карах Мерцедеса.
След това сипах Еко Економи и спря проблема... от тогава не се е появявал. Никакви грешки записани няма колата.

Та тогава си мислих за бензинова помпа, но понеже не ми е основна горивна система и не обръщам вниманеи. Т.е. няма да ме остави на пътя заради помпата!

Преди време се бях вкарал в такъв филм заради трудния старт, точно както го описваш, перфектен, но от втория път, че налягане ли не мерих, помпата ли не сменях, а то решението се оказа толкова просто... един ден просто сипах повечко 100 октанов бензин, и :shock: колата ми запали от раз
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 328ci

Re: Проблем с М44

Мнение от CTORH » 21 Дек 2011, 10:37

vanka7a написа:
liloff написа:Абе да не е бензиновата помпа?
Имах един период, когато на палеше от първи опит, а от втори перфектно.
И това само като не е палена много време, примерно вечер след работа и я паля сутрин за работа.

И нали имам ГИ, няколко сутрини пробвах да я паля аварийно на газ, без да се опитва на бензин и палеше перфектно и напълно равномерно.

Това с не-лош бензин. Нормален 95 от ОМВ, с който си карах Мерцедеса.
След това сипах Еко Економи и спря проблема... от тогава не се е появявал. Никакви грешки записани няма колата.

Та тогава си мислих за бензинова помпа, но понеже не ми е основна горивна система и не обръщам вниманеи. Т.е. няма да ме остави на пътя заради помпата!


Не вярвам колега. Ако е помпата изобщо може и да не пали от първият път, а при нашият случай пали на 3 цилиндъра (ако е много студено гасне) и на вторият път пали пак с тресене, но не гасне. Ще видя до кога ще е добре колата с хубавото гориво и ще пиша редовно... Ако проблема наистина се реши с най-качественото гориво което имаме на пазара, просто от време на време ще трябва да сипваме от него, за да прочистваме двигателите от тези боклуци където наливаме... Няма да ме учуди, ако слагат и вода в бензина повече от нормалното и затова така се отразява на сутрешното палене...

П.С: Арос, от всички горива братко, лукойл са най-зле... Пробвай с 100 октановия на ЕКО, ОМВ или Шел ;)


Напълно възможно е да имаш вода в бензина. Вземи си един дезолит от дару кар или си сипи малко спирт за горене в резервоара, ма не помня точно с каква пропорция се сипваше спирта.
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Проблем с М44

Мнение от Mollov » 21 Дек 2011, 12:57

димитър_81 написа:Преди време се бях вкарал в такъв филм заради трудния старт, точно както го описваш, перфектен, но от втория път, че налягане ли не мерих, помпата ли не сменях, а то решението се оказа толкова просто... един ден просто сипах повечко 100 октанов бензин, и :shock: колата ми запали от раз


А така... :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Re: Проблем с М44

Мнение от Jim Beam » 21 Дек 2011, 13:25

Mollov написа:
vanka7a написа:
CTORH написа:Ванка, какво стана с колата, кара ли я на диагностика?

П.П. Тва новото ти гърне бучи много брутално. Снощи като профуча покрай мене чак ме стресна. :mhihi:


Не съм я водил още. Почнах да сипвам V POWER RACING и вече колата пали на 4 цилиндъра, не тресе и оборотите не играят :mhihi:


Аз това го обяснявах едно време... ама малко хора изобщо възприемаха... M44-ката е леко капризен към горивото и "мрънка" ако не му харесва... аз последно време й сипвам само 95PLUS или 100-ца на EKO и не съм имал грижи... иначе преди време при мен проблема с паленето беше, че като завърти 1-вия път и беше едно такова измъчено и гаснеше... на втория път палеше отма... почнах да наливам само VPR и "проблема" изчезна изведнъж... тогава бая време я карах с VPR и "проблема" никога не се прояви отново... сега гледам да сипвам само по-качествени бензини и не ми е "мрънкала"... 8)


100% е така. И аз имах такива проблеми и се чудех да не е от регулатора. Ама като сипя "модерен" бензин и регулатора магически се оправи. :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook