Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
alx написа:
трудна раота със 454 и 600 коня... може ама няма да има празни обороти това нещо, да не говориме за ниски емисии...
и като говориме за 454... това е малкия.. има го със 502, 540 а ако знаеш какво правиш и ползваш афтърмаркет блок (донован примерно) - 606, 640 кубика![]()
и това не са смол блокснай-големия смол блок е 400 кубика и е толкова тънък, че никой не го надува. най-здравия "голям" смол блок е 383 строукър и те са неразрушими до 8500 оборора с правилния колянов вал. от 400 нагоре са биг блокс като геометрия, архитектура и изпълнение на блока... турбинираните смол блокс са обикновено доста дебелички (302/305 кубика) и ги въртят до 10к оборота (технологията е стара наскар концепция)
за камарото- не го мисли- тия 50 коня дето му липсват са 2 градуса изпреварване в повече и по-голям интеркулер- дори няма нужда от по-малка шайба на компресора![]()
Прав си попринцип, но явно си го изпуснал LSX454, той е с ахитектурата на ЛС серийте, главите са му на базата на ЛС7, и с карбуратор е 620-640кс и 600кс с инжекция със доста "спокоен" вал, даже в някаква тестова кола беше дал 25 мпг. И го водят смол блок.
Но това е дето съм го ЧЕЛ. Напрактика може да е различно. Ето ако ти е интересно:
http://www.popularhotrodding.com/tech/0 ... ewall.html
http://www.vetteweb.com/tech/vemp_0904_ ... ewall.html
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Американските VS Европейските спортисти
OPASNO LUD написа:Факт е ,че тракшъна е лимитиран от бързината на датчиците на Абс.При мерцедес колата тръгва и тогава я хваща.Факт е,че 65ците не се каратна по-мазничко,просто те е страх да им дадеш газ.Факт е и че Мустанга е
Датчиците на АБС, които отичтат да речем 10-20 импулса за всеки оборот на гумата според теб ли са лимитиращия фактор?

Аз си мисля, че ако даден мерцедес се държи по определен начин като му смачкаш газта, то е така защото хората, които са го прокетирали са го направили така, а не защото технологията не може да "насмогне" на конете.

И ако една кола с 150к.с. повече от фабричното става неудържима с фабричния тракшън, според мен не значи, че ако в завода /или професионален екип без ограничаващи фактори откъм управление/ решат да направят перфектен тракшън на 600 или 700 коня кола няма да се справят.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
Re: Американските VS Европейските спортисти
alx написа:за тракшън контрол- при такива мощности общо взето всеки модерен тракшън е бавен за да те спаси. ще ти дам един най-обикновен пример- моя сл от 160км нагоре като го смачкаш (миналата седмица го рових на диното е даде 670 на гумите) и започва да прави един гигантски слалом и да върви на дъгички със вкл. тракшън контрол и се шири на 3 ленти.. и няма изправяне... ем има шпер, тракшън и аз не е кат да не мога да карам... и пак се опитва да ме плаши...
бате, сложете му гуми на тоя мерц

No bling at the Ring
Re: Американските VS Европейските спортисти
ех.. то малко е каша... но ако те интересува е написано тука...
http://en.wikipedia.org/wiki/GM_LS_engine
като се каже "454" обикновено се разбира (стар) биг блок. лс серията се води лс серия и нито е биг нито е смал блок.. а е просто лс(номер). или лсх което е пък още по-различно животно...
много хора си мислят, че лс блоковете са смал блокс.. а всъщност имат повече общо със биг блокс, но имат смал блок размери...
http://en.wikipedia.org/wiki/GM_LS_engine
като се каже "454" обикновено се разбира (стар) биг блок. лс серията се води лс серия и нито е биг нито е смал блок.. а е просто лс(номер). или лсх което е пък още по-различно животно...
много хора си мислят, че лс блоковете са смал блокс.. а всъщност имат повече общо със биг блокс, но имат смал блок размери...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:alx написа:за тракшън контрол- при такива мощности общо взето всеки модерен тракшън е бавен за да те спаси. ще ти дам един най-обикновен пример- моя сл от 160км нагоре като го смачкаш (миналата седмица го рових на диното е даде 670 на гумите) и започва да прави един гигантски слалом и да върви на дъгички със вкл. тракшън контрол и се шири на 3 ленти.. и няма изправяне... ем има шпер, тракшън и аз не е кат да не мога да карам... и пак се опитва да ме плаши...
бате, сложете му гуми на тоя мерц
ми.. той отзад е със 315/25/20... по-широко не влиза...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Американските VS Европейските спортисти
alx написа:BadAngel написа:alx написа:за тракшън контрол- при такива мощности общо взето всеки модерен тракшън е бавен за да те спаси. ще ти дам един най-обикновен пример- моя сл от 160км нагоре като го смачкаш (миналата седмица го рових на диното е даде 670 на гумите) и започва да прави един гигантски слалом и да върви на дъгички със вкл. тракшън контрол и се шири на 3 ленти.. и няма изправяне... ем има шпер, тракшън и аз не е кат да не мога да карам... и пак се опитва да ме плаши...
бате, сложете му гуми на тоя мерц
ми.. той отзад е със 315/25/20... по-широко не влиза...
има решение, ама ще ти дойде скъпо... поръчай си от Лукойл някоя цистерна с бензин- 100% няма да имаш грижи с мощността после... онея коне дето ги е качил тунинга ще избягат, че ще отмъкнат и поне 50 от оригиналните

Re: Американските VS Европейските спортисти
ms написа:има решение, ама ще ти дойде скъпо... поръчай си от Лукойл някоя цистерна с бензин- 100% няма да имаш грижи с мощността после... онея коне дето ги е качил тунинга ще избягат, че ще отмъкнат и поне 50 от оригиналните
по принцип американския бензин е с по-ниско октаново число от европейския, макар че и имат някакви символи след октана, които не зная какво означават точно, но един приятел - американо направо подскочи във въздуха, като му казах, че карам със 100 октанов бензин

освен това и американските 600 коня, не са като европейските, защото се мерят по различни стандарти
американците мерят мотора като адиабатна система, докато европейците го мерят заедно с прикачените агрегати
No bling at the Ring
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:ms написа:има решение, ама ще ти дойде скъпо... поръчай си от Лукойл някоя цистерна с бензин- 100% няма да имаш грижи с мощността после... онея коне дето ги е качил тунинга ще избягат, че ще отмъкнат и поне 50 от оригиналните
по принцип американския бензин е с по-ниско октаново число от европейския, макар че и имат някакви символи след октана, които не зная какво означават точно, но един приятел - американо направо подскочи във въздуха, като му казах, че карам със 100 октанов бензин![]()
освен това и американските 600 коня, не са като европейските, защото се мерят по различни стандарти
американците мерят мотора като адиабатна система, докато европейците го мерят заедно с прикачените агрегати
тихо да не те чуе някой

американския бензин които се продава е 87, 89, 91, 93, 94 и 100 (тук таме). калифорния само е ограничена на 91 да е най-силния.
което отговаря на 93, 95, 96, 99, 100 и 106 при европейския. ние просто го изчисляваме различно (-6 от европейския)
а конете на американците и европейците се мерат различно но дори при 600 коня разликата е нищожна.
а ако познавам форд този 650 на вала сток мустанг ще даде 620 на гумите при 15% загуби в трансмисията

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Американските VS Европейските спортисти
alx написа:тихо да не те чуе някой
американския бензин които се продава е 87, 89, 91, 93, 94 и 100 (тук таме). калифорния само е ограничена на 91 да е най-силния.
което отговаря на 93, 95, 96, 99, 100 и 106 при европейския. ние просто го изчисляваме различно (-6 от европейския)
а конете на американците и европейците се мерат различно но дори при 600 коня разликата е нищожна.
а ако познавам форд този 650 на вала сток мустанг ще даде 620 на гумите при 15% загуби в трансмисията
това за бензина е по метода чул-недочул, така че за това и написах, че не съм много наясно,
мерси че написа какво е положението, явно американците имат стабилен бензин

сега проверих, разликата м/у американските и ЕУ конете се приема като 5%, което при 600 коня са 30 кобили
естествено, когато се мери мощността на хъбовете тази сметка не играе

No bling at the Ring
Re: Американските VS Европейските спортисти
аз до колкото знам конете навсякъде се дават на вала (от производителя)
просто се мерят различно, но разликата е много малка. примерно при е60 м5 беше нещо от порядъка на 502 срещу 505 коня- така по спомени.
просто се мерят различно, но разликата е много малка. примерно при е60 м5 беше нещо от порядъка на 502 срещу 505 коня- така по спомени.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
дис корвет лавс фрайт ферари фор брекфаст , за обяд ламборгини и за вечеря - печени поршета 

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
... the zr1 is even been known to snack on nissan gtrs 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти

- MMS received at 12:39 PM EST, 12.10.2011.
“like that?” - text received at 12:39 PM EST, 12.10 .2011.
Honestly, I didn’t even look.
My girlfriend and I were enjoying bagels from Leo’s while sitting on Hanover Square in Manhattan when these texts came through. A few thousand people dressed as santa claus, santa’s helpers and elves (some sexy, most not) were keeping us entertained, so I chose to ignore the text and carry on with my fabulous cinnamon raisin bagel. Santacon, for those wondering.
After missing two calls along with the texts, I finally look to my phone knowing that I must have missed something major. Yep, I did.
10.690@129.38
My hired gun was at Atco Raceway, looking to beat his [url="http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=616515"]standing ¼ mile world record[/url] for all boost E9x M3s that he ran a few weeks ago at Cecil County Dragway.
No nitrous
No meth
Stock engine
93 octane fuel
DOT approved street legal tires
Atco Raceway, Atco NJ
SPECS:
2008 M3
DCT
VF Engineering VF620 Supercharger Kit
VAC by Fabspeed catless exhaust
APEX 18x10 ARC-8 rear wheels
Mickey Thompson ET Streets (DOT Approved - street legal!)
ar Design Line Lock
No other mods.
This VF-Engineering VF620 kit is the real deal. This is a stock kit...nothing more. In addition to some serious whooping at the drag strip, we hammered it for many many sessions on Lightning and Thunderbolt at NJMP.
PS. Our hired gun is not a race car driver - it's Klevis Prifti, our Performance Center Manager. Not bad for his 2nd time at the drag stripNext season is going to be crazy!
PPS. Records are made to be broken. Lets go boys and girls ;-)
pics from Atco:
http://www.davemilcarek.com/121011/index_12.htm
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани