Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от acho.rs » 14 Дек 2011, 21:11

Alexi написа:много ясно че бензин за такава малка кошарка .. дизела ще ти икономиса 1/100 ама един инжектор е 500 лв ..дизела е за големи коли с които много се пътува ,както и за джипове .. джипчето ще е интересно с дизелов мотор и автомат

Един път да сме на едно мнение :mhihi:
Някой има ли официално инфо кога ще започнат да сглобяват Хувъра с 2 литровия дизел :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 28.08.2009
Местоположение: Варна

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от Механджията » 14 Дек 2011, 21:14

Сондьора написа:
Механджията написа:

Сондьора написа:Маторя е на мицубиши, толко, колкото ония на мерцедес :mhihi:


колега, като чуя подобно изказване и ми е много интересно каква е обосновката му? или просто ей така да си похейтваме, за здраве? ;) ако е така, не ми отговаряй...


те правят лицензирани копия на тия двигатели....Също ходова част от РАВ 4 (пак копие).
Както и не всички двигатели 2.7, 2.2. CRD CDi и т.н., са на мерцедес (Кейръни, Хюндай и т.н.)
Но за дилърите е по добре да се каже, тва е на мицубиши, тва на мерцедес ;)

А иначе, ми е интересна цената с дизеловия двигател (той си е тяхна разработка) и руснаците го хвалят доста..2л-150кс/310Нм. Обаче, за БГ го няма все още...


уж нямаше да пиша повече...

в грешка си за ходовата част - РАВ 4 изобщо не е в категорията на Ховър-а, камо ли да му е такава ходовата..... напиши в гугъла 'isuzu axiom' и ще разбереш защо ..ховъра е на шаси :!:
за мотора също грешиш донякъде - 'лицензно' и 'копие' са отделни работи - мотора си е 1:1 митсубиши, дори капака на клапаните не са барнали и още си пише '16 valve mitsubishi' .... относно сангйонг-ите е друга бира, там мотора е модифициран, не е директно от мл-а взет, има много разлики. прочети малко повече.

дизел има голяма вероятност да има, но още не се знае на 100% кога. иначе за Н6 мога да кажа, че за Азия има мотор 3.0 дизел с над 220 коня ;) но тва е тотално друга кола, самоносеща каросерия, независимо окачване.... поживьом-увидим ;)
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 880
Регистриран на: 21.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M52b20 Touring

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от Сондьора » 14 Дек 2011, 21:36

Виж аз нема кво а чета шото си ги гледам тия работи, ама ти се занимаваш с продажби....от аксиома е интериора ;) ( пак копи пасте)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 25.01.2009
Местоположение: Варна/Попово
Пол: Мъж
Кара: Х5 Е53
Мечтае да кара: E39 M5...

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от chenchev » 14 Дек 2011, 22:26

...И сега ли е момента да се ядосвам,че си взех Ярис дето е с 2ро ниво на оборудване за едни 20 и косур хиляди... :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 880
Регистриран на: 21.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M52b20 Touring

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от Сондьора » 14 Дек 2011, 22:38

:OT: Имат и супер люкс
http://www.gwm.com.cn/ru/html/models/florid.asp ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 28.08.2009
Местоположение: Варна

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от Механджията » 14 Дек 2011, 23:51

Сондьора написа:Виж аз нема кво а чета шото си ги гледам тия работи, ама ти се занимаваш с продажби....от аксиома е интериора ;) ( пак копи пасте)


ами пак не позна, от аксиома е интериора на Н3-ката, не на Н5-цата
и далеч не само интериора е от него - прочети повече за колата, макар че и една-две снимки вършат работа на по-наблюдателните
конструктивно н3ка и н5ца имат доста разлика. 3ката отдолу има общо с 4рънър, но нещата са много повече от просто 'взети и събрани на гювеч' части оттук или оттам.....

както и да е, всичко е без особено значение, който има реален интерес, може да заповяда и да се убеди сам за себе си какво, защо и как, останалото е бошлаф.
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 880
Регистриран на: 21.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M52b20 Touring

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от Сондьора » 15 Дек 2011, 0:17

Колега не ми се спори и спирам, ама hover ( още се води Н2), който ти си мислиш, че е Н3, интериора е на аксиома.
hover H3 (haval) има разлика от Н2 , щото по скоро прилича на GL :mhihi: и интериор също , таа между Н5 и Н3 е само фейснатата предница от мазда ( задница на volvo и при 2та)... ходова част се същата, тойота....
Н6 е все същия вътре като горните два....визия на тигуан ;)
Та 2л дизел според братята руснаци е перфе за тия жипки и си заслужава ;) ....

п.п. виж, Н7 уж си е чисто техен, ама е прототип, ( ако не са копнали некое пежо :mhihi: )....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от BadAngel » 15 Дек 2011, 0:33

дачията в началото също беше само с бензинови мотори

дизела се появи с година по-късно

това е маркетинг

не можеш да пуснеш пълната си палитра от мотори и оборудвания още в самото начало

така си затваряш вратичката за удължаване на живота на модела

трябва постоянно да излиза нещо ново, нещо нечувано, иначе постоянно трябва да сваляш цената, за да запазваш интереса.. а цената може да се сваля до едно ниво, от там надолу продажбата си губи смисъла
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от Alexi » 15 Дек 2011, 10:32

то дизел си има ,но не се предлага в БГ за сега ..

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от vld » 15 Дек 2011, 10:43

Пичове, пишете че няма смисъл от дизел, не напротив, има и то огромен.
Като увисиш нов в някое 40 минутно задръстване което в софия си е ежадневие и сутрин и вечер и като минаваш средно по 60км. на ден, раликата на месец е от порядъка на 100-150лв. на месец.
Та за вас ако тези пари не са от знаение няма проблем, но аз не ги намирам на улицата.
Изображение


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от ms » 15 Дек 2011, 11:18

vld написа:Пичове, пишете че няма смисъл от дизел, не напротив, има и то огромен.
Като увисиш нов в някое 40 минутно задръстване което в софия си е ежадневие и сутрин и вечер и като минаваш средно по 60км. на ден, раликата на месец е от порядъка на 100-150лв. на месец.
Та за вас ако тези пари не са от знаение няма проблем, но аз не ги намирам на улицата.


как да го обясня, че да ме разбереш- полза от дизел в тоя клас на градските въшки няма... Ако фирмата има малък дизел по принцип (както е случая с Дачия) може да се пусне модел, но да разработваш печка за тоя клас няма смисъл...
Я виж един Ярис който е точно като Волекс-а с к'ви мотори се предлага- 2 бензина и един дизел... Големият бензин (99коня) по каталог гълта 5,4/100, дизела (90коня) гори 4/100- това са средни разходи... Най-евтиният дизел е с 4400лв. по-скъп от същата версия на оборудване с големият бензинов мотор- успех с избиването на 4400 от разхода на гориво, печелиш цели 3,20 на 100км... или 3200лв. на 100 000км, значи някъде към 130 000км. ще си избил разликата :mhihi: В бонус Ярис с малкият мотор (70 коня за тая въшка в града си стигат) е близо 6 бона под цената на дизела и му дават среден разход от 4,8/100... успех с икономичният дизел- ще изравниш сметката след около 250-300 000км. :mhihi:


ПС: ти колко дизелови Ярис-а си виждал, щото аз не съм виждал и 1 :dunno: А Ярис-а е точният конкурент на китаеца- приличат си доста на вид, като размери са почти еднакви, със сходно оборудване и мотор японеца идва с 8500 по-скъп и изобщо не очаквам да се появи в БГ малкия китаец с дизелов мотор...

ПС2: 60км. на ден са под 2000км. на месец, ама да са 2000, че лесно се смята... Да кажем 10/100 газ за 2000км. са към 250лв.... за да изравниш разхода дизела трябва да гори към 5/100- трудно, на да кажем възможно- за да има разлика 100лв. на месец колко ще гори тая печка- 3/100 градско ли :mhihi:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от blacksapphire » 15 Дек 2011, 11:32

А за тоя дизел на тойота... каква ли ще му е цената> ? :mhihi:

Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от vld » 15 Дек 2011, 11:41

Колега имам две еднакви коли едната е дизел другата бензин, заеби какво дават на хартия.
Едната е 1.6 102 коня, другата е 1.667 и е 90 коня
Е с дизела обикалям доста повече и разхода е доста постоянен, докато с бензиновата мога да доближа този разход само лятото, когато всички са на море :mhihi:
Бензивнова кола като и дават на хартия 6 смесено, значи в града е 9 в софия може и повече.
А дизел на който смесения му разход е 6 в града харчи 7 .
Та сметките са такива каквито съм ги написал по горе.
Изображение


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от ms » 15 Дек 2011, 11:57

vld написа:....


що сравняваш разход на БМВ-та- те пък кога са били икономични, че не мога да се сетя :mhihi: Ако кажеш, и че печката е компакт ще падна от смях с тея 7 градско :mhihi: 7/100 изцяло градско, каране на къси разстояния от 3-5-7км., редовно студена дава Ситроен С5 комби (2 пъти по-голям камион от компакта) 110 коня дизел- твоята печка е всичко друго, но не и икономична :mhihi:

При средно 6/100 и градско 9 колко ще е извън града разхода на тоя бензин- 4/100 ли, че да дойде сметката ;)

Добре де, твоите сметки да са верни- с 2/100 разлика (тоест към 4лв./100км) кога ще избиеш разлика от около 4 бона в цената :?: след 100 000км.... я си сравни цената на обслужване на дизела и бензина за 100 000км. и ще говорим пак кое е по-евтино за в града...
Малък дизел за в града може ако взимаш някой 10г. автомобил и разликата в цената бензин/печка е минимална, ако купуваш нова кола не си струва- само от обслужването докато е в гаранция на дизела ще ти стане лошо и вместо след 100к км. ще си на нула след 120к км., къде е ползата :dunno:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от bum_bum » 15 Дек 2011, 12:12

ms написа:...


То голямо преимущество над кола модел 1995, предкамерен дизел с HDI модел от '08 май...
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: zAcK

Последни теми
Facebook