Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Alexi написа:много ясно че бензин за такава малка кошарка .. дизела ще ти икономиса 1/100 ама един инжектор е 500 лв ..дизела е за големи коли с които много се пътува ,както и за джипове .. джипчето ще е интересно с дизелов мотор и автомат
Един път да сме на едно мнение

Някой има ли официално инфо кога ще започнат да сглобяват Хувъра с 2 литровия дизел

- Механджията
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Варна
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Сондьора написа:Механджията написа:Сондьора написа:Маторя е на мицубиши, толко, колкото ония на мерцедес![]()
колега, като чуя подобно изказване и ми е много интересно каква е обосновката му? или просто ей така да си похейтваме, за здраве?ако е така, не ми отговаряй...
те правят лицензирани копия на тия двигатели....Също ходова част от РАВ 4 (пак копие).
Както и не всички двигатели 2.7, 2.2. CRD CDi и т.н., са на мерцедес (Кейръни, Хюндай и т.н.)
Но за дилърите е по добре да се каже, тва е на мицубиши, тва на мерцедес![]()
А иначе, ми е интересна цената с дизеловия двигател (той си е тяхна разработка) и руснаците го хвалят доста..2л-150кс/310Нм. Обаче, за БГ го няма все още...
уж нямаше да пиша повече...
в грешка си за ходовата част - РАВ 4 изобщо не е в категорията на Ховър-а, камо ли да му е такава ходовата..... напиши в гугъла 'isuzu axiom' и ще разбереш защо ..ховъра е на шаси

за мотора също грешиш донякъде - 'лицензно' и 'копие' са отделни работи - мотора си е 1:1 митсубиши, дори капака на клапаните не са барнали и още си пише '16 valve mitsubishi' .... относно сангйонг-ите е друга бира, там мотора е модифициран, не е директно от мл-а взет, има много разлики. прочети малко повече.
дизел има голяма вероятност да има, но още не се знае на 100% кога. иначе за Н6 мога да кажа, че за Азия има мотор 3.0 дизел с над 220 коня


...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...


- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Виж аз нема кво а чета шото си ги гледам тия работи, ама ти се занимаваш с продажби....от аксиома е интериора
( пак копи пасте)

- chenchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 25.01.2009
- Местоположение: Варна/Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е53
- Мечтае да кара: E39 M5...
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
...И сега ли е момента да се ядосвам,че си взех Ярис дето е с 2ро ниво на оборудване за едни 20 и косур хиляди... 

- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
- Механджията
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Варна
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Сондьора написа:Виж аз нема кво а чета шото си ги гледам тия работи, ама ти се занимаваш с продажби....от аксиома е интериора( пак копи пасте)
ами пак не позна, от аксиома е интериора на Н3-ката, не на Н5-цата
и далеч не само интериора е от него - прочети повече за колата, макар че и една-две снимки вършат работа на по-наблюдателните
конструктивно н3ка и н5ца имат доста разлика. 3ката отдолу има общо с 4рънър, но нещата са много повече от просто 'взети и събрани на гювеч' части оттук или оттам.....
както и да е, всичко е без особено значение, който има реален интерес, може да заповяда и да се убеди сам за себе си какво, защо и как, останалото е бошлаф.
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...


- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Колега не ми се спори и спирам, ама hover ( още се води Н2), който ти си мислиш, че е Н3, интериора е на аксиома.
hover H3 (haval) има разлика от Н2 , щото по скоро прилича на GL
и интериор също , таа между Н5 и Н3 е само фейснатата предница от мазда ( задница на volvo и при 2та)... ходова част се същата, тойота....
Н6 е все същия вътре като горните два....визия на тигуан
Та 2л дизел според братята руснаци е перфе за тия жипки и си заслужава
....
п.п. виж, Н7 уж си е чисто техен, ама е прототип, ( ако не са копнали некое пежо
)....
hover H3 (haval) има разлика от Н2 , щото по скоро прилича на GL

Н6 е все същия вътре като горните два....визия на тигуан

Та 2л дизел според братята руснаци е перфе за тия жипки и си заслужава

п.п. виж, Н7 уж си е чисто техен, ама е прототип, ( ако не са копнали некое пежо

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
дачията в началото също беше само с бензинови мотори
дизела се появи с година по-късно
това е маркетинг
не можеш да пуснеш пълната си палитра от мотори и оборудвания още в самото начало
така си затваряш вратичката за удължаване на живота на модела
трябва постоянно да излиза нещо ново, нещо нечувано, иначе постоянно трябва да сваляш цената, за да запазваш интереса.. а цената може да се сваля до едно ниво, от там надолу продажбата си губи смисъла
дизела се появи с година по-късно
това е маркетинг
не можеш да пуснеш пълната си палитра от мотори и оборудвания още в самото начало
така си затваряш вратичката за удължаване на живота на модела
трябва постоянно да излиза нещо ново, нещо нечувано, иначе постоянно трябва да сваляш цената, за да запазваш интереса.. а цената може да се сваля до едно ниво, от там надолу продажбата си губи смисъла
No bling at the Ring
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
то дизел си има ,но не се предлага в БГ за сега ..
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Пичове, пишете че няма смисъл от дизел, не напротив, има и то огромен.
Като увисиш нов в някое 40 минутно задръстване което в софия си е ежадневие и сутрин и вечер и като минаваш средно по 60км. на ден, раликата на месец е от порядъка на 100-150лв. на месец.
Та за вас ако тези пари не са от знаение няма проблем, но аз не ги намирам на улицата.
Като увисиш нов в някое 40 минутно задръстване което в софия си е ежадневие и сутрин и вечер и като минаваш средно по 60км. на ден, раликата на месец е от порядъка на 100-150лв. на месец.
Та за вас ако тези пари не са от знаение няма проблем, но аз не ги намирам на улицата.

- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
vld написа:Пичове, пишете че няма смисъл от дизел, не напротив, има и то огромен.
Като увисиш нов в някое 40 минутно задръстване което в софия си е ежадневие и сутрин и вечер и като минаваш средно по 60км. на ден, раликата на месец е от порядъка на 100-150лв. на месец.
Та за вас ако тези пари не са от знаение няма проблем, но аз не ги намирам на улицата.
как да го обясня, че да ме разбереш- полза от дизел в тоя клас на градските въшки няма... Ако фирмата има малък дизел по принцип (както е случая с Дачия) може да се пусне модел, но да разработваш печка за тоя клас няма смисъл...
Я виж един Ярис който е точно като Волекс-а с к'ви мотори се предлага- 2 бензина и един дизел... Големият бензин (99коня) по каталог гълта 5,4/100, дизела (90коня) гори 4/100- това са средни разходи... Най-евтиният дизел е с 4400лв. по-скъп от същата версия на оборудване с големият бензинов мотор- успех с избиването на 4400 от разхода на гориво, печелиш цели 3,20 на 100км... или 3200лв. на 100 000км, значи някъде към 130 000км. ще си избил разликата


ПС: ти колко дизелови Ярис-а си виждал, щото аз не съм виждал и 1

ПС2: 60км. на ден са под 2000км. на месец, ама да са 2000, че лесно се смята... Да кажем 10/100 газ за 2000км. са към 250лв.... за да изравниш разхода дизела трябва да гори към 5/100- трудно, на да кажем възможно- за да има разлика 100лв. на месец колко ще гори тая печка- 3/100 градско ли

- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
А за тоя дизел на тойота... каква ли ще му е цената> ?



- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Колега имам две еднакви коли едната е дизел другата бензин, заеби какво дават на хартия.
Едната е 1.6 102 коня, другата е 1.667 и е 90 коня
Е с дизела обикалям доста повече и разхода е доста постоянен, докато с бензиновата мога да доближа този разход само лятото, когато всички са на море
Бензивнова кола като и дават на хартия 6 смесено, значи в града е 9 в софия може и повече.
А дизел на който смесения му разход е 6 в града харчи 7 .
Та сметките са такива каквито съм ги написал по горе.
Едната е 1.6 102 коня, другата е 1.667 и е 90 коня
Е с дизела обикалям доста повече и разхода е доста постоянен, докато с бензиновата мога да доближа този разход само лятото, когато всички са на море

Бензивнова кола като и дават на хартия 6 смесено, значи в града е 9 в софия може и повече.
А дизел на който смесения му разход е 6 в града харчи 7 .
Та сметките са такива каквито съм ги написал по горе.

- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
vld написа:....
що сравняваш разход на БМВ-та- те пък кога са били икономични, че не мога да се сетя



При средно 6/100 и градско 9 колко ще е извън града разхода на тоя бензин- 4/100 ли, че да дойде сметката

Добре де, твоите сметки да са верни- с 2/100 разлика (тоест към 4лв./100км) кога ще избиеш разлика от около 4 бона в цената

Малък дизел за в града може ако взимаш някой 10г. автомобил и разликата в цената бензин/печка е минимална, ако купуваш нова кола не си струва- само от обслужването докато е в гаранция на дизела ще ти стане лошо и вместо след 100к км. ще си на нула след 120к км., къде е ползата

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
ms написа:...
То голямо преимущество над кола модел 1995, предкамерен дизел с HDI модел от '08 май...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани