Âúïðîñ çà 318 TDS

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 22.03.2006
Местоположение: Sofia

Âúïðîñ çà 318 TDS

Мнение от VIRUSS » 03 Май 2006, 15:05

Êàêâî âè å ìíåíèåòî çà áìâ 318òäñ 97,98ãîäèíà êàòî êîëà èçöÿëî êîãàòî å â äîáðî òåõíè÷åñêî ñüñòîÿíèå??Êàêâî ìèñëèòå çà òîçè ìîòîð,áèâà ëè ãî è çà å36 èçöÿëî? :)

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 03 Май 2006, 15:15

Мога ли да те попитам какви са тези заглавия на теми?
Изображение
Изображение

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 03 Май 2006, 15:43

бива бива .. колата е много корава .. нема да съжавляваш а и мен ако питаш карай си я със здраве че тука наи много да чуеш измишльотина от рода на тфа че дизела не върви и яко пуши и ще земеш да съжаляваш после ;)

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 03 Май 2006, 22:16

ДОбре де, само да питам тогава, понеже всички реват колко е зле 316-ката дето е 100коня, 318тдс като е 90 не е ли още по зле, от гледна точна вървеж? Каква скорост може да поддържа на дълъг път ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 706
Регистриран на: 11.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от vankata™ » 03 Май 2006, 22:32

Dimo написа:ДОбре де, само да питам тогава, понеже всички реват колко е зле 316-ката дето е 100коня, 318тдс като е 90 не е ли още по зле, от гледна точна вървеж? Каква скорост може да поддържа на дълъг път ?


Веднага казвам - от опит !!! Карал съ Е36 316 и вярно не е никак вървежно!След това си взех мойта 318TDS и ситуацията е колата трудно набира до 60-70 след което /вкючва се турбото/ и все едно караш друга кола! Аз лично на дълъг път миналото лято съм подържал 140-150 км в час!От Несебър до София се прибрах за 4 часа и 15 минути !

Но трябва да съм честен, че по-евтино и по качествено от бензина няма!Аз по мойта в последните 6 месеца съм вложил назд 3000 лв, а горивната помпа струва 3100 лв -да не дава господ! Има няколко неща които ако се скапат при дизела и по-добре хвърли колата, докато при бензина не е така !!!

Така, че най-добре си е бензин, колкото и да е по скъп от дизела, после икономията ти излиза през носа! Далаверата е да караш нов дизел, да го караш 3-4 години и да го сменяш, защото после незнаеш какво ще излезе!А не като нас, караме 10 годишни печки на по 200000 км и търсим икономия !!!
::: vankata™ :::

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 03 Май 2006, 22:38

значи за купето само суперлативи.но това е всеизвестно на всеки карал е 36.мотора със сигурност не може да се каже корав.създава илюзията че върви поради високия въртящ момент на ниски обороти.
но в действителност 90 коня са си 90 коня.НО:много иконимичен автомобил препоръчвам за големи пробези особено на градско където вече не останаха осем метра свободен асфалт за да опнеш колата.
на градско разчитай на разход 8,5-10 литра.вместо да се занимава човек с разни малолитражки,хем кара супер каросерия хем има малък разход.препоръчвам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 706
Регистриран на: 11.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от vankata™ » 03 Май 2006, 23:00

Мойта кола ми дава разход - градско 7,4 литра, а извънградско пада между 6 и 6,5 литра !!!!
::: vankata™ :::

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 04 Май 2006, 2:19

vankata™ написа:
Dimo написа:ДОбре де, само да питам тогава, понеже всички реват колко е зле 316-ката дето е 100коня, 318тдс като е 90 не е ли още по зле, от гледна точна вървеж? Каква скорост може да поддържа на дълъг път ?


Веднага казвам - от опит !!! Карал съ Е36 316 и вярно не е никак вървежно!След това си взех мойта 318TDS и ситуацията е колата трудно набира до 60-70 след което /вкючва се турбото/ и все едно караш друга кола! Аз лично на дълъг път миналото лято съм подържал 140-150 км в час!От Несебър до София се прибрах за 4 часа и 15 минути !

Но трябва да съм честен, че по-евтино и по качествено от бензина няма!Аз по мойта в последните 6 месеца съм вложил назд 3000 лв, а горивната помпа струва 3100 лв -да не дава господ! Има няколко неща които ако се скапат при дизела и по-добре хвърли колата, докато при бензина не е така !!!

Така, че най-добре си е бензин, колкото и да е по скъп от дизела, после икономията ти излиза през носа! Далаверата е да караш нов дизел, да го караш 3-4 години и да го сменяш, защото после незнаеш какво ще излезе!А не като нас, караме 10 годишни печки на по 200000 км и търсим икономия !!!



само не разбрах искаш да кажеш че тдс-а върви повече от 16ката ли ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 706
Регистриран на: 11.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от vankata™ » 04 Май 2006, 11:33

Говоря специално за това 316 което карах и моята и действително моя дизеляк върви повече! А по принцип дизеловите автомобили вървят повече от бензиновите във високите обороти! Тоест една 316 и една 318 TDS при 3000 оборота - дизела ще я скъса! Моя съдружник кара Пасат 1.8 бензин и трява да ви кажа, че на дълъг път го правя див и щастлив, но в града не е така, Пасата набира по-бързо от моята и е нормално !!!
::: vankata™ :::

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 04 Май 2006, 12:22

bam-bam написа:
vankata™ написа:
Dimo написа:ДОбре де, само да питам тогSuPeR_FLYава, понеже всички реват колко е зле 316-ката дето е 100коня, 318тдс като е 90 не е ли още по зле, от гледна точна вървеж? Каква скорост може да поддържа на дълъг път ?


Веднага казвам - от опит !!! Карал съ Е36 316 и вярно не е никак вървежно!След това си взех мойта 318TDS и ситуацията е колата трудно набира до 60-70 след което /вкючва се турбото/ и все едно караш друга кола! Аз лично на дълъг път миналото лято съм подържал 140-150 км в час!От Несебър до София се прибрах за 4 часа и 15 минути !

Но трябва да съм честен, че по-евтино и по качествено от бензина няма!Аз по мойта в последните 6 месеца съм вложил назд 3000 лв, а горивната помпа струва 3100 лв -да не дава господ! Има няколко неща които ако се скапат при дизела и по-добре хвърли колата, докато при бензина не е така !!!

Така, че най-добре си е бензин, колкото и да е по скъп от дизела, после икономията ти излиза през носа! Далаверата е да караш нов дизел, да го караш 3-4 години и да го сменяш, защото после незнаеш какво ще излезе!А не като нас, караме 10 годишни печки на по 200000 км и търсим икономия !!!



само не разбрах искаш да кажеш че тдс-а върви повече от 16ката ли ?


bam-bam има известна истина в думите на колегата!
карал сам и9 двете и според мен ТДС заради турбото се държи по добре(но като цяло и двете са си 'куци кончета")
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 04 Май 2006, 13:33

LAST RIDE написа:
bam-bam написа:
vankata™ написа:
Dimo написа:ДОбре де, само да питам тогSuPeR_FLYава, понеже всички реват колко е зле 316-ката дето е 100коня, 318тдс като е 90 не е ли още по зле, от гледна точна вървеж? Каква скорост може да поддържа на дълъг път ?


Веднага казвам - от опит !!! Карал съ Е36 316 и вярно не е никак вървежно!След това си взех мойта 318TDS и ситуацията е колата трудно набира до 60-70 след което /вкючва се турбото/ и все едно караш друга кола! Аз лично на дълъг път миналото лято съм подържал 140-150 км в час!От Несебър до София се прибрах за 4 часа и 15 минути !

Но трябва да съм честен, че по-евтино и по качествено от бензина няма!Аз по мойта в последните 6 месеца съм вложил назд 3000 лв, а горивната помпа струва 3100 лв -да не дава господ! Има няколко неща които ако се скапат при дизела и по-добре хвърли колата, докато при бензина не е така !!!

Така, че най-добре си е бензин, колкото и да е по скъп от дизела, после икономията ти излиза през носа! Далаверата е да караш нов дизел, да го караш 3-4 години и да го сменяш, защото после незнаеш какво ще излезе!А не като нас, караме 10 годишни печки на по 200000 км и търсим икономия !!!



само не разбрах искаш да кажеш че тдс-а върви повече от 16ката ли ?


bam-bam има известна истина в думите на колегата!
карал сам и9 двете и според мен ТДС заради турбото се държи по добре(но като цяло и двете са си 'куци кончета")



... я сам ги имал и двете тай че мога да ти кажа малко информация от първия ред на залата .. дизела е по БАВЕН ( с големи букви да го разберете и двамата ;) ) ... а тфа с турбото е момент от 10 секунди които почти не се забелезва ... относно колегата .. говориш за високи обороти еми баш там дизелчето куца .. да ти кажа що .. щото на 16ката си прасках ограничитела при сека ръчка и винаги я цедех до края .. на дизела още не сам успял .. просто ме страх да не му фръкнат буталата някъде :mhihi: .. а тои стигне ли "високите" обороти става страшно ... тай че явно тая 16ка е била доста зле за да си мислиш така ... ама така може да заблудиш некои и без тфа секи пита преди да си земе кола .. и после аиде още 1 мит ... тдс-а по бърз от 16ката :mhihi:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook