стрелката на водата
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
стрелката на водата
Колеги стрелката на водата ми не е точно на средата както знам че трябва да е на всяко БМВ.При мен когато е загряла вече колата и карам примерно с 100км/ч с леко поддържане на газта стрелката е малко преди средата ,а когато я освободя от скорост и пусна по инерция(на празен ход) стрелката минава малко след средата.Дайте идея от каде може да е това дали не е от маслото или антифриза защото маслото ми е вече за смяна! 

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Като си на скорост колата държи по-високи обороти, съответно водната помпа върти по-бързо водата и охлаждането е по-добро 


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Точно за тези двигатели НЕ Е нормално! Стрелката трябва да е позиционирана и да не мърда.
Позицията отговаря на даден температурен интервал, а не на точна стойност. Така че едно такова
изместване на стрелката в ляво или в дясно от нормалната позиция е индикация за излизане от нормалния
температурен режим, респективно проблем във функционирането на системата. Най-правилно е
човека да си направи един оглед на охладителната система, защото тука можем да си чешем езиците и до утре
без да дадем никакъв резултат относно неговия случай.
Позицията отговаря на даден температурен интервал, а не на точна стойност. Така че едно такова
изместване на стрелката в ляво или в дясно от нормалната позиция е индикация за излизане от нормалния
температурен режим, респективно проблем във функционирането на системата. Най-правилно е
човека да си направи един оглед на охладителната система, защото тука можем да си чешем езиците и до утре
без да дадем никакъв резултат относно неговия случай.

Driver's Racing Team
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
lowdriver написа:Стрелката не трябва да мърда от средата и да прави такива "колебателни" движения
Провери виското и термостата дали функционират правилно. Ако те са ОК - водна помпа.
Напълно със съгласен.М50 има много добро охлаждане и при всякакви режими на работа стрелката трябва да е на 12.Провери си и нивото на антифриза.Но това ми е малко странно да я пуснеш по инерция и да вдига температурата.Нищо чудно да излезе помпа а може и термостат.За мен друго не може да е.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Зависи с какъв термостат е колегата. Има на 80, 88 и 92 градуса. Аз също съм с М50, с 92 градусов термостат и стрелката ми е на "12 и 1" откакто съм я взел колата. Сменял съм виско и водна помпа. Термостатът ми е ОК. Час и нещо е била закачена на компютър и няма никакви колебания. Термостатът отваря точно на 92 градуса и колата си е в температурния режим. Ако колебае стрелката значи има проблемче най-вероятно с термостата. Ако виското му не е нард ще му загрява на градско.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
stanchev написа:Проблема 100% не е от помпата, тя или бачка или течеТермостат или виско.
Аааа колега не си прав за помпата.На старото ми М50 се беше пръснала цялата турбина на помпата и не течеше грам.Обикновенно торбината превърта в оста и не се върти със същите обороти и от там идва по-малка циркулация на охладителна течност и естествено по-лошо охлаждане на двг.Така че провери я помпата задължително щот недай се боже да се пръсне като моята на 180 км/ч и ще ти се иска да заплачеш.Не е шега

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
dinozab написа:stanchev написа:Проблема 100% не е от помпата, тя или бачка или течеТермостат или виско.
Аааа колега не си прав за помпата.На старото ми М50 се беше пръснала цялата турбина на помпата и не течеше грам.Обикновенно торбината превърта в оста и не се върти със същите обороти и от там идва по-малка циркулация на охладителна течност и естествено по-лошо охлаждане на двг.Така че провери я помпата задължително щот недай се боже да се пръсне като моята на 180 км/ч и ще ти се иска да заплачеш.Не е шега
Снощи се обаждах в канал 2001 - от там казаха, че е виското


Колеги аз сам с М20 мотор и стрелката ми винаги е след първата чертичка до средата.Но забелязвам от известно време,че се губи течност а не капе от никаде,помислих си че го меши с маслото,но и то е както т
рябва.Някакви идеи?

BMW Мноооо Яки.............
Не карайте BMW-тата си бавно ЗА ДА НЕ ЗАЦАПАТ СВЕЩИТЕ!!!!!!!!!!
Не карайте BMW-тата си бавно ЗА ДА НЕ ЗАЦАПАТ СВЕЩИТЕ!!!!!!!!!!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
E34 520i написа:Колеги аз сам с М20 мотор и стрелката ми винаги е след първата чертичка до средата.Но забелязвам от известно време,че се губи течност а не капе от никаде,помислих си че го меши с маслото,но и то е както трябва.Някакви идеи?
Да не ти е спукано радиаторчето за парното ? то даже май 2 броя имаш


- plamenppppp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 24.01.2005
- Местоположение: София
И при мене се губи по малко течност . От 2-3 години е така - и така си карам . Доливам по 50-100 грама на 500 км . Заглеждах я - имаше едно едвам доловимо сълзене от един малък фланец горе на ваздушната клапа
. Не знам за какво ходи там вода . Но при мен не съвсем на ред и капачката на радиатора - има на нея 2-3 О-пръстена - та единия се прецака и го няма . но му хванах цаката - не затягам много яко капачката защото дъви съединенията . Та така си карам 2 години , а и забелязах че закисна въпросното сълзене . Явно не е било и нужно да сменям гарнитурката - а просто от капачката ми се е създавало - по високо налягане и тарси от каде да избие . Та колега ако ти се губи такова количество - мисля че е нормално - доливай си и карай! 


16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани