стрелката на водата

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 23.11.2005

стрелката на водата

Мнение от канадеца » 04 Май 2006, 9:28

Колеги стрелката на водата ми не е точно на средата както знам че трябва да е на всяко БМВ.При мен когато е загряла вече колата и карам примерно с 100км/ч с леко поддържане на газта стрелката е малко преди средата ,а когато я освободя от скорост и пусна по инерция(на празен ход) стрелката минава малко след средата.Дайте идея от каде може да е това дали не е от маслото или антифриза защото маслото ми е вече за смяна! :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 04 Май 2006, 9:51

Като си на скорост колата държи по-високи обороти, съответно водната помпа върти по-бързо водата и охлаждането е по-добро ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 23.11.2005

Re:

Мнение от канадеца » 04 Май 2006, 11:14

Благодаря Stanchev!Но дали това е в рамките на нормалното или трябва да се майстори нещо?

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 04 Май 2006, 11:15

Стрелката не трябва да мърда от средата и да прави такива "колебателни" движения :!:
Провери виското и термостата дали функционират правилно. Ако те са ОК - водна помпа.
Изображение
Driver's Racing Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 04 Май 2006, 11:36

от "12 без 1" до "12 и една" си е напълно нормално
Изображение

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 04 Май 2006, 11:47

Точно за тези двигатели НЕ Е нормално! Стрелката трябва да е позиционирана и да не мърда.
Позицията отговаря на даден температурен интервал, а не на точна стойност. Така че едно такова
изместване на стрелката в ляво или в дясно от нормалната позиция е индикация за излизане от нормалния
температурен режим, респективно проблем във функционирането на системата. Най-правилно е
човека да си направи един оглед на охладителната система, защото тука можем да си чешем езиците и до утре
без да дадем никакъв резултат относно неговия случай.
Изображение
Driver's Racing Team


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 04 Май 2006, 12:55

lowdriver написа:Стрелката не трябва да мърда от средата и да прави такива "колебателни" движения :!:
Провери виското и термостата дали функционират правилно. Ако те са ОК - водна помпа.

Напълно със съгласен.М50 има много добро охлаждане и при всякакви режими на работа стрелката трябва да е на 12.Провери си и нивото на антифриза.Но това ми е малко странно да я пуснеш по инерция и да вдига температурата.Нищо чудно да излезе помпа а може и термостат.За мен друго не може да е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 04 Май 2006, 16:37

Проблема 100% не е от помпата, тя или бачка или тече ;) Термостат или виско.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Варна

Мнение от Vipers » 04 Май 2006, 17:11

Зависи с какъв термостат е колегата. Има на 80, 88 и 92 градуса. Аз също съм с М50, с 92 градусов термостат и стрелката ми е на "12 и 1" откакто съм я взел колата. Сменял съм виско и водна помпа. Термостатът ми е ОК. Час и нещо е била закачена на компютър и няма никакви колебания. Термостатът отваря точно на 92 градуса и колата си е в температурния режим. Ако колебае стрелката значи има проблемче най-вероятно с термостата. Ако виското му не е нард ще му загрява на градско.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 05 Май 2006, 7:14

stanchev написа:Проблема 100% не е от помпата, тя или бачка или тече ;) Термостат или виско.

Аааа колега не си прав за помпата.На старото ми М50 се беше пръснала цялата турбина на помпата и не течеше грам.Обикновенно торбината превърта в оста и не се върти със същите обороти и от там идва по-малка циркулация на охладителна течност и естествено по-лошо охлаждане на двг.Така че провери я помпата задължително щот недай се боже да се пръсне като моята на 180 км/ч и ще ти се иска да заплачеш.Не е шега ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 05 Май 2006, 7:42

dinozab написа:
stanchev написа:Проблема 100% не е от помпата, тя или бачка или тече ;) Термостат или виско.

Аааа колега не си прав за помпата.На старото ми М50 се беше пръснала цялата турбина на помпата и не течеше грам.Обикновенно торбината превърта в оста и не се върти със същите обороти и от там идва по-малка циркулация на охладителна течност и естествено по-лошо охлаждане на двг.Така че провери я помпата задължително щот недай се боже да се пръсне като моята на 180 км/ч и ще ти се иска да заплачеш.Не е шега ;)


Снощи се обаждах в канал 2001 - от там казаха, че е виското :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 29.03.2004

Мнение от E34 520i » 05 Май 2006, 8:59

Колеги аз сам с М20 мотор и стрелката ми винаги е след първата чертичка до средата.Но забелязвам от известно време,че се губи течност а не капе от никаде,помислих си че го меши с маслото,но и то е както т :help: рябва.Някакви идеи?
BMW Мноооо Яки.............
Не карайте BMW-тата си бавно ЗА ДА НЕ ЗАЦАПАТ СВЕЩИТЕ!!!!!!!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 05 Май 2006, 9:15

E34 520i написа:Колеги аз сам с М20 мотор и стрелката ми винаги е след първата чертичка до средата.Но забелязвам от известно време,че се губи течност а не капе от никаде,помислих си че го меши с маслото,но и то е както т :help: рябва.Някакви идеи?


Да не ти е спукано радиаторчето за парното ? то даже май 2 броя имаш :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 29.03.2004

Мнение от E34 520i » 05 Май 2006, 9:32

Уж не тече.....Па знаиш ли?как требе да вида? :help:
BMW Мноооо Яки.............
Не карайте BMW-тата си бавно ЗА ДА НЕ ЗАЦАПАТ СВЕЩИТЕ!!!!!!!!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.01.2005
Местоположение: София

Мнение от plamenppppp » 05 Май 2006, 10:09

И при мене се губи по малко течност . От 2-3 години е така - и така си карам . Доливам по 50-100 грама на 500 км . Заглеждах я - имаше едно едвам доловимо сълзене от един малък фланец горе на ваздушната клапа :shock: . Не знам за какво ходи там вода . Но при мен не съвсем на ред и капачката на радиатора - има на нея 2-3 О-пръстена - та единия се прецака и го няма . но му хванах цаката - не затягам много яко капачката защото дъви съединенията . Та така си карам 2 години , а и забелязах че закисна въпросното сълзене . Явно не е било и нужно да сменям гарнитурката - а просто от капачката ми се е създавало - по високо налягане и тарси от каде да избие . Та колега ако ти се губи такова количество - мисля че е нормално - доливай си и карай! :D

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook