вентилирани или надупчени дискове

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: вентилирани или надупчени дискове

Мнение от Dirty M5 driveR » 22 Ное 2011, 23:08

////Alpine написа:по дебелия диск прави хода на педала по къс.. това не е ли по добре тъй като при по леко натискане колата спира а не трябва да се настъпва до долу?


Хода става по-къс, но силата, която трябва да се приложи е пак същата. И все пак е плюс според мен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: вентилирани или надупчени дискове

Мнение от vladobate » 23 Ное 2011, 0:28

Колеги, бихте ли обосновали твърдението ,че хода става по-къс с някво по-елементарно обяснение ,че нещо не виждам смисъл в това. Предполага се че всички тук изказали се имат опит ( личи си в мнениата ) със подмяната на дискове , накладки и т.н. е като си обезвъздушавахте системата да ви направи впечатление на какво раззстояние от диска се намира накладката и колко път трябва да измине натисната от цилиндърчето щото мен ми се струва някви си десети от милиметъра и ако посмятате малко ще видите ( имайки предвид и помпата с бутало отвътре и хода му сте виждали ) че не е нещо което да се усети ( хода на педала ) . Тук е съвсем друг въпроса че е доста по-важно ,че например си слагате нов диск който няма никакво биене което оставя накладките в максимална близост до повърхността на диска и това създава усещането за по-малък ход което е по-правилно. Или колко е хода на педала на диск 12мм плътен и примерно 28мм вентилиран , сигурно няколко сантиметра в педала , не мисля. А до колегата поздравявам го за начинанието и смятам получи повече от добри и компетенти съвети , пък моя е да не се скъпи за маркучи щот един комплект гумички и маншончета за апарат е по-скъп от един маркуч и не само външния вид е важен , вътре докат не го цепнеш не можеш разбра кво му е дереджето пък не са вечни нали и си оказват влияние и то не малко . И пълна профилактика на апаратите с отваряне и почистване и замяна на уплътнения и водачи със подходящата смазка иначе няма смисъл от хубавите дискове ,че как се кривят от кьопави апарати не е истина. Успех.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 3.03.2006
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio

Re: вентилирани или надупчени дискове

Мнение от ////Alpine » 24 Ное 2011, 13:27

нещо замря темата май... компетенцията си трае
Изображение
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 331
Регистриран на: 6.12.2009
Пол: Мъж

Re: вентилирани или надупчени дискове

Мнение от krisu » 24 Ное 2011, 17:28

Хаха еми бате, изписахме по няколко мнения и споделихме информация. От тук насетне, преценката е твоя... но не очаквай тука, целия форум да се включи, щото не всички карат с такива дискове и не всички могат да изразят мнението си на база опит. :yes:
Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 3.03.2006
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio

Re: вентилирани или надупчени дискове

Мнение от ////Alpine » 24 Ное 2011, 19:12

разбира се.. исках да стане тема за полезни.. ще поразцъкам из форумите и ще допълвам из първия пост като имам време, пък няма да е лошо старшите да драснат и те по ред - надеждата умира последна. :lalala:
Изображение
Изображение
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook