вентилирани или надупчени дискове
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: вентилирани или надупчени дискове
////Alpine написа:по дебелия диск прави хода на педала по къс.. това не е ли по добре тъй като при по леко натискане колата спира а не трябва да се настъпва до долу?
Хода става по-къс, но силата, която трябва да се приложи е пак същата. И все пак е плюс според мен.
Re: вентилирани или надупчени дискове
Колеги, бихте ли обосновали твърдението ,че хода става по-къс с някво по-елементарно обяснение ,че нещо не виждам смисъл в това. Предполага се че всички тук изказали се имат опит ( личи си в мнениата ) със подмяната на дискове , накладки и т.н. е като си обезвъздушавахте системата да ви направи впечатление на какво раззстояние от диска се намира накладката и колко път трябва да измине натисната от цилиндърчето щото мен ми се струва някви си десети от милиметъра и ако посмятате малко ще видите ( имайки предвид и помпата с бутало отвътре и хода му сте виждали ) че не е нещо което да се усети ( хода на педала ) . Тук е съвсем друг въпроса че е доста по-важно ,че например си слагате нов диск който няма никакво биене което оставя накладките в максимална близост до повърхността на диска и това създава усещането за по-малък ход което е по-правилно. Или колко е хода на педала на диск 12мм плътен и примерно 28мм вентилиран , сигурно няколко сантиметра в педала , не мисля. А до колегата поздравявам го за начинанието и смятам получи повече от добри и компетенти съвети , пък моя е да не се скъпи за маркучи щот един комплект гумички и маншончета за апарат е по-скъп от един маркуч и не само външния вид е важен , вътре докат не го цепнеш не можеш разбра кво му е дереджето пък не са вечни нали и си оказват влияние и то не малко . И пълна профилактика на апаратите с отваряне и почистване и замяна на уплътнения и водачи със подходящата смазка иначе няма смисъл от хубавите дискове ,че как се кривят от кьопави апарати не е истина. Успех.
- ////Alpine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 3.03.2006
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio
Re: вентилирани или надупчени дискове
Хаха еми бате, изписахме по няколко мнения и споделихме информация. От тук насетне, преценката е твоя... но не очаквай тука, целия форум да се включи, щото не всички карат с такива дискове и не всички могат да изразят мнението си на база опит. 

Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
- ////Alpine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 3.03.2006
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio
Re: вентилирани или надупчени дискове
разбира се.. исках да стане тема за полезни.. ще поразцъкам из форумите и ще допълвам из първия пост като имам време, пък няма да е лошо старшите да драснат и те по ред - надеждата умира последна. 

20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани