Проблем със съединитела
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Проблем със съединитела
bmwmaniq написа:metodi80 Ами хайде тогава ако не ти представлява трудност да снимаш дорника да предобиа някаква представа за него а пък до колкото до помпата ще почна от долу на горе с ремонта .Ще направя първо долната ако не стане ще направя и горната и ако пак не стане тогава ще се занимая с този маркуч и така .... поне да съм сигурен че не е някоя помпа пък и не толкова скъпо удоволствие.
Добре де, долната помпа като я извадиш и ако няма омаслено около нея за кво ше я правиш? Най-много по зле да стане!!!
- bmwmaniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 318i M40
Re: Проблем със съединитела
[/quote]
Добре де, долната помпа като я извадиш и ако няма омаслено около нея за кво ше я правиш? Най-много по зле да стане!!![/quote]
Защото ми писна на 2 месеца да доливам по половин тубичка течност а други алтернативи не останаха освен долната помпа и маркуча от казанчето. А ако теорията ти е вярна че течността отива в кожуха на съединителя то значи 80% проблема ще е там.
Добре де, долната помпа като я извадиш и ако няма омаслено около нея за кво ше я правиш? Най-много по зле да стане!!![/quote]
Защото ми писна на 2 месеца да доливам по половин тубичка течност а други алтернативи не останаха освен долната помпа и маркуча от казанчето. А ако теорията ти е вярна че течността отива в кожуха на съединителя то значи 80% проблема ще е там.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем със съединитела
Колега , горещо те съветвам първо да свалиш работния цилиндър от скоростната кутия и да го огледаш , да се увериш , че има омсаляване и тогава да го "буташ" ..... Не отваряй здрава част само и само да смениш гумички (ако е здрава разбира се ) .... Отвий двата болта от кутията и просто изкарай помпата (не е нужно да я откачаш от маркуча , който я захранва със течност , само двата болта от кутията отвий и изкарай на вън работния цилиндър , огледай около оста му и то ще си проличи дали е имало течове ).
Иначе дорника представлява една обикновена тръба с диаметър равен на диаметъра на притягащата пластинка .... съвсем обикновена тръба , но с подходящ диаметър ...
Иначе дорника представлява една обикновена тръба с диаметър равен на диаметъра на притягащата пластинка .... съвсем обикновена тръба , но с подходящ диаметър ...
- bmwmaniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 318i M40
Re: Проблем със съединитела
metodi80 написа:Колега , горещо те съветвам първо да свалиш работния цилиндър от скоростната кутия и да го огледаш , да се увериш , че има омсаляване и тогава да го "буташ" ..... Не отваряй здрава част само и само да смениш гумички (ако е здрава разбира се ) .... Отвий двата болта от кутията и просто изкарай помпата (не е нужно да я откачаш от маркуча , който я захранва със течност , само двата болта от кутията отвий и изкарай на вън работния цилиндър , огледай около оста му и то ще си проличи дали е имало течове ).
Иначе дорника представлява една обикновена тръба с диаметър равен на диаметъра на притягащата пластинка .... съвсем обикновена тръба , но с подходящ диаметър ...
Добре



- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем със съединитела
"Бмв- мания", имаш прецакано уплътнение на една от двете хидравлични помпи, а може и двете да са дали фира. Обикновено като се скапва едната, скоро заминава и другата. И стига търсете теч на спирачна течност само от помпите и маркучите. Като не се вижда никъде около педала на съединителя и отдолу на скоростната кутия, както и в двигателния отсек, търси теча от цилиндърчето на барабанните спирачки. Колата е с м40 двигател, отзад е с барабанни спирачки и при загуба на спирачна течност от този порядък, може и да не се вижда теч. Но като се свали барабана ще видиш какви л..на и гняс има вътре. На предишните ми тройки е30 имаше теч от помпата на скоростната кутия, наистина не много и почти не ми се губеше спирачна течност от казанчето.
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Проблем със съединитела
Колеги, и аз имам проблем със съединителя. Днес свалих и разглобих долната помпа. Свалих я преди да прочета тази тема и не съм пробвал да натисна съединителя след като развих двете гайки. Обаче като я обърнах надолу и около оста прокапа спирачна течност. Не много, но според мен достатъчно, за да се разбере, че има пробив. Като извадих гумичките на тази прахоуловителната имаше лека скъсване между най- голямата и следващата част. Свалих и гумичката на буталцето. Изглеждаше здрава, нямаше цепнато. И все пак ще сменя помпата и да видя дали проблема ще се оправи. Ето какъв е проблема- viewtopic.php?f=8&t=275551
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани