Проблем със съединитела

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Проблем със съединитела

Мнение от VaLy0 » 20 Юни 2011, 11:21

bmwmaniq написа:metodi80 Ами хайде тогава ако не ти представлява трудност да снимаш дорника да предобиа някаква представа за него а пък до колкото до помпата ще почна от долу на горе с ремонта .Ще направя първо долната ако не стане ще направя и горната и ако пак не стане тогава ще се занимая с този маркуч и така .... поне да съм сигурен че не е някоя помпа пък и не толкова скъпо удоволствие.

Добре де, долната помпа като я извадиш и ако няма омаслено около нея за кво ше я правиш? Най-много по зле да стане!!!
ИзображениеБъРзИя ///

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Re: Проблем със съединитела

Мнение от bmwmaniq » 20 Юни 2011, 11:50

[/quote]
Добре де, долната помпа като я извадиш и ако няма омаслено около нея за кво ше я правиш? Най-много по зле да стане!!![/quote]

Защото ми писна на 2 месеца да доливам по половин тубичка течност а други алтернативи не останаха освен долната помпа и маркуча от казанчето. А ако теорията ти е вярна че течността отива в кожуха на съединителя то значи 80% проблема ще е там.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Проблем със съединитела

Мнение от metodi80 » 20 Юни 2011, 11:55

Колега , горещо те съветвам първо да свалиш работния цилиндър от скоростната кутия и да го огледаш , да се увериш , че има омсаляване и тогава да го "буташ" ..... Не отваряй здрава част само и само да смениш гумички (ако е здрава разбира се ) .... Отвий двата болта от кутията и просто изкарай помпата (не е нужно да я откачаш от маркуча , който я захранва със течност , само двата болта от кутията отвий и изкарай на вън работния цилиндър , огледай около оста му и то ще си проличи дали е имало течове ).
Иначе дорника представлява една обикновена тръба с диаметър равен на диаметъра на притягащата пластинка .... съвсем обикновена тръба , но с подходящ диаметър ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Re: Проблем със съединитела

Мнение от bmwmaniq » 20 Юни 2011, 12:12

metodi80 написа:Колега , горещо те съветвам първо да свалиш работния цилиндър от скоростната кутия и да го огледаш , да се увериш , че има омсаляване и тогава да го "буташ" ..... Не отваряй здрава част само и само да смениш гумички (ако е здрава разбира се ) .... Отвий двата болта от кутията и просто изкарай помпата (не е нужно да я откачаш от маркуча , който я захранва със течност , само двата болта от кутията отвий и изкарай на вън работния цилиндър , огледай около оста му и то ще си проличи дали е имало течове ).
Иначе дорника представлява една обикновена тръба с диаметър равен на диаметъра на притягащата пластинка .... съвсем обикновена тръба , но с подходящ диаметър ...


Добре :) аз теб те слушам понеже ти имам вяра :) ще направя това което казваш и ще пиша и чак тогава евентуално ще премина към разглобяване :bang:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Проблем със съединитела

Мнение от ивчо3 » 22 Юни 2011, 9:42

"Бмв- мания", имаш прецакано уплътнение на една от двете хидравлични помпи, а може и двете да са дали фира. Обикновено като се скапва едната, скоро заминава и другата. И стига търсете теч на спирачна течност само от помпите и маркучите. Като не се вижда никъде около педала на съединителя и отдолу на скоростната кутия, както и в двигателния отсек, търси теча от цилиндърчето на барабанните спирачки. Колата е с м40 двигател, отзад е с барабанни спирачки и при загуба на спирачна течност от този порядък, може и да не се вижда теч. Но като се свали барабана ще видиш какви л..на и гняс има вътре. На предишните ми тройки е30 имаше теч от помпата на скоростната кутия, наистина не много и почти не ми се губеше спирачна течност от казанчето.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Проблем със съединитела

Мнение от ivopicha » 23 Ное 2011, 18:28

Колеги, и аз имам проблем със съединителя. Днес свалих и разглобих долната помпа. Свалих я преди да прочета тази тема и не съм пробвал да натисна съединителя след като развих двете гайки. Обаче като я обърнах надолу и около оста прокапа спирачна течност. Не много, но според мен достатъчно, за да се разбере, че има пробив. Като извадих гумичките на тази прахоуловителната имаше лека скъсване между най- голямата и следващата част. Свалих и гумичката на буталцето. Изглеждаше здрава, нямаше цепнато. И все пак ще сменя помпата и да видя дали проблема ще се оправи. Ето какъв е проблема- viewtopic.php?f=8&t=275551
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook