нестабилни обороти на място

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 579
Регистриран на: 21.08.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: бавно
Мечтае да кара: e30 m3

нестабилни обороти на място

Мнение от snaiperist0 » 14 Юни 2009, 18:10

Значи проверих в търсачката нищо не намерих... е36 318ис м42 мотор 93 година накрая.

вчера през ноща забелязах , че като запаля колата оборотите се вдигат малко над 1200 / 1300 и после падат до кам 600 (но не гасне) след 1 мин всичко се оправя ... не го прави постоянно но го прави което не ми харесва идей какво е ?
Последна промяна snaiperist0 на 23 Ное 2011, 9:30, променена общо 1 път
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 14 Юни 2009, 18:16

Предлагам докато не ни убедиш че не си написал ''обороти'' и си избрал ''е36'' в търсачката и не ти е излезнало нищо,никои да не помага и пише в темата!Аиде имаш толкова мнения не може да ме убедиш че не си мярнал да разискваме нещо за оборотите в този подраздел!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!


Аватар
Мнения: 579
Регистриран на: 21.08.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: бавно
Мечтае да кара: e30 m3

Мнение от snaiperist0 » 14 Юни 2009, 18:30

Nukem написа:Предлагам докато не ни убедиш че не си написал ''обороти'' и си избрал ''е36'' в търсачката и не ти е излезнало нищо,никои да не помага и пише в темата!Аиде имаш толкова мнения не може да ме убедиш че не си мярнал да разискваме нещо за оборотите в този подраздел!


мярнах до 5 странница , адски много глупости и дори сега точно заради теб щото се правиш на госппдин админ ще наснимам до 5 странница какво ми излиза! дай ми 5мин


/едит2:

Изображение


Изображение


Изображение

Изображение
Последна промяна snaiperist0 на 14 Юни 2009, 18:39, променена общо 2 пъти
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 14 Юни 2009, 18:35

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%EE%F2%E8
Това е моята любима и е на първа страница,не знам какво повече от това искаш! ;)
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Мнение от BH5482BH » 14 Юни 2009, 19:19


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 14 Юни 2009, 19:37

Виж сега по-горе с колегата сме ти дали линк към една перфектна тема земи я разгледаи!
2-ро гледам снимките който си постнал,и да ти кажа не си избрал подфорум от който да търсиш затова ти излизат толкова глупости от ''Продава'' и т.н ,за това говоря:
Изображение
Вярно е че търсачката не е слънце ,ама аиде да се научим да я използваме колкото е възможно по-добре!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 14 Юни 2009, 21:53

Не е нужна търсачка , тази тема е в раздел "Полезни теми за Е36" в подфорум Е36.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 14 Юни 2009, 23:08

Понеже гледам за тоя клапан на картерните ....та интересното ми е тази снимка дето я давате не е ли за м42 с маркуча отзад или по скоро за м42 с по-големият въздушен филтър ,понеже при мен до колко не се лъжа извода на капака на клапаните е от към бронята ,а не към прозореца ?
И тази тръбичка при по стария м42 мисля ,че влиза към дросела .....
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 15 Юни 2009, 1:53

:yes: ... явно първите М42 са без клапан за картерните газове (като М40) и си работят добре :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 15 Юни 2009, 3:54

Smoocki написа:Понеже гледам за тоя клапан на картерните ....та интересното ми е тази снимка дето я давате не е ли за м42 с маркуча отзад или по скоро за м42 с по-големият въздушен филтър ,понеже при мен до колко не се лъжа извода на капака на клапаните е от към бронята ,а не към прозореца ?
И тази тръбичка при по стария м42 мисля ,че влиза към дросела .....
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15


Да ... така е ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 15 Юни 2009, 8:37

Също са м42 и е хубаво да се почистят вакумите и да се подменят тръбичките им понеже от топлината се пукат и става мармалат .Аз почистих мойте и може би има някаква разлика
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 15 Юни 2009, 9:15

vladiverm написа::yes: ... явно първите М42 са без клапан за картерните газове (като М40) и си работят добре :mhihi:

До септември 1994 г. М42 е без този клапан, като маркуча влиза точно след дросела. Това изобщо не е добро решение, защото се налага редовно почистване на дросела от замърсяванията. Съвсем малко затлачване на канала, в който ляга клапата когато двигателя е на празен ход е причина за мененето на оборотите. Освен това картерните газове прекомерно цапат и стъпковия мотор. По-добро решение е при М40. Разстоянието между дросела и маркуча за картерните газове е значително по-голямо. Най-удачния вариант си остава конструкцията с клапан за картерните газове. Самото устройство на клапана не позволява връщане на газовете и наслояването по тръбите след изключване на двигателя и намалява до минимум цапането на стъпков мотор, или дросел. В какъвто и да е работен режим на двигателя, няма връщане на картерни газове, защото те се засмукват с въздуха.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 17.02.2007
Местоположение: Пловдив///Кърджали

Re: м42 проблем с обороти на място

Мнение от man4ev » 18 Юни 2009, 19:13

SnaiPeRisT0 написа:Значи проверих в търсачката нищо не намерих...

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... highlight=
Мore pride to building an engine than to swap a better one!


Аватар
Мнения: 579
Регистриран на: 21.08.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: бавно
Мечтае да кара: e30 m3

Re: За Триене !!!

Мнение от snaiperist0 » 23 Ное 2011, 9:31

Ключ моля :wave:
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook