нестабилни обороти на място
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
нестабилни обороти на място
Значи проверих в търсачката нищо не намерих... е36 318ис м42 мотор 93 година накрая.
вчера през ноща забелязах , че като запаля колата оборотите се вдигат малко над 1200 / 1300 и после падат до кам 600 (но не гасне) след 1 мин всичко се оправя ... не го прави постоянно но го прави което не ми харесва идей какво е ?
вчера през ноща забелязах , че като запаля колата оборотите се вдигат малко над 1200 / 1300 и после падат до кам 600 (но не гасне) след 1 мин всичко се оправя ... не го прави постоянно но го прави което не ми харесва идей какво е ?
Последна промяна snaiperist0 на 23 Ное 2011, 9:30, променена общо 1 път
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Предлагам докато не ни убедиш че не си написал ''обороти'' и си избрал ''е36'' в търсачката и не ти е излезнало нищо,никои да не помага и пише в темата!Аиде имаш толкова мнения не може да ме убедиш че не си мярнал да разискваме нещо за оборотите в този подраздел!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
Nukem написа:Предлагам докато не ни убедиш че не си написал ''обороти'' и си избрал ''е36'' в търсачката и не ти е излезнало нищо,никои да не помага и пише в темата!Аиде имаш толкова мнения не може да ме убедиш че не си мярнал да разискваме нещо за оборотите в този подраздел!
мярнах до 5 странница , адски много глупости и дори сега точно заради теб щото се правиш на госппдин админ ще наснимам до 5 странница какво ми излиза! дай ми 5мин
/едит2:




Последна промяна snaiperist0 на 14 Юни 2009, 18:39, променена общо 2 пъти
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%EE%F2%E8
Това е моята любима и е на първа страница,не знам какво повече от това искаш!
Това е моята любима и е на първа страница,не знам какво повече от това искаш!

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Виж сега по-горе с колегата сме ти дали линк към една перфектна тема земи я разгледаи!
2-ро гледам снимките който си постнал,и да ти кажа не си избрал подфорум от който да търсиш затова ти излизат толкова глупости от ''Продава'' и т.н ,за това говоря:
Вярно е че търсачката не е слънце ,ама аиде да се научим да я използваме колкото е възможно по-добре!
2-ро гледам снимките който си постнал,и да ти кажа не си избрал подфорум от който да търсиш затова ти излизат толкова глупости от ''Продава'' и т.н ,за това говоря:
Вярно е че търсачката не е слънце ,ама аиде да се научим да я използваме колкото е възможно по-добре!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Понеже гледам за тоя клапан на картерните ....та интересното ми е тази снимка дето я давате не е ли за м42 с маркуча отзад или по скоро за м42 с по-големият въздушен филтър ,понеже при мен до колко не се лъжа извода на капака на клапаните е от към бронята ,а не към прозореца ?
И тази тръбичка при по стария м42 мисля ,че влиза към дросела .....
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
И тази тръбичка при по стария м42 мисля ,че влиза към дросела .....
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Smoocki написа:Понеже гледам за тоя клапан на картерните ....та интересното ми е тази снимка дето я давате не е ли за м42 с маркуча отзад или по скоро за м42 с по-големият въздушен филтър ,понеже при мен до колко не се лъжа извода на капака на клапаните е от към бронята ,а не към прозореца ?
И тази тръбичка при по стария м42 мисля ,че влиза към дросела .....
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Да ... така е ....
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Също са м42 и е хубаво да се почистят вакумите и да се подменят тръбичките им понеже от топлината се пукат и става мармалат .Аз почистих мойте и може би има някаква разлика

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
vladiverm написа::yes: ... явно първите М42 са без клапан за картерните газове (като М40) и си работят добре
До септември 1994 г. М42 е без този клапан, като маркуча влиза точно след дросела. Това изобщо не е добро решение, защото се налага редовно почистване на дросела от замърсяванията. Съвсем малко затлачване на канала, в който ляга клапата когато двигателя е на празен ход е причина за мененето на оборотите. Освен това картерните газове прекомерно цапат и стъпковия мотор. По-добро решение е при М40. Разстоянието между дросела и маркуча за картерните газове е значително по-голямо. Най-удачния вариант си остава конструкцията с клапан за картерните газове. Самото устройство на клапана не позволява връщане на газовете и наслояването по тръбите след изключване на двигателя и намалява до минимум цапането на стъпков мотор, или дросел. В какъвто и да е работен режим на двигателя, няма връщане на картерни газове, защото те се засмукват с въздуха.
- man4ev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 17.02.2007
- Местоположение: Пловдив///Кърджали
Re: м42 проблем с обороти на място
SnaiPeRisT0 написа:Значи проверих в търсачката нищо не намерих...
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... highlight=
Мore pride to building an engine than to swap a better one!
- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: За Триене !!!
Ключ моля 

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани