разход - градско 316'92.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 21 Юни 2003, 21:30

смених сондата ... всичко е нормално вече
с тези гуми 225/45 17, градско - 12л на 100, извънградско 10 8) 8) 8) става въпрос за 320 е36
така че - сменяйте сондата и всичко ще е ОК

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 1.03.2003

Мнение от pavlov » 21 Юни 2003, 23:54

И аз я смених мойта ламбда сонда с една втора употреба , която смъкнах от същото BMW от Италия. Мисля , че нещата се оправиха, защото мойта като я извадиха беше цялата черна , което според техниците означаяало , че колата е работила с богата горивна смес , чиято концентрация се определяла от работата на лабда -сондата.
Още не съм навъртял достатъчно километри да преценя , как са нещата но ми се струва , че това ще е била причината за високия разход при градски условия. Усеща се и промяна в начина на ускоряване на автомобила и т.н.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: Планетата ЗЕМЯ

Мнение от KUPETO » 23 Юни 2003, 23:22

И аз карам с 17.45.225 ама разлика в горенето не ми е правила,горими 10 в града максимум и 8-9 извънградско!Само ЛУК ойл обаче! :wink:
Пътят към АДА е обсипан с добри намерения!

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 23 Юни 2003, 23:41

аз си помислих че е от гумите но разликата е дошла от ламбда сондата
8)

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 24 Юни 2003, 14:20

не сам се взирал много , ама на 318i има лампта сонда? а катализатор ? многохора знам дето на опели и подобно избушват катализатора и car-то литва после

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 25 Юни 2003, 9:26

KUPETO написа:И аз карам с 17.45.225 ама разлика в горенето не ми е правила,горими 10 в града максимум и 8-9 извънградско!Само ЛУК ойл обаче! :wink:
Е аз съм с 15-ки гуми и градския ми разход зимата е над 14/100.......в момента към 13......но като включа климата + 1л. :wink: .....да зема да я видя и аз тази сонда ли...... :roll:
Изображение Изображение Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: Планетата ЗЕМЯ

Мнение от KUPETO » 25 Юни 2003, 11:25

За твоето Бмв имам сонда!Като купувах двигателя взех го с колекторите с абсол. всичко и ми стои така в гаража! :wink:
Пътят към АДА е обсипан с добри намерения!

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 25 Юни 2003, 11:50

А как да разбера дали е прецакана моята..........или проблема с разхода е в тежкия ми крак :roll: :?:
Изображение Изображение Изображение Изображение

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 25 Юни 2003, 12:35

отиваш някъде да ти видят двигателя - закачат му разни кабели и после гледаш на един монитор едни графики .. за една секунда трябвало три пъти да промени посоката /нагоре-надолу/
моята го правеше един път за 5-6 секунди
ако остане само в горния или долния край на екрана - ще го отчете като грешка - поне така ми казаха на мен :lol:


отиди да ти видят дали имаш натрупани до момента грешки
със сигурност ще се наложи да смениш ламбда сондата /като се има в предвид разхода/
колкото и да ти е тежък крака този разход е МНОГО голям

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 25 Юни 2003, 14:24

каде е таиа сонда на 318i , нещо не я виждам , а и аз сам на 12-13 градско

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 25 Юни 2003, 17:29

сондата се намира точно пред катализатора
много кофти е завряна :lol: :lol:
наложи ми се да свалят задното гърне и тръбите напред да увиснат за да я сменят

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: Планетата ЗЕМЯ

Мнение от KUPETO » 25 Юни 2003, 20:56

Много не трябва да се бърза да купувате сондата ,защото има един друг фактор освен тежкият крак,сонда,казва се въздухомер,който се намира преди въздушния филтър!Като ходите да ви тестват сондите кажете и да ви проверят количеството въздух което минава през въздухомера :!: :wink: Ще ви кажа само че не подлежи на ремонт и друг начин освен нов няма :oops: !Имали живот около 100000 хил. км!
Надявам се да съм бил полезен
Пътят към АДА е обсипан с добри намерения!

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 1.03.2003

Мнение от pavlov » 25 Юни 2003, 21:08

Сигурен съм , че всички БМВ-та след 91 г. имат ламбди сонди. Тя е един от основните елементи на изпускателната система и работата й е да следи за нивото на изгорелите газове и да подава информация за тях към CPU-то в следствие на което да се коригара работата мотора така , че колата да работи с максимално точно дозирана горивна смес.
Цялата тази работа (ако сте ме разбрали за какво става въпрос) става за части от секундата.
При нарушена работа на тази сонда информацията която се подава към главния управляващ блок е неточна вследствие на което - висок разход на гориво особенно при градски условия.
Почти всички сонди за нашите автомобили са 4-ри кабелни.
Това до колкото знам е максимално възможния брой кабели.
Два от тези кабели са за подгряване на сондата т.е да може да започне да работи възможно най-бързо.Според информацията на моя монтьор сондата започва да работи при 400 градуса температура.
Ако го няма този нагревател трябва доста път да минете за да стигнете тази температура.
Както се каза в предишните постове действието й може да се установи като се направи компютърна диагностика на мотора и там се вижда всичко - работи ли , "мудна" ли е и т.н.
Но ако се качи разхода на гориво особенно при градски условия , това е една от първите индикации за нарушена работа на сондата.
Цената й е около 200 лв. и най-добрите модели са на BOSH.
Това е което знам. Надявам се да съм Ви бил полезен.

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 26 Юни 2003, 11:50

А катализатор на 10 год. и над150000 км не е ли запушен със сигорнст?
Не е ли по-добре да се избуши в такъв случиай?

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 26 Юни 2003, 18:29

за БМВ-то не знам как ще е обаче на една Вектра го махнаха и сега страшно дрънчи - много гаден звук :x

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook