разход - градско 316'92.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
И аз я смених мойта ламбда сонда с една втора употреба , която смъкнах от същото BMW от Италия. Мисля , че нещата се оправиха, защото мойта като я извадиха беше цялата черна , което според техниците означаяало , че колата е работила с богата горивна смес , чиято концентрация се определяла от работата на лабда -сондата.
Още не съм навъртял достатъчно километри да преценя , как са нещата но ми се струва , че това ще е била причината за високия разход при градски условия. Усеща се и промяна в начина на ускоряване на автомобила и т.н.
Още не съм навъртял достатъчно километри да преценя , как са нещата но ми се струва , че това ще е била причината за високия разход при градски условия. Усеща се и промяна в начина на ускоряване на автомобила и т.н.
- KUPETO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: Планетата ЗЕМЯ
И аз карам с 17.45.225 ама разлика в горенето не ми е правила,горими 10 в града максимум и 8-9 извънградско!Само ЛУК ойл обаче! 

Пътят към АДА е обсипан с добри намерения!
Е аз съм с 15-ки гуми и градския ми разход зимата е над 14/100.......в момента към 13......но като включа климата + 1л.KUPETO написа:И аз карам с 17.45.225 ама разлика в горенето не ми е правила,горими 10 в града максимум и 8-9 извънградско!Само ЛУК ойл обаче!


- KUPETO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: Планетата ЗЕМЯ
За твоето Бмв имам сонда!Като купувах двигателя взех го с колекторите с абсол. всичко и ми стои така в гаража! 

Пътят към АДА е обсипан с добри намерения!
отиваш някъде да ти видят двигателя - закачат му разни кабели и после гледаш на един монитор едни графики .. за една секунда трябвало три пъти да промени посоката /нагоре-надолу/
моята го правеше един път за 5-6 секунди
ако остане само в горния или долния край на екрана - ще го отчете като грешка - поне така ми казаха на мен
отиди да ти видят дали имаш натрупани до момента грешки
със сигурност ще се наложи да смениш ламбда сондата /като се има в предвид разхода/
колкото и да ти е тежък крака този разход е МНОГО голям
моята го правеше един път за 5-6 секунди
ако остане само в горния или долния край на екрана - ще го отчете като грешка - поне така ми казаха на мен

отиди да ти видят дали имаш натрупани до момента грешки
със сигурност ще се наложи да смениш ламбда сондата /като се има в предвид разхода/
колкото и да ти е тежък крака този разход е МНОГО голям
- KUPETO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: Планетата ЗЕМЯ
Много не трябва да се бърза да купувате сондата ,защото има един друг фактор освен тежкият крак,сонда,казва се въздухомер,който се намира преди въздушния филтър!Като ходите да ви тестват сондите кажете и да ви проверят количеството въздух което минава през въздухомера
Ще ви кажа само че не подлежи на ремонт и друг начин освен нов няма
!Имали живот около 100000 хил. км!
Надявам се да съм бил полезен



Надявам се да съм бил полезен
Пътят към АДА е обсипан с добри намерения!
Сигурен съм , че всички БМВ-та след 91 г. имат ламбди сонди. Тя е един от основните елементи на изпускателната система и работата й е да следи за нивото на изгорелите газове и да подава информация за тях към CPU-то в следствие на което да се коригара работата мотора така , че колата да работи с максимално точно дозирана горивна смес.
Цялата тази работа (ако сте ме разбрали за какво става въпрос) става за части от секундата.
При нарушена работа на тази сонда информацията която се подава към главния управляващ блок е неточна вследствие на което - висок разход на гориво особенно при градски условия.
Почти всички сонди за нашите автомобили са 4-ри кабелни.
Това до колкото знам е максимално възможния брой кабели.
Два от тези кабели са за подгряване на сондата т.е да може да започне да работи възможно най-бързо.Според информацията на моя монтьор сондата започва да работи при 400 градуса температура.
Ако го няма този нагревател трябва доста път да минете за да стигнете тази температура.
Както се каза в предишните постове действието й може да се установи като се направи компютърна диагностика на мотора и там се вижда всичко - работи ли , "мудна" ли е и т.н.
Но ако се качи разхода на гориво особенно при градски условия , това е една от първите индикации за нарушена работа на сондата.
Цената й е около 200 лв. и най-добрите модели са на BOSH.
Това е което знам. Надявам се да съм Ви бил полезен.
Цялата тази работа (ако сте ме разбрали за какво става въпрос) става за части от секундата.
При нарушена работа на тази сонда информацията която се подава към главния управляващ блок е неточна вследствие на което - висок разход на гориво особенно при градски условия.
Почти всички сонди за нашите автомобили са 4-ри кабелни.
Това до колкото знам е максимално възможния брой кабели.
Два от тези кабели са за подгряване на сондата т.е да може да започне да работи възможно най-бързо.Според информацията на моя монтьор сондата започва да работи при 400 градуса температура.
Ако го няма този нагревател трябва доста път да минете за да стигнете тази температура.
Както се каза в предишните постове действието й може да се установи като се направи компютърна диагностика на мотора и там се вижда всичко - работи ли , "мудна" ли е и т.н.
Но ако се качи разхода на гориво особенно при градски условия , това е една от първите индикации за нарушена работа на сондата.
Цената й е около 200 лв. и най-добрите модели са на BOSH.
Това е което знам. Надявам се да съм Ви бил полезен.
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани