m54 misfire
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: m54 misfire
taba4ko:
-->Щом проблема остава след смяната на свещите и всичко останало значи проблема е в самия цилиндър. и след като компресията е добре, споредмен може проблема да е в образуването на горивната смес. насочи се към това.<--
Проблема го имаше още като я купих. Направи го един-два пъти мисля, не си спомням
след две-три седмици я обслужих, но тогава стана и по-топло времето.
Бях пробвал и с 3 полюсни свещи - същия ефект едни бошовски по 5 лв. - пак същия ефект
даже бошовската се беше напукала в 1 цил.
vitaliss:
Генерацията ми се беше издухала, бяха се разтопили два катализатора,
затова намерих на хубава цена генерация с 4 катализатора, не е от тунинг.
Много съм доволен от нея - припка добре, тихичка е.
320 2.2:
слагай и пиши отзиви, може да станат най-търсените добавки през зимата :-)
не става ли въпрос за първата за маслата ?
http://forum.mazdabg.com/user_pics/CCI000000.jpg
-->Щом проблема остава след смяната на свещите и всичко останало значи проблема е в самия цилиндър. и след като компресията е добре, споредмен може проблема да е в образуването на горивната смес. насочи се към това.<--
Проблема го имаше още като я купих. Направи го един-два пъти мисля, не си спомням
след две-три седмици я обслужих, но тогава стана и по-топло времето.
Бях пробвал и с 3 полюсни свещи - същия ефект едни бошовски по 5 лв. - пак същия ефект
даже бошовската се беше напукала в 1 цил.
vitaliss:
Генерацията ми се беше издухала, бяха се разтопили два катализатора,
затова намерих на хубава цена генерация с 4 катализатора, не е от тунинг.
Много съм доволен от нея - припка добре, тихичка е.
320 2.2:
слагай и пиши отзиви, може да станат най-търсените добавки през зимата :-)
не става ли въпрос за първата за маслата ?
http://forum.mazdabg.com/user_pics/CCI000000.jpg
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 E46 323ci & 12' F30 335i
Re: m54 misfire
не смятам че проблема е в дюзите. ако беще така ще прави проблеми постоянно при определени обстоятелства, а не само докато загрее или минат 2 минути. щом си пробвал различни свещи и пак е същото, не ти ли говори за лоша горивна смес? ако искаш сложи и "10" полюсни свещи, но ако нямаш какво да запалиш с тях каква им е ползата....? според мен си провери и колектора, дюзата е само част от горивната система, а не единствената такава.....

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: m54 misfire
taba4ko написа:не смятам че проблема е в дюзите. ако беще така ще прави проблеми постоянно при определени обстоятелства, а не само докато загрее или минат 2 минути. щом си пробвал различни свещи и пак е същото, не ти ли говори за лоша горивна смес? ако искаш сложи и "10" полюсни свещи, но ако нямаш какво да запалиш с тях каква им е ползата....? според мен си провери и колектора, дюзата е само част от горивната система, а не единствената такава.....
Дюзите като са студени и гумичките дето ги имат са станали на пластмаса , точно при тоя студ реагират по този начин. Не, не казвам че съм сигурен, но е доста вероятно да е това причината.
Re: m54 misfire
taba4ko:
по-точно за какво да гледаме, не съм много в час ?
omegaart:
това гумички на клапаните или гумички на дюзите са ?
те сменят ли се ?
по-точно за какво да гледаме, не съм много в час ?
omegaart:
това гумички на клапаните или гумички на дюзите са ?
те сменят ли се ?
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 E46 323ci & 12' F30 335i
Re: m54 misfire
прегледай първо номер три пак за всеки случай и провери после номер едно
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15
с това мога да ти помогна......
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15
с това мога да ти помогна......

- stenli_bmv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 30.04.2006
- Местоположение: Ст.Загора
- Кара: 535д
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: m54 misfire
тоя гугъл транслейт е пълен шит, но като прочетох на английски не звучи добре
проблема в темата на човека е запичащ или по-скоро не добре работещ повдигач на клапаните
по-надолу се споменава и че е често срещано при м54 ...
проблема в темата на човека е запичащ или по-скоро не добре работещ повдигач на клапаните
по-надолу се споменава и че е често срещано при м54 ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- nedodialkania
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 29.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: 2001' M54B22
Re: m54 misfire
Здравейте,
и аз да се включа към групата на М54 с проблем при студен старт
Двигателя е М54В22, боря се с този проблем от както съм я купил - преди година, но без успех
нещата който съм сменял:
нов клапан катрерни газове + всички маркучи към него
нови бобини + свещи оригинални BMW
почистване на клапана за регулиране на празен ход
почистване на дюзите на ултразвук
мерене на компресия на студен и загрял двигател - ок е
проверка на ECU-то за хардуерен проблем
и резултата от тези мероприятия е нулев.
Забелязал съм че проблема е пряко свързане с външната температура - през лятото е почти незабележим, а със застудяването на времето се засилва. Когато стане -5 градуса и по ниски миналата зима се случваше двигателя да има толкова нестабилна работа, че направо гасне, но след 2-3 старта се оправя. Дава misfire на 5 и 6 цилиндър или на един от двата или много дядко 3-ти.
Пробвал съм да трия записаните грешки веднага когато започне да прекъсва при първия старт и резултата е, че двигател започва да работи нормално, което ме навежда на мисълта, че проблема може да е и софтуерен.
Дано някой стигне до решение на проблема
и аз да се включа към групата на М54 с проблем при студен старт

Двигателя е М54В22, боря се с този проблем от както съм я купил - преди година, но без успех

нещата който съм сменял:
нов клапан катрерни газове + всички маркучи към него
нови бобини + свещи оригинални BMW
почистване на клапана за регулиране на празен ход
почистване на дюзите на ултразвук
мерене на компресия на студен и загрял двигател - ок е
проверка на ECU-то за хардуерен проблем
и резултата от тези мероприятия е нулев.
Забелязал съм че проблема е пряко свързане с външната температура - през лятото е почти незабележим, а със застудяването на времето се засилва. Когато стане -5 градуса и по ниски миналата зима се случваше двигателя да има толкова нестабилна работа, че направо гасне, но след 2-3 старта се оправя. Дава misfire на 5 и 6 цилиндър или на един от двата или много дядко 3-ти.
Пробвал съм да трия записаните грешки веднага когато започне да прекъсва при първия старт и резултата е, че двигател започва да работи нормално, което ме навежда на мисълта, че проблема може да е и софтуерен.
Дано някой стигне до решение на проблема
Re: m54 misfire
Честно да ти кажа, мислих да мина на такъв вариант.
И аз го забелязах това нещо, че като се изтрие грешката, като че ли заработва по-бързо по-добре.
Може да си внушавам, ще го пробвам пак този уикенд.
та... газаджиите слагат едни залъгалки, които трият грешките на компа, това е малко хубаво и лошо,
защото ако се появи проблем няма да го забележим, от друга страна ако е решение за студения старт,
по-скоро заобикаляне не решение.
нов клапан катрерни газове - да без всички маркучи към него
нови бобини + свещи /само свещи нови/ всичко друго съм разменял и пробвал от др. бмв-та
почистване на клапана за регулиране на празен ход - не
почистване на дюзите на ултразвук - не
мерене на компресия на студен и загрял двигател - ок е - как я мерихте на студен, цяла нощ без да е палена ?
проверка на ECU-то за хардуерен проблем - т.е. ?
И аз го забелязах това нещо, че като се изтрие грешката, като че ли заработва по-бързо по-добре.
Може да си внушавам, ще го пробвам пак този уикенд.
та... газаджиите слагат едни залъгалки, които трият грешките на компа, това е малко хубаво и лошо,
защото ако се появи проблем няма да го забележим, от друга страна ако е решение за студения старт,
по-скоро заобикаляне не решение.
нов клапан катрерни газове - да без всички маркучи към него
нови бобини + свещи /само свещи нови/ всичко друго съм разменял и пробвал от др. бмв-та
почистване на клапана за регулиране на празен ход - не
почистване на дюзите на ултразвук - не
мерене на компресия на студен и загрял двигател - ок е - как я мерихте на студен, цяла нощ без да е палена ?
проверка на ECU-то за хардуерен проблем - т.е. ?
- nedodialkania
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 29.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: 2001' M54B22
Re: m54 misfire
За компресията на студено - да след като е стояла цяла нощ защото двигателя изстива много бавно.
а за проверката на ECU-то един който се занимава само с електроника отвори ECU-то защото имахме съмнения, че може някой компонент в него да се е скапал (някой кондензатор, съпротивление или нещо друго, но се оказа, че и там всичко е ок)
а за проверката на ECU-то един който се занимава само с електроника отвори ECU-то защото имахме съмнения, че може някой компонент в него да се е скапал (някой кондензатор, съпротивление или нещо друго, но се оказа, че и там всичко е ок)
- vgavrilov
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 16.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320i 170 магарета.
- Мечтае да кара: Космически кораб.
Re: m54 misfire
Колеги, все едно чета за моята колица ... при мене разликата е, че и харчи яко масло (за около 1500км от макс на мин отивам на щеката), ама това вероятно е друг проблем. От както съм я взел колата и аз се боря със скапания misfire на 6ти цилиндър
. Ходих при знайни и незнайни майстори и диагностици и никакъв напредък. От както застудя положението стана доста тежко, ако запаля и тръгна веднага не светка чек лампата, но ако запаля и поседя 1-2 мин на място веднага светва. След като позагрее малко, ако изгася и запаля на ново си гаси лампата сама. Ще ходя доста скоро при познати, от които имам страхотни впечатления и ще пиша в темата, ако открият нещо нередно.
П.П. Определено ще следя темата с интерес.

П.П. Определено ще следя темата с интерес.
Да им изсъхнат ръчичките на авто-джамбазите дето ми разбиха колата и откраднаха мулти волана на 15ти Септември.
Re: m54 misfire
[quote="nikolae"]Честно да ти кажа, мислих да мина на такъв вариант.
И аз го забелязах това нещо, че като се изтрие грешката, като че ли заработва по-бързо по-добре.
Може да си внушавам, ще го пробвам пак този уикенд.
та... газаджиите слагат едни залъгалки, които трият грешките на компа, това е малко хубаво и лошо,
защото ако се появи проблем няма да го забележим, от друга страна ако е решение за студения старт,
по-скоро заобикаляне не решение.
След няколко дена на студено, твърдо се отказвам от това мнение.
Колата се тресе, грешка не записва.
Спирам с пробите и тестовете на студено.
В много много краен случай я чакам по една минута преди да тръгна, иначе по-малко.
Като остане възможност ще направя, това което taba4ko посъветва.
И аз го забелязах това нещо, че като се изтрие грешката, като че ли заработва по-бързо по-добре.
Може да си внушавам, ще го пробвам пак този уикенд.
та... газаджиите слагат едни залъгалки, които трият грешките на компа, това е малко хубаво и лошо,
защото ако се появи проблем няма да го забележим, от друга страна ако е решение за студения старт,
по-скоро заобикаляне не решение.
След няколко дена на студено, твърдо се отказвам от това мнение.
Колата се тресе, грешка не записва.
Спирам с пробите и тестовете на студено.
В много много краен случай я чакам по една минута преди да тръгна, иначе по-малко.
Като остане възможност ще направя, това което taba4ko посъветва.
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: m54 misfire
и аз да се наредя на опашката с този проблем само че колата е с М52В20ТУ
на 4,5 и 6 цилиндър и положението докато не загрее колата никак не е розово
на 4,5 и 6 цилиндър и положението докато не загрее колата никак не е розово

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: m54 misfire
така и така нямате решение, да питам, някой от вас правил ли си е ъпдейт на софтуера?
Мен преди две години също ме мъчеха мисфайъри записани в паметта. В крайна сметка при мен се оказа от лулите - имаха леки цепки накрая на някои от тях. Като ги смених, на новите сложих талк и от тогава не съм отварял нищо.
Мен преди две години също ме мъчеха мисфайъри записани в паметта. В крайна сметка при мен се оказа от лулите - имаха леки цепки накрая на някои от тях. Като ги смених, на новите сложих талк и от тогава не съм отварял нищо.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: m54 misfire
аз хакнах 1 добавка тука преди 2-3 седмици ( ходих до вилата ) и 400км направих със сравнително бързо каране и смея да твърдя че има голяма разлика в поведението сутрин. Много по-малко тресене, има го пак но е много по-малко. Което ще рече че при мен са дюзи. По натам ще ходя на машина да ги изчистят.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани