ВАЖНО за ламбдата

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

ВАЖНО за ламбдата

Мнение от ivoo » 25 Апр 2006, 19:43

На всеки 80000км. е необходимо да се проверява функционирането на кислородният датчик(ламбда сонда) в сглобен вид с помоща на измервателен уред а след 100 000км трябва да се замени.Функционирането може да се провери и посредством тест на СО който включва и проверка на самият датчик.Кислородният датчик работи правилно само в горещо състояние и започва да действа 1-2 мин. след запалване на двигателя.По нагряването и по теста за СО се съди за това дали работи. ПРОВЕРКА;Проверете здраво ли е закрепен в изпускателната тръба. Развйте куплонга на сондата . Проверете подгряването като за целта свържете омметър към гнездо 3и4 и измерете съпротивлението което трябва да бъде 5 ома.В противен случай заменете датчика. Понеже немога да кача снимка ще се опитам да обесня. Изглед на датчика; по посока обратно на часовниковата стрелка. 1--куплонг за напрежението минус. 2--за напрежението плюс. Гнезда 3 и 4 са за подгряването на сондата. Това е при положение че гледате сондата с чопчето надолу. Заедно със сондата се купува и специална паста за нейната резба.Освен това трябва да се внимава датчика да не докосва корпуса с предната си част. Ами това е в общи линии.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 13.01.2006

Мнение от verdano » 25 Апр 2006, 19:49

Прати на майла снимка ако имаш аз ще я кача :)
verdano@abv.bg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 25 Апр 2006, 20:21

ако няма аномалии в работата на двигателя водещи до повреда на сондата може да е изправна и след 300 000 км( наш служебен автомобил в момента)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 26 Апр 2006, 10:50

дам само че това за километрите е при напълно изряден двигател. т.е. не гори масло. при пълно изрядна горивна система т.е. дюзите не плюат бензин, при добро изгаряне на бензина и при хубав бензин
само в този случай сондата ще издържи толкова километри
;) :winky:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 26 Апр 2006, 11:20

Каква е пастата?
ivoo написа:специална паста за нейната резба
:roll:
One passion,one car,one life...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 26 Апр 2006, 11:45

Impasse написа:Каква е пастата?
ivoo написа:специална паста за нейната резба
:roll:


тя си върви със сондата като я купуваш ако е оригинална ;)
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook