Обороти на волана.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Обороти на волана.
Вярно много глупости се наръсиха в темата.
Значи въртенето да го приемем, че е 2.8.
Значи е малко по-малко от на Х-а с около половин оборот, както и предполагах.
Ама пак е много. Това определено не е волан за кола, която има спортна натура.
Аз още влизам в насрещното като си правя завои по светофарите.
Не е истина направо. Хем друса като каруца хем не завива
То сигурно не са предполагали, че някой ще използва толкова волана и са се надявали само задното предаване да ги бута
Значи въртенето да го приемем, че е 2.8.
Значи е малко по-малко от на Х-а с около половин оборот, както и предполагах.
Ама пак е много. Това определено не е волан за кола, която има спортна натура.
Аз още влизам в насрещното като си правя завои по светофарите.
Не е истина направо. Хем друса като каруца хем не завива

То сигурно не са предполагали, че някой ще използва толкова волана и са се надявали само задното предаване да ги бута

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: Обороти на волана.
Абе човек. Това да не ти е булид бре! Все пак тази кола трябва да отговори на очакванията за всекидневна кола и то не само на състезателите. Това все пак е масова кола и аз лично немисля че това е някакъв проблем.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Обороти на волана.
Aко с 330ката искаш завиване...само с волан...значи си сбъркал и марката и модела и форума 
Аз с пипната 20ка правя ъгъл от над 15 градоса от място...без волан


Аз с пипната 20ка правя ъгъл от над 15 градоса от място...без волан


- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Обороти на волана.
iv4o9999 написа:при мен се върти на 2 и половина, но колата е по-къса нормално
тук е мястото да се поправя проверих тази вечер и от прав до пълен десен или ляв е оборот и половина
- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Обороти на волана.
Кажи тогава коя кола от този клас и година има по-остър и спортен response на волана, защото аз лично не виждам нищо спортно в правенето на обратен завой... Знаеш ли на спортните коли какъв им е радиусът на завоя? Плачевен... Това съвсем не означава, че едно Рено Туйнго, което има по-малък радиус има по-спортно поведение на пътя...
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Обороти на волана.
Колега, на мен ако ми се налага да навивам чак толкова, просто подавам малко повече газчица и готово



- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Обороти на волана.
ние намекваме с теб, но на тях едва ли им харесва... с 4х4. 

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Обороти на волана.
sub_eleven написа:ние намекваме с теб, но на тях едва ли им харесва... с 4х4.
Вярвай ми 330xd - комби ,автомат при по рязко натискане на педала на газта и 1 идея малко прах,аз се возих отзад - не мой го запра


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Обороти на волана.
за завой като пергел ли говориш, че с 4х4 звучи нелогично. А иначе има логика да не мо'еш го запреш:)
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Обороти на волана.
sub_eleven написа:за завой като пергел ли говориш, че с 4х4 звучи нелогично. А иначе има логика да не мо'еш го запреш:)
Нямам особен опит с генерацията на 4х4 при Е46,но не като да е невъзможно според мен,поне от това ,което видях тогава..иначе с x drive съм съгласен

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Обороти на волана.
На мен ми се струва доволно маневрена в сравнение с кола с предно предаване.
Re: Обороти на волана.
xterminator написа:Кажи тогава коя кола от този клас и година има по-остър и спортен response на волана, защото аз лично не виждам нищо спортно в правенето на обратен завой... Знаеш ли на спортните коли какъв им е радиусът на завоя? Плачевен... Това съвсем не означава, че едно Рено Туйнго, което има по-малък радиус има по-спортно поведение на пътя...
Говорим за съвсем нормални коли. Предишната ми кола (Ланча Либра) беше с 2.2. Всички Алфи са също така. Повярвай като свикнеш на такъв волан след това е много кофти карането на "обикновен" такъв. Ама много зле. Едно е да си караш градско и да завиваш доста по-малко с волана, съвсем друго е да въртиш като ненормален. Примерно и при паркиране и каквото се сетиш. Но както споменах, ако не си свикнал или карал такава кола, не може в този случай да ти се обясни.
с 4х4 не може да сучеш колата. Трябва да имаш възможност и място поне за 2-ра да поднесе и по-дълъг/голям радиус. Сега лятото ако асфалта е нормален, затоплен, имаш нормални гуми и няма пясъци и разни такива неща просто при нормални условия не може да поднесе и да я хлъзнеш. Пробвал съм на 1-ва 4000 оборота и пускаш рязко съединителя (смятай ако е автомат ептем не става) и в завой се хлъзга съвсем малко. Ако имаш място за 2-ра тогава може и да стане, ама пак не е кой знае какво.
За това маниаците като вас си взимат само на задно предаване

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Обороти на волана.
Абе със залюляване в движение ще стане, но то въпроса си е от спряло положение завоя.
п.п между другото това залюляване като се замислих ми напомни за вдигане на задна гума на мотора, когато е само с газ. Караш караш, връщаш газта за части от секундата и я даваш наново. Като уцелиш точно риспонса на предния амортисьор с подаването на газ и си на задна, без почти никакво усилие за двигателя, стига да си в пика на въртящия момент.. Така би трябвало и с 4х4 да можеш да я залюлееш като използваш риспонса на амортисьорите в ляво и дясно обаче, въпроса е точно кога да завиеш и да дадеш газ. JTD можеш да ми я дадеш да поекспериментирам малко, може и Радо
п.п между другото това залюляване като се замислих ми напомни за вдигане на задна гума на мотора, когато е само с газ. Караш караш, връщаш газта за части от секундата и я даваш наново. Като уцелиш точно риспонса на предния амортисьор с подаването на газ и си на задна, без почти никакво усилие за двигателя, стига да си в пика на въртящия момент.. Така би трябвало и с 4х4 да можеш да я залюлееш като използваш риспонса на амортисьорите в ляво и дясно обаче, въпроса е точно кога да завиеш и да дадеш газ. JTD можеш да ми я дадеш да поекспериментирам малко, може и Радо

Re: Обороти на волана.
Да наистина при Либрата волана е доста директен, но мисля че ъгъла на завиване на колелата е малко по малък от на 3-ката, а и в завой с по голяма скорост се усеща недозавиването много сериозно
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани