Решение за трудното палене при топъл мотор тдс

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Решение за трудното палене при топъл мотор тдс

Мнение от LUBO 555 » 07 Ное 2011, 23:43

Здравейте колеги,
Не знам,дали тук се е говорило по темата и дали се е споменавала тая "кутийка"
http://www.ebay.es/itm/180722410805?ssP ... 1439.l2649
Вече закупена
Изображение

Uploaded with ImageShack.us

В общи линии ЛЪЖЕ компа за температурата на мотора и без да задължава подгревателните свещи да работят,дава предварение на помпата за 10 сек.като подобрява значително паленето
След монтажа,колата направо не се познава.Пали по всяко време на чъкрък,наллллии :mhihi:
Ако темата е нова,ще сложа снимки на монтажа.Ако е стара и позната,моля за извинение
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс

Мнение от omegaart » 08 Ное 2011, 0:19

Абе то много хубаво ама тва залъгване може да доведе до доста проблеми с двигателя по-късно... трябва си на ясно с това.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс

Мнение от LUBO 555 » 08 Ное 2011, 0:46

Работи само 10 секунди от подаване на контакт.Не вярвам,че ще навреди като даде аванс на помпата за няколко секунди.Много по–зле е да върти стартера 6–8 секунди докато запали.Нали се сещаш какво е смазването и колко хубаво се движи маслото с тези обороти :winky:
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс

Мнение от sadex5 » 08 Ное 2011, 1:02

Любчо що не ми даде на мен две евро да ти направим байпас на реленцето на подгревните свещи, ам купи ,,оригинално'' реле за време :lol:
Преди покупка ти разбра ли за какво става въпрос ???? :lol: :lol:
Такоз нещо ,,конструирах'' преди 12 години за на братовчед ми Фиат Уното :lol:
Пусни си песента на Емануела - Преди употреба, прочети листовката, че да не плачеш :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс

Мнение от LUBO 555 » 08 Ное 2011, 1:34

sadex5 написа:Любчо що не ми даде на мен две евро да ти направим байпас на реленцето на подгревните свещи, ам купи ,,оригинално'' реле за време :lol:
Преди покупка ти разбра ли за какво става въпрос ???? :lol: :lol:
Такоз нещо ,,конструирах'' преди 12 години за на братовчед ми Фиат Уното :lol:
Пусни си песента на Емануела - Преди употреба, прочети листовката, че да не плачеш :lol:

Щот си много далеч.Пък и с твоя jetlag все късно се включваш :winky:
Толкоз лошо ли ша да е?
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс

Мнение от sadex5 » 08 Ное 2011, 1:49

Не е толкоз зле, но замисли се с колко се скъсява живота на подгревните свещи :lol: Просто си купил едно реле за време, което сработва като дадеш на контакт и лъже релето за предподгрева, без да чака сигнала от ДДЕ, ами направо работи по 85 или 86 то краче....
А за аванся на помпата, прати поздрав на производителя :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс

Мнение от Zubcho » 09 Ное 2011, 19:34

Скоро ще видиш какво ще се случи като ти прескочи зъб на веригата ;) Реленцето ще се изплати с лихвите и райберите, че и 1000-2000лв кредит. :mhihi:

Иди и си купи комплект вериги и обтегачи и иди да ги сменят и изхвърли реленцето. Не ти пали колата поради резтегнати вериги. Това е приятелски съвет.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс

Мнение от Пресиян Василев » 09 Ное 2011, 20:29

А тая тема Илко да вземе важна дая направи.Със заглавие ,,Как да скъсаме агренажа на М51 ,,.
Абре човек ,купи си вериги и карантии,сменяи на воля и си караи колата.То Гюнтер нямаше да е толкоз тъп ,щеше да я турил тая кутиика,ма то си е направо пОвер бокс това :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс

Мнение от LUBO 555 » 10 Ное 2011, 6:14

Е,айде ся не викайте Дявола де!!!
Аз така му се зарадвах.Даже бях прежалил подгревателните свещи както каза Sadex(имам два комплекта,ама нямам друг акумулатор и друг стартер :mhihi: )
Пък Вие сега ще скачат зъби....ще къса вериги....Дано да не стигаме до там!
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс

Мнение от turbo » 10 Ное 2011, 9:08

Колеги, единственият проблем на това "дизелово нещо", което си е купил колегата е цената. Това е наистина реле за време и не лъже никакви релета или пък да си говори с ДДЕ-то кой знае какво. Просто като подадеш контакт релето сработва и нормално затворените му контакти се отварят и прекъсват връзката между датчика за температурата и ДДЕ. Тогава ДДЕ решава, че температурата на мотора е -50 градуса Целзий (примерно) и пали подгревните свещи и нацелва помпата като за студен старт. Моторът прави бръм и пали като кибрит. После времето за работа на релето минава (40-50 сек. да речем) и то цъква, като възстановява връзката и всичко продължава работа съвсем нормално. Верно, че свещите работят всеки път и се налага да чакаш да изгасне подгревната лампа, но общо взето това е всичко отрицателно в тая схема. На диагностика естествено всеки път показва "проблем с датчика за температура на мотора" и те така.

П.С.: Това реленце си го направих на един Рейндж навремето, след като смлях акумулатора 4-5 пъти естесвено. :mhihi:
Та после акумулаторчето си бръмкаше без проблеми.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс

Мнение от sadex5 » 10 Ное 2011, 12:18

turbo написа: Тогава ДДЕ решава, че температурата на мотора е -50 градуса Целзий

Ти виждал ли си дизел, запалил на тази температура ? :lol:
Релетата са две, ти работиш по второто, силовото на свещите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс

Мнение от LUBO 555 » 10 Ное 2011, 17:26

turbo написа:Колеги, единственият проблем на това "дизелово нещо", което си е купил колегата е цената. Това е наистина реле за време и не лъже никакви релета или пък да си говори с ДДЕ-то кой знае какво. Просто като подадеш контакт релето сработва и нормално затворените му контакти се отварят и прекъсват връзката между датчика за температурата и ДДЕ. Тогава ДДЕ решава, че температурата на мотора е -50 градуса Целзий (примерно) и пали подгревните свещи и нацелва помпата като за студен старт. Моторът прави бръм и пали като кибрит. После времето за работа на релето минава (40-50 сек. да речем) и то цъква, като възстановява връзката и всичко продължава работа съвсем нормално. Верно, че свещите работят всеки път и се налага да чакаш да изгасне подгревната лампа, но общо взето това е всичко отрицателно в тая схема. На диагностика естествено всеки път показва "проблем с датчика за температура на мотора" и те така.

П.С.: Това реленце си го направих на един Рейндж навремето, след като смлях акумулатора 4-5 пъти естесвено. :mhihi:
Та после акумулаторчето си бръмкаше без проблеми.


И те така!!!
10 сек. му е работата :yes:
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 2.05.2009
Пол: Мъж
Кара: 530 D e39
Мечтае да кара: M5 и B10

Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс

Мнение от nestta » 10 Ное 2011, 18:06

Имах такъв проблем с паленето,нов акомулатор и оправяне на стартера и си реших проблема

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс

Мнение от anzak » 10 Ное 2011, 19:35

тази глупост се знае от 100 години само че в купешки вид явно е от скоро резултата е моментно подобрения скъсяване на живота на подгревните свещи и сигурна гаранция за ремонт по мотора (не евтин) преди се правеше да се замаскира кола с проблем колкото да се продаде
Барай шишарката Минкеее ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс

Мнение от cls6666 » 10 Ное 2011, 21:03

Веригите ще излязат по-евтино от това реле(в времето),аз никога няма да сложа тая залъгалка),въпреки че мога да си го направя сам,но ако продаваш колата върши работа
Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook