Решение за трудното палене при топъл мотор тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Решение за трудното палене при топъл мотор тдс
Здравейте колеги,
Не знам,дали тук се е говорило по темата и дали се е споменавала тая "кутийка"
http://www.ebay.es/itm/180722410805?ssP ... 1439.l2649
Вече закупена

Uploaded with ImageShack.us
В общи линии ЛЪЖЕ компа за температурата на мотора и без да задължава подгревателните свещи да работят,дава предварение на помпата за 10 сек.като подобрява значително паленето
След монтажа,колата направо не се познава.Пали по всяко време на чъкрък,наллллии
Ако темата е нова,ще сложа снимки на монтажа.Ако е стара и позната,моля за извинение
Не знам,дали тук се е говорило по темата и дали се е споменавала тая "кутийка"
http://www.ebay.es/itm/180722410805?ssP ... 1439.l2649
Вече закупена

Uploaded with ImageShack.us
В общи линии ЛЪЖЕ компа за температурата на мотора и без да задължава подгревателните свещи да работят,дава предварение на помпата за 10 сек.като подобрява значително паленето
След монтажа,колата направо не се познава.Пали по всяко време на чъкрък,наллллии

Ако темата е нова,ще сложа снимки на монтажа.Ако е стара и позната,моля за извинение
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс
Абе то много хубаво ама тва залъгване може да доведе до доста проблеми с двигателя по-късно... трябва си на ясно с това.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс
Работи само 10 секунди от подаване на контакт.Не вярвам,че ще навреди като даде аванс на помпата за няколко секунди.Много по–зле е да върти стартера 6–8 секунди докато запали.Нали се сещаш какво е смазването и колко хубаво се движи маслото с тези обороти 

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс
Любчо що не ми даде на мен две евро да ти направим байпас на реленцето на подгревните свещи, ам купи ,,оригинално'' реле за време 
Преди покупка ти разбра ли за какво става въпрос ????
Такоз нещо ,,конструирах'' преди 12 години за на братовчед ми Фиат Уното
Пусни си песента на Емануела - Преди употреба, прочети листовката, че да не плачеш

Преди покупка ти разбра ли за какво става въпрос ????


Такоз нещо ,,конструирах'' преди 12 години за на братовчед ми Фиат Уното

Пусни си песента на Емануела - Преди употреба, прочети листовката, че да не плачеш

- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс
sadex5 написа:Любчо що не ми даде на мен две евро да ти направим байпас на реленцето на подгревните свещи, ам купи ,,оригинално'' реле за време
Преди покупка ти разбра ли за какво става въпрос ????![]()
![]()
Такоз нещо ,,конструирах'' преди 12 години за на братовчед ми Фиат Уното
Пусни си песента на Емануела - Преди употреба, прочети листовката, че да не плачеш
Щот си много далеч.Пък и с твоя jetlag все късно се включваш

Толкоз лошо ли ша да е?
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс
Не е толкоз зле, но замисли се с колко се скъсява живота на подгревните свещи
Просто си купил едно реле за време, което сработва като дадеш на контакт и лъже релето за предподгрева, без да чака сигнала от ДДЕ, ами направо работи по 85 или 86 то краче....
А за аванся на помпата, прати поздрав на производителя

А за аванся на помпата, прати поздрав на производителя

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс
Скоро ще видиш какво ще се случи като ти прескочи зъб на веригата
Реленцето ще се изплати с лихвите и райберите, че и 1000-2000лв кредит.
Иди и си купи комплект вериги и обтегачи и иди да ги сменят и изхвърли реленцето. Не ти пали колата поради резтегнати вериги. Това е приятелски съвет.


Иди и си купи комплект вериги и обтегачи и иди да ги сменят и изхвърли реленцето. Не ти пали колата поради резтегнати вериги. Това е приятелски съвет.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс
А тая тема Илко да вземе важна дая направи.Със заглавие ,,Как да скъсаме агренажа на М51 ,,.
Абре човек ,купи си вериги и карантии,сменяи на воля и си караи колата.То Гюнтер нямаше да е толкоз тъп ,щеше да я турил тая кутиика,ма то си е направо пОвер бокс това

Абре човек ,купи си вериги и карантии,сменяи на воля и си караи колата.То Гюнтер нямаше да е толкоз тъп ,щеше да я турил тая кутиика,ма то си е направо пОвер бокс това



Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс
Е,айде ся не викайте Дявола де!!!
Аз така му се зарадвах.Даже бях прежалил подгревателните свещи както каза Sadex(имам два комплекта,ама нямам друг акумулатор и друг стартер
)
Пък Вие сега ще скачат зъби....ще къса вериги....Дано да не стигаме до там!
Аз така му се зарадвах.Даже бях прежалил подгревателните свещи както каза Sadex(имам два комплекта,ама нямам друг акумулатор и друг стартер

Пък Вие сега ще скачат зъби....ще къса вериги....Дано да не стигаме до там!
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс
Колеги, единственият проблем на това "дизелово нещо", което си е купил колегата е цената. Това е наистина реле за време и не лъже никакви релета или пък да си говори с ДДЕ-то кой знае какво. Просто като подадеш контакт релето сработва и нормално затворените му контакти се отварят и прекъсват връзката между датчика за температурата и ДДЕ. Тогава ДДЕ решава, че температурата на мотора е -50 градуса Целзий (примерно) и пали подгревните свещи и нацелва помпата като за студен старт. Моторът прави бръм и пали като кибрит. После времето за работа на релето минава (40-50 сек. да речем) и то цъква, като възстановява връзката и всичко продължава работа съвсем нормално. Верно, че свещите работят всеки път и се налага да чакаш да изгасне подгревната лампа, но общо взето това е всичко отрицателно в тая схема. На диагностика естествено всеки път показва "проблем с датчика за температура на мотора" и те така.
П.С.: Това реленце си го направих на един Рейндж навремето, след като смлях акумулатора 4-5 пъти естесвено.
Та после акумулаторчето си бръмкаше без проблеми.
П.С.: Това реленце си го направих на един Рейндж навремето, след като смлях акумулатора 4-5 пъти естесвено.

Та после акумулаторчето си бръмкаше без проблеми.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс
turbo написа: Тогава ДДЕ решава, че температурата на мотора е -50 градуса Целзий
Ти виждал ли си дизел, запалил на тази температура ?

Релетата са две, ти работиш по второто, силовото на свещите.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс
turbo написа:Колеги, единственият проблем на това "дизелово нещо", което си е купил колегата е цената. Това е наистина реле за време и не лъже никакви релета или пък да си говори с ДДЕ-то кой знае какво. Просто като подадеш контакт релето сработва и нормално затворените му контакти се отварят и прекъсват връзката между датчика за температурата и ДДЕ. Тогава ДДЕ решава, че температурата на мотора е -50 градуса Целзий (примерно) и пали подгревните свещи и нацелва помпата като за студен старт. Моторът прави бръм и пали като кибрит. После времето за работа на релето минава (40-50 сек. да речем) и то цъква, като възстановява връзката и всичко продължава работа съвсем нормално. Верно, че свещите работят всеки път и се налага да чакаш да изгасне подгревната лампа, но общо взето това е всичко отрицателно в тая схема. На диагностика естествено всеки път показва "проблем с датчика за температура на мотора" и те така.
П.С.: Това реленце си го направих на един Рейндж навремето, след като смлях акумулатора 4-5 пъти естесвено.![]()
Та после акумулаторчето си бръмкаше без проблеми.
И те така!!!
10 сек. му е работата

- nestta
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 2.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 530 D e39
- Мечтае да кара: M5 и B10
Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс
Имах такъв проблем с паленето,нов акомулатор и оправяне на стартера и си реших проблема
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс
тази глупост се знае от 100 години само че в купешки вид явно е от скоро резултата е моментно подобрения скъсяване на живота на подгревните свещи и сигурна гаранция за ремонт по мотора (не евтин) преди се правеше да се замаскира кола с проблем колкото да се продаде
Барай шишарката Минкеее ....
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Решение за трудното палене при топъл мотор тдс
Веригите ще излязат по-евтино от това реле(в времето),аз никога няма да сложа тая залъгалка),въпреки че мога да си го направя сам,но ако продаваш колата върши работа
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани