TDS не пали след месец стоене в гараж - проблема открит
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
TDS не пали след месец стоене в гараж - проблема открит
Здравейте колеги,
поради здравословни проблеми не мога да си карам колата, но те сега се пренесоха и върху нея
Проблема е следния: след около 30 дни в покой се опитах да запаля колата да поработи малко - въртеше, но не можеше да запали... работата беше ясна - заредих акомулатора и на другия ден запали, повозихме се малко и вс. беше ОК! След още 10 дни се опитах пак да я запаля... въртеше както преди - малко неравномерно, но не мога да определя заради стартера ли или просто някои цилиндри са на ръба да запалят, но в крайна саметка не можеше да запали - помислих си, че пак е акумолатора, заредих го отново, но и тогава не запали - само върти и излиза смръдлив пушек от ауспоха.
Започнах да търся утечка, която евентуално да топи акумолатора - след като "заспи" колата консумацията е 0,15 ампера... след като махна бушона, който е за радио, CD чейнджър, нави и т.н. от тези в багажника (преди това вадих всичките бушони от жабката, нефабричната аларма откачвах, от там нищо не излезе) консумацията пада до 0,05 ампера - ел. техник каза, че такава консумация не е опасна за акумолатора.
Върнах се на проблема с паленето... все пак опитах с друг акомулатор от дизелова кола, давах ток, но пак не пали - само върти!
В резервоара имаше около 20-25л. - сипах още 20л., проверих и за балончета в тръбата от филтъра до гнп-то - няма. Бях решил, че е помпата в резервоара, но сега вече не знам.
Имаше една грешка в компа на мотора, изтрих я с Инпата, но и това не помогна.
Четох теми, в които се говори за неизправен стартер... и моя "чатка" понякога малко като връщам ключа, но така си работи откакто я имам, а и това мисля че е бендикса, който май няма отношение към паленето след като захапва да върти... възможно ли е от веднъж да здаде багажа тоя стартер като не е ползван толкова време?
За друго не се сещам и преди да завлека колата на професионална диагностина исках да видя и вашето мнение.
Поздрави
поради здравословни проблеми не мога да си карам колата, но те сега се пренесоха и върху нея
Проблема е следния: след около 30 дни в покой се опитах да запаля колата да поработи малко - въртеше, но не можеше да запали... работата беше ясна - заредих акомулатора и на другия ден запали, повозихме се малко и вс. беше ОК! След още 10 дни се опитах пак да я запаля... въртеше както преди - малко неравномерно, но не мога да определя заради стартера ли или просто някои цилиндри са на ръба да запалят, но в крайна саметка не можеше да запали - помислих си, че пак е акумолатора, заредих го отново, но и тогава не запали - само върти и излиза смръдлив пушек от ауспоха.
Започнах да търся утечка, която евентуално да топи акумолатора - след като "заспи" колата консумацията е 0,15 ампера... след като махна бушона, който е за радио, CD чейнджър, нави и т.н. от тези в багажника (преди това вадих всичките бушони от жабката, нефабричната аларма откачвах, от там нищо не излезе) консумацията пада до 0,05 ампера - ел. техник каза, че такава консумация не е опасна за акумолатора.
Върнах се на проблема с паленето... все пак опитах с друг акомулатор от дизелова кола, давах ток, но пак не пали - само върти!
В резервоара имаше около 20-25л. - сипах още 20л., проверих и за балончета в тръбата от филтъра до гнп-то - няма. Бях решил, че е помпата в резервоара, но сега вече не знам.
Имаше една грешка в компа на мотора, изтрих я с Инпата, но и това не помогна.
Четох теми, в които се говори за неизправен стартер... и моя "чатка" понякога малко като връщам ключа, но така си работи откакто я имам, а и това мисля че е бендикса, който май няма отношение към паленето след като захапва да върти... възможно ли е от веднъж да здаде багажа тоя стартер като не е ползван толкова време?
За друго не се сещам и преди да завлека колата на професионална диагностина исках да видя и вашето мнение.
Поздрави
Последна промяна E30_DK на 07 Ное 2011, 19:42, променена общо 1 път
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Re: TDS не пали след месец стоене в гараж
Здрасти колега, започни с това да си провериш подгревните свещи, бушона на релето им или самото реле, може и датчика който подава инфо на релето, че мотора е студен да е заминал, огледай също така в кутията където се намира компа на мотора има едни бушони които са закрити с общ пластмасов "кожух" и излизат заедно, огледай си и кабела на дебитомера, дали не е залепнал за тръбата на АГР клапана
Поздрави
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: TDS не пали след месец стоене в гараж
...започнах със свеците както посъветва колегата и се оказа, че всичките за изгорели
Реших да проверя дали изобщо ходи ток до тях като дам на контакт, но още докато закачих мултицета и той отчете 12V
...а ключа от колата ми е още в джоба!!! Предполагам това не е нормално...
Въпроса ми сега е: каде се намират датчика, който го управлява релето и самото реле?
П.С. как да разбера дали релето и датчика са развалени? Има ли връзка това, че винаги до сега свещитите са подгрявали едно и също време без значение дали ще паля на топъл или студен мотор или при -10 и +30 градуса?
Въпроса ми сега е: каде се намират датчика, който го управлява релето и самото реле?
П.С. как да разбера дали релето и датчика са развалени? Има ли връзка това, че винаги до сега свещитите са подгрявали едно и също време без значение дали ще паля на топъл или студен мотор или при -10 и +30 градуса?
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: TDS не пали след месец стоене в гараж
мултицета лъже понякога,направи проверката с пробна лампа.
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Re: TDS не пали след месец стоене в гараж
Датчика се намира на главата, той е един кръгъл с букса 4 кабела, но имам съмнения, че релето ти е залепнало 
ПП: За да свалиш датчика може да се наложи да свалиш и колектора, но не е задължително
ПП: За да свалиш датчика може да се наложи да свалиш и колектора, но не е задължително
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
Re: TDS не пали след месец стоене в гараж
Колеги и аз имам подобен проблем върти а неиска да запали отзад дими ужасно също и мирише но не трагва взе да изпуска бендикса смених стартера из цяло и пак същата работа.вчера я запалих с голям зор и мн въртене а отзад така изпуши голяма чернилка откарах я на майстор и каза че или има вода в двигатела или поема от някаде въздух
аааа... иначе като запали после нямаше никакъв проблем цял ден и на сутринта пак същата история
аааа... иначе като запали после нямаше никакъв проблем цял ден и на сутринта пак същата история- gangstafenoss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 2.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е38 740d
- Мечтае да кара: P1
Re: TDS не пали след месец стоене в гараж
RaKi написа:Колеги и аз имам подобен проблем върти а неиска да запали отзад дими ужасно също и мирише но не трагва взе да изпуска бендикса смених стартера из цяло и пак същата работа.вчера я запалих с голям зор и мн въртене а отзад така изпуши голяма чернилка откарах я на майстор и каза че или има вода в двигатела или поема от някаде въздухаааа... иначе като запали после нямаше никакъв проблем цял ден и на сутринта пак същата история
минах през тва колега,оказа се че сам бил само с две работещи подгревни свещи.на твое място бих ги проверил
\\//
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: TDS не пали след месец стоене в гараж
Проблема с паленето е решен - 6 нови свещи и сега пали само щом стартера чукне... благодаря на колегата **Novobraneca, че ме насочи към тях
През лятото е палела някакси(въртеше 1-2сек. да запали), още беше топло когато я оставих в гаража, сега температурите паднаха и тя без свещи е нямала шанс.
Остана обаче да ме гложде въпроса дали релето и датчика са ОК? Датчика го намерих, но не го свалях, защото кабелчетата му отиват в един дебел сноп жици, който нз каде отива и се отказах... а и не знам как да го проверя дали работи! Релето обаче въобще не го намерих
страх ме е ако не са ОК да не ми стопят и тези свещи.
Има и друго, което недоумявам - защо това БМВ пълно с датчици и компютри не ми показа, че има изгорели свещи?!? Вкъщи имаме и една скапана Фронтера 2.3ТД и на нея като й изгоряха свещи реотанчето мигаше като индикатор след като мотора заработи, а БМВ-то не!
През лятото е палела някакси(въртеше 1-2сек. да запали), още беше топло когато я оставих в гаража, сега температурите паднаха и тя без свещи е нямала шанс.Остана обаче да ме гложде въпроса дали релето и датчика са ОК? Датчика го намерих, но не го свалях, защото кабелчетата му отиват в един дебел сноп жици, който нз каде отива и се отказах... а и не знам как да го проверя дали работи! Релето обаче въобще не го намерих
Има и друго, което недоумявам - защо това БМВ пълно с датчици и компютри не ми показа, че има изгорели свещи?!? Вкъщи имаме и една скапана Фронтера 2.3ТД и на нея като й изгоряха свещи реотанчето мигаше като индикатор след като мотора заработи, а БМВ-то не!
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Re: TDS не пали след месец стоене в гараж - проблема открит
Колега провери си релето, ако е залепнали ще прецака и новите свещи, намира се при компа на мотора. 
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
Re: TDS не пали след месец стоене в гараж - проблема открит
колеги днес пак запалих колата с голям зор за да я карам на сервиз за смяна на свещи и като я подместих отдолу имаше петна от нафта взех да оглеждам по двигатела нищо не се вижда реших да махна капака горе за да видя дюзите и какво да видя всички са пълни с нафта и излизат некви мехурчета от долу
. сега я оставих защото ме е страх да я карам така какво да правя 

- em1l
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Го на Ракйя
- Мечтае да кара: на ракия и да си разреждам с вода или бърза HONDA
Re: TDS не пали след месец стоене в гараж - проблема открит
Заминавай да ги лепят тия дюзи.На мен ми беше прокапала една карах така 7-8 месеца
накрая отидох да ми я залепят и сега няма помен от теч.Та варви някдае да ги ги лепят или ако не става 2ра ръка от форума но не е сигурно дали и тя няма да просълзи.
Успех колега.
Успех колега.

Re: TDS не пали след месец стоене в гараж - проблема открит
Кво и се лепи на дюзата , че нещо не схващам
. А колкото до нафтата то те дюзите трябва да са пълни иначе са пълни с въздух и затва не пали колега. Ти имаш предвид околодюзното простанство че е пълно с нафта и това е много вероятно да е от маркучлетата за обратната нафта ( смени ги всичките, купуваш 3мм маркучле и после лесно ) естествено и от щуцерите горе на дюзата може пък и самата дюза в тялото ам докат не подсушиш и оставиш мотора да работи после гледай отде ще текне, нема да разбереш. А наличието на нафта води до прост извод , през ноща "пие" въздух и на сутринта ако ще и четиринамоткови подгревни свещи да включиш няма да запали или поне ще е мъка голяма докат се обезвъздуши системата. Спри течовете и си пей .
. А колкото до нафтата то те дюзите трябва да са пълни иначе са пълни с въздух и затва не пали колега. Ти имаш предвид околодюзното простанство че е пълно с нафта и това е много вероятно да е от маркучлетата за обратната нафта ( смени ги всичките, купуваш 3мм маркучле и после лесно ) естествено и от щуцерите горе на дюзата може пък и самата дюза в тялото ам докат не подсушиш и оставиш мотора да работи после гледай отде ще текне, нема да разбереш. А наличието на нафта води до прост извод , през ноща "пие" въздух и на сутринта ако ще и четиринамоткови подгревни свещи да включиш няма да запали или поне ще е мъка голяма докат се обезвъздуши системата. Спри течовете и си пей .- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: TDS не пали след месец стоене в гараж - проблема открит
Единия колега има предвид че са му лепили дупчицата на умната дюза. В Русе имаше един майстор, ги лепи с епоксидна смолица.
Другият колега има теч от О пръстените на дюзите, или евентуално маркучите за обратна нафта.
Другият колега има теч от О пръстените на дюзите, или евентуално маркучите за обратна нафта.
Re: TDS не пали след месец стоене в гараж - проблема открит
Да колеги около дюзното пространство е пълно с нафта и сеедно от долу от двигатела излизат мехурчета а не от маркучите за нафтата аа.. колкото до въздъха от къде може да влиза 

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: TDS не пали след месец стоене в гараж - проблема открит
Да беше прочел по добре какво ти написах
Сменяй О-пръстените и си готов
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
