от 318и м40 на 318 ис
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
от 318и м40 на 318 ис
Колеги искам да сменя мотора от 318и м40 с искож дали може транспалнатцията да стане без да сменам скоростната котия смао компа и инсталация да смяня или по точно каво е необходимо да се смени зад с еподката колата с ис мотора
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: от 318и м40 на 318 ис
изхвърляш М40 за да остане скоростната..
сваляш маховика и го слагаш на ИС а.. че с онази тухла демферната М42 не може да мръдне..
инсталацията .. ДМЕ и всичко на ИС -а си го комплектоваш.. монтираш.. слагаш твоя стартер..и си ок..
алтернатора ти става ако му смениш шаибата но на М40 често слагат слаби модели така че си вземи комплект с ИС а и алтернатора.. останалото е лесно.. х 20 се връзва директно.. без преработка на пинове и тн
най добре сложи комплект мотор.. за да нямаш ядове
генерацията е друга.. така че и нея намери
сваляш маховика и го слагаш на ИС а.. че с онази тухла демферната М42 не може да мръдне..
инсталацията .. ДМЕ и всичко на ИС -а си го комплектоваш.. монтираш.. слагаш твоя стартер..и си ок..
алтернатора ти става ако му смениш шаибата но на М40 често слагат слаби модели така че си вземи комплект с ИС а и алтернатора.. останалото е лесно.. х 20 се връзва директно.. без преработка на пинове и тн
най добре сложи комплект мотор.. за да нямаш ядове
генерацията е друга.. така че и нея намери
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: от 318и м40 на 318 ис
vanko_5 написа:инсталацията +компа на исковия моята нсталация от м40 нестава нали
няма нищо общо.. просто си събери инсталацииката от х20.. трите реленца.. и с все компа на М40 отгоре и го извади така от колата.. нямат нищо общо...
за ламбдата ще ти кажат че не става, но реално са еднакви.. тази на ИС е с по къс кабел.. за това има разлика в номерата..
иначе са същите.. ако ползваш тази от м40 и прибери кабела някак че може да виси и да се закачиш някъде и да я откъснеш
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: от 318и м40 на 318 ис
Имам подобен въпрос и за да не пускам нова тема ще питам направо тук.Скоро мисля и аз да сменям мотора от м43б16 на м42б18.Най-вероятно този от ИС-а аз ще си го смъквам и ще мога да си взема доста нужни работи.Та въпроса ми е какво ще ми трябва,буксите еднакви ли са,от къде да ги откачам.Най-вероятно ще вземам двг+скорости,инсталация,отпред всичко което се върти по ремъка,стартер,генерация нещо друго има ли?От по-горните коментари не разбрах какво е това х20,за него нещо трябва ли ми?Ако има ЕВС къде се намира модула,къде да го търся,и знам че покрай ключалката трябва да взема антената нали?
Може да ми отговорите и на ЛС за да не пълним темата на колегата с излишно инфо,освен ако и на него няма да му е от полза
Може да ми отговорите и на ЛС за да не пълним темата на колегата с излишно инфо,освен ако и на него няма да му е от полза

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: от 318и м40 на 318 ис
х20 е буксата до кутията на бушоните.. там инсталацията на мотора се връзва към останалата..
сега става по сложно.. може да ползваш някои неща от м43 но ако беше Б18 може би щеше да са доста..
не мога да кажа така но нещата са доста сходни поне на пръв поглед
трябва да сравниш инсталациите
ако има сензорите за детонации, а почти 100% съм сигурен че ги им, инсталацията ще е тази.. дано да не е с обединения датчик за темп.. но и това може да се преправи. ако наснимаш добре колата ще ти помогнем
сега става по сложно.. може да ползваш някои неща от м43 но ако беше Б18 може би щеше да са доста..
не мога да кажа така но нещата са доста сходни поне на пръв поглед
трябва да сравниш инсталациите
ако има сензорите за детонации, а почти 100% съм сигурен че ги им, инсталацията ще е тази.. дано да не е с обединения датчик за темп.. но и това може да се преправи. ако наснимаш добре колата ще ти помогнем
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: от 318и м40 на 318 ис
x20 - вътре е с 20 пина ли?Като дойде колегата с ИС да го гледам кое да снимам за да ми помогнете,за разкача буксата и да я снимам,нещо друго?До колкото знам м43 има детонационни датчици.Другата букса която е под кутията за бушоните бута ли се,пак кръгла,при мен си стои свободна(не е закрепена никаде,но иначе свързана)
- daka1972
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 9.04.2009
- Местоположение: коларовград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW отново серия 3 бенз
- Мечтае да кара: волска каручка
- Детайли за колата: събира много и малко, според повода
Re: от 318и м40 на 318 ис
dicho0o написа:Имам подобен въпрос и за да не пускам нова тема ще питам направо тук.Скоро мисля и аз да сменям мотора от м43б16 на м42б18.Най-вероятно този от ИС-а аз ще си го смъквам и ще мога да си взема доста нужни работи.Та въпроса ми е какво ще ми трябва,буксите еднакви ли са,от къде да ги откачам.Най-вероятно ще вземам двг+скорости,инсталация,отпред всичко което се върти по ремъка,стартер,генерация нещо друго има ли?От по-горните коментари не разбрах какво е това х20,за него нещо трябва ли ми?Ако има ЕВС къде се намира модула,къде да го търся,и знам че покрай ключалката трябва да взема антената нали?
Може да ми отговорите и на ЛС за да не пълним темата на колегата с излишно инфо,освен ако и на него няма да му е от полза
кръстника ми прави такава нтервенция м43/97г. го смени с м42 /93г. остависи неговата инсталация и сега си кара така -- , той също е от форума --- emobmw
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани