от 318и м40 на 318 ис

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 330d

от 318и м40 на 318 ис

Мнение от vanko_5 » 05 Ное 2011, 0:07

Колеги искам да сменя мотора от 318и м40 с искож дали може транспалнатцията да стане без да сменам скоростната котия смао компа и инсталация да смяня или по точно каво е необходимо да се смени зад с еподката колата с ис мотора

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: от 318и м40 на 318 ис

Мнение от ares2 » 05 Ное 2011, 0:15

изхвърляш М40 за да остане скоростната..
сваляш маховика и го слагаш на ИС а.. че с онази тухла демферната М42 не може да мръдне..
инсталацията .. ДМЕ и всичко на ИС -а си го комплектоваш.. монтираш.. слагаш твоя стартер..и си ок..
алтернатора ти става ако му смениш шаибата но на М40 често слагат слаби модели така че си вземи комплект с ИС а и алтернатора.. останалото е лесно.. х 20 се връзва директно.. без преработка на пинове и тн
най добре сложи комплект мотор.. за да нямаш ядове
генерацията е друга.. така че и нея намери
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 330d

Re: от 318и м40 на 318 ис

Мнение от vanko_5 » 05 Ное 2011, 0:30

инсталацията +компа на исковия моята нсталация от м40 нестава нали

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: от 318и м40 на 318 ис

Мнение от ares2 » 05 Ное 2011, 0:57

vanko_5 написа:инсталацията +компа на исковия моята нсталация от м40 нестава нали


няма нищо общо.. просто си събери инсталацииката от х20.. трите реленца.. и с все компа на М40 отгоре и го извади така от колата.. нямат нищо общо...
за ламбдата ще ти кажат че не става, но реално са еднакви.. тази на ИС е с по къс кабел.. за това има разлика в номерата..
иначе са същите.. ако ползваш тази от м40 и прибери кабела някак че може да виси и да се закачиш някъде и да я откъснеш
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 330d

Re: от 318и м40 на 318 ис

Мнение от vanko_5 » 05 Ное 2011, 1:51

Мерси колега

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: от 318и м40 на 318 ис

Мнение от dicho0o » 05 Ное 2011, 19:52

Имам подобен въпрос и за да не пускам нова тема ще питам направо тук.Скоро мисля и аз да сменям мотора от м43б16 на м42б18.Най-вероятно този от ИС-а аз ще си го смъквам и ще мога да си взема доста нужни работи.Та въпроса ми е какво ще ми трябва,буксите еднакви ли са,от къде да ги откачам.Най-вероятно ще вземам двг+скорости,инсталация,отпред всичко което се върти по ремъка,стартер,генерация нещо друго има ли?От по-горните коментари не разбрах какво е това х20,за него нещо трябва ли ми?Ако има ЕВС къде се намира модула,къде да го търся,и знам че покрай ключалката трябва да взема антената нали?

Може да ми отговорите и на ЛС за да не пълним темата на колегата с излишно инфо,освен ако и на него няма да му е от полза ;)
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: от 318и м40 на 318 ис

Мнение от ares2 » 05 Ное 2011, 20:16

х20 е буксата до кутията на бушоните.. там инсталацията на мотора се връзва към останалата..
сега става по сложно.. може да ползваш някои неща от м43 но ако беше Б18 може би щеше да са доста..
не мога да кажа така но нещата са доста сходни поне на пръв поглед
трябва да сравниш инсталациите
ако има сензорите за детонации, а почти 100% съм сигурен че ги им, инсталацията ще е тази.. дано да не е с обединения датчик за темп.. но и това може да се преправи. ако наснимаш добре колата ще ти помогнем
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: от 318и м40 на 318 ис

Мнение от dicho0o » 05 Ное 2011, 20:42

x20 - вътре е с 20 пина ли?Като дойде колегата с ИС да го гледам кое да снимам за да ми помогнете,за разкача буксата и да я снимам,нещо друго?До колкото знам м43 има детонационни датчици.Другата букса която е под кутията за бушоните бута ли се,пак кръгла,при мен си стои свободна(не е закрепена никаде,но иначе свързана)
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 352
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: коларовград
Пол: Мъж
Кара: BMW отново серия 3 бенз
Мечтае да кара: волска каручка
Детайли за колата: събира много и малко, според повода

Re: от 318и м40 на 318 ис

Мнение от daka1972 » 05 Ное 2011, 20:44

dicho0o написа:Имам подобен въпрос и за да не пускам нова тема ще питам направо тук.Скоро мисля и аз да сменям мотора от м43б16 на м42б18.Най-вероятно този от ИС-а аз ще си го смъквам и ще мога да си взема доста нужни работи.Та въпроса ми е какво ще ми трябва,буксите еднакви ли са,от къде да ги откачам.Най-вероятно ще вземам двг+скорости,инсталация,отпред всичко което се върти по ремъка,стартер,генерация нещо друго има ли?От по-горните коментари не разбрах какво е това х20,за него нещо трябва ли ми?Ако има ЕВС къде се намира модула,къде да го търся,и знам че покрай ключалката трябва да взема антената нали?

Може да ми отговорите и на ЛС за да не пълним темата на колегата с излишно инфо,освен ако и на него няма да му е от полза ;)

кръстника ми прави такава нтервенция м43/97г. го смени с м42 /93г. остависи неговата инсталация и сега си кара така -- , той също е от форума --- emobmw

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook