Често срещани проблеми при Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Често срещани проблеми при Е36
angrymob написа:Здравейте,
Ще задам въпроса си тук, защото проблем със ел стъклата на е36 купе е повече от често срещан. Задавал съм си и друг път въпроса, но е оставал без отговор. Стъклата са се побъркали... при натискане на бутона сваля/качва по малко (колко автоматично при отваряне и затваряне на вратата). Като пък е отворена вратата само сваля и не качва изобщо. Машинките си работят, не е и от копчетата, пробвал съм с други.
Конкретно въпроса ми е възможно ли е да е от комфорт модула (ако изобщо го има 92г), ако да къде е...? И изобщо... не съм много запознат с устройството на тези стъкла, виждат ми се сложни поне като функции и би трябвало да има някакво управление... Шибидаха явно не се влияе, въпреки че той има други проблеми...
Ще съм благодарен ако някой изкаже мнение и поне даде методика за намиране на проблема...
Проблема ти е точно от моторчетата на машинките,аз така си патех на Компакта с шофьорското стъкло и си сложих моторче от дясна врата,щото се сваля по малко и е ползвано по малко...стават моторчетата от едната врата на другата,разликата е в машинките и триножниците.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: Често срещани проблеми при Е36
Здравейте и от мен.От два месеца имам един проблем и никои не може да открие от какво се появява. Сутрин когато двигателя е студен и реша да потегля, колата прекъсва забива предница и не иска да върви. Ходих на какви ли не майстори и компютърни диагностики , сменяха ми почти всички датчици , на тепература, на колянов вал, ламбда сонда, проверяваха налягане на бензина от помпата, проверяваха дроселната клапа и нищо не откриват. Ако някой се е сблъсквал с това даите съвет - Е 36 -318I
- angrymob
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 6.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: стоковица
- Мечтае да кара: Трабант
- Детайли за колата: 13ти БМВ Събор - 1 място
14ти БМВ Събор - 2 място
15ти БМВ Събор - 2 място
Re: Често срещани проблеми при Е36
Здравейте, въпрос - липсва ми ламаринката на задния десен спирачен апарат и накладките тропат много неприятно. Може ли да се намери, продава ли се с накладки, или отделно? Или да се опитам да зи направя ?! 

Re: Често срещани проблеми при Е36
продава се отделно, колегата laviatan ще ти свърши работа
п.с. последните три поста с моя грам не са за тая тема

п.с. последните три поста с моя грам не са за тая тема

- gsi_leo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 351
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: софия кв.Редута
- Пол: Мъж
- Кара: LX62314
- Мечтае да кара: e31 860
- Детайли за колата: Бърза,Мощна,Вечна
Re: Често срещани проблеми при Е36
Здравеите фенове.След много тичане и ''кадарни диагностици'',накрая открих какъв е проблем при моя бензинояд<м50б20 без ванос>,а именно остарели или амортизирани бобини точно 6 броя,,,след подмяна всичко си доиде на местото и звера пак почна да излиза от правия път
,,,

-0896965069-Сашо
...готов да помогне всекиму...
...готов да помогне всекиму...
Re: Често срещани проблеми при Е36
Здравейте,пиша от името на приятеля си!
колата му е BMW E36 COMPACT 1.6 / единия проблем е с фаровете и с светлините на таблото-има габарити и дълги,няма къси светлини и на тъблото му свети само километража и това за бензина,скоростта km\h и оборотите не му светът,искам да попитам дали проблема идва от ключа,или от грешки в компютъра или вие да ми помогнете и да ми кажете защо става така и какво трябва да се направи .. !!
Има и още един проблем
колата е запалена не е в движение и е на ръчна,и оборотите сами се вдигаха(няколко пъти) стигаха до 1000,1000 и нещо без да прави нищо,без да натиска газта или друг педал..,след това натисна съединителя и нещо почна да свири.. Моля ви кажете ми защо оборотите сами се вдигат и това че съединителя свири означава ли че плаче за нов .. 

Има и още един проблем


- piro
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318 i
- Мечтае да кара: e46 330d
Re: Често срещани проблеми при Е36
tuty написа:Здравейте и от мен.От два месеца имам един проблем и никои не може да открие от какво се появява. Сутрин когато двигателя е студен и реша да потегля, колата прекъсва забива предница и не иска да върви. Ходих на какви ли не майстори и компютърни диагностики , сменяха ми почти всички датчици , на тепература, на колянов вал, ламбда сонда, проверяваха налягане на бензина от помпата, проверяваха дроселната клапа и нищо не откриват. Ако някой се е сблъсквал с това даите съвет - Е 36 -318I
имах същият проблем около 4 месеца и на края се оказа дебитомера!иначе и аз смених всички датчици,кабели,свещи и стъпково моторче докато не си открих сам повредата във дебитомера.
- thugmc1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E36coupe320
Re: Често срещани проблеми при Е36
nandrolon написа:Някой разбра ли от какво вентилатора на парното спира и тръгва сам / дигиталния клима. / и също така за парното когато духа топло само над 1500 об / мин. Гледам че има по няколко теми за тези проблеми без конкретно решение.
еми колега ще ти кажа аз като съм имал такав проблем каде го открих и реших може да баде термостата може водната помпа или наи добрия случаи от някаде ти се губи вода можеби от пробките доло те са две,понякога като погледнеш в казанчето показва че има вода до нивото обаче може да има ваздушен балон които мн заблуждава че има достатачно течнос и правиш следното почваш да си наливаш антифриз и леко полеко ще видиш как поглаща и то доста,на мен като ми се случи това ми погълна некаде 1,5л или малко повече. успех

може да има и друг проблем колега различен от тези
- oxides
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 22.03.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 525d LCI
Re: Често срещани проблеми при Е36
Здравеите колеги от скоро започнаха да падат температурите под +3 градуса и започна да се чува непрекъснато пищене от малият борд.Пищенето е постоянно и спира само когато се махне контактният ключ,дори на първи контакт отново пищи.Изчетох доста във форума но не марерих подобен проблем и съответно неговото отстраняване-колата е Е36 купе средата на 96 с малък борд.Дано някой да може да помогне
мерси предварително 


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Често срещани проблеми при Е36
Верно ли изчете всичко?
Това е сигнализация, че темп е под 3 градуса и може да има заледявания.
Това е сигнализация, че темп е под 3 градуса и може да има заледявания.
- oxides
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 22.03.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 525d LCI
Re: Често срещани проблеми при Е36
Би трябвало да спре да пищи след определено време, което при мен не се случва!Пищенето е постоянно,докато не се извади контактният ключ,което според мен не е нормално дано да си ме разбрал колега какво съм имал предвид,мерси все пак за оточнението,но бих искал да знам дали някои е имал същият проблем и съответно как да го реша защото несмятам да карам цяла зима колата и тя да пищи през цялото време.Мерси дано да може някой да помогне 

- Bavarec88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 29.07.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i
- Мечтае да кара: 330i--> e39 M5/e46 M3 -->e60 M5/e92 M3 --> F10 M5
Re: Често срещани проблеми при Е36
Здравейте колеги . На скоро си взех е36 320 и ми се заключва само шофьорската врата , другите не искат дори , когато натисна палчето надолу вратата си остава отключена . Свалих кората на едната и няма нищо счупено , палчето като се натисне водача си се мърда към бравата
- mitakaBE
-
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 2.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E21 315 купе
- Мечтае да кара: E21 Alpina
Re: Често срещани проблеми при Е36
oxides написа:Би трябвало да спре да пищи след определено време, което при мен не се случва!Пищенето е постоянно,докато не се извади контактният ключ,което според мен не е нормално дано да си ме разбрал колега какво съм имал предвид,мерси все пак за оточнението,но бих искал да знам дали някои е имал същият проблем и съответно как да го реша защото несмятам да карам цяла зима колата и тя да пищи през цялото време.Мерси дано да може някой да помогне
наскоро имах същия проблем но при големия борд , какво ли не пробвах и не спира.Първоначално мислих, че може да са накъсили някаде кабелите към гонга но след проверка се оказа че не съм прав. Обикалях сервизи и по Плевен и по Варна и никои неможа да ми отговори на вапроса. Сато едно момче от форума ми каза че може самият гонг да се е скапал да пробвам с друг от някои познат но още не съм пробвал да видя дали е това със сигурност ,а пищенето преключи като извадих буксата на гонга .
надявам се да съм бил полезен
- !DON BMW!
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 4.02.2012
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e36 м52б20
- Детайли за колата: [url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab207004.gif[/img][/url]
Re: Често срещани проблеми при Е36
Имам проблем с колата .Тя е модел Е36 м52б20.Преди два дена я изгасих вечерта ,а на сутринта запали и изгасна и от тогава не иска да пали.мокри свещите.При извадена свещ дава искра.Сложих нови свещи ефекта е същия.На компютъра показва съобщение от AGS.Държах я с откачен акумолатор 1 час после десет минути на контакт и пак не запали.Когато завъртя на стартер се чува пипаткване в колекотите ! Преди да ми направи този номер даваше проблеми с ламда сондите.При две вкл.сонди пали и тръгва нормално и след 1 км. губи мощност и не иска да се изфорцира като откачих едната ламда сонда колата се оправи и я карах на една ламда сонда.Какво ли на пробвах колата не пали.Моля помогнете!!!
- ///Maximalniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: poor man's M3 (E30 318iS)
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Често срещани проблеми при Е36
Engi написа:филтъра на климатика - това е важно за всяка кола, не само за Е36, но обръщам внимание на всички ви, че е добре да го сменяте ПОНЕ два пъти годишно ( а ако не ви затруднява финансово и всеки сезон) защото той се зацапва доста бързо и може да доведе до по-сериозни проблеми. ако не го сменяте редовно и си ползвате парното със запушен филтър има голяма опасност да ви изгори резистора за степените. за него ще напиша малко по надолу. така... филтъра се намира зад центалната конзола ( малко под и зад радиото ) и мога да каже, че се сменя много неприятно. може да се пробвате и сами, но поне веднъж трябва някой да ви покаже как точно става, защото е на толкова скапано място, че ако почнете сами да разглобявате, може даже да си помислите, че нямата филтър;) принципно цената му варира около 20-30лв., правоъгълен е, но след като се сложи се пречупва и добива леко трапецовидна форма.
Ето полезно видео как се сменя филтъра, не се вижда много много, но може да се добие представа как става - http://www.youtube.com/watch?v=yaEtBMUAroA
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани