Ламда сонда
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Ламда сонда
Искам да попитам трябва ли да има разлика в оборотите на двигателя и форсирването му при откачена Ламбда сонда и при зака4аена Ламбда сонда,щото при мене няма разлика,и какво озна4ава това ако е нередно(смисал 4е няма разлика с отка4ена и зака4ена сонда).Мерси предварително...
Re: Ламда сонда
То по принцип няма разлика дали го форсираш или не. Обаче пробвай да караш с откачена ламбда една седмица и после ще питаш ;;ВЪЗмОЖНО лИ Е ДА мИ ГОрИ 15-16л на 100км.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
високия разход идва от дефектна а не от откачена ламбда .. като е откачена екуто си взема средни стойности и си бичи на тях ,разхода и да се вдигне е с 0.5/100 най много
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Е добре де ако се вдига само с 0.5/100 какъв е смисъла да я сменяш. 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Имам в предвид вазможно ли е когато натисна газта по рязко двигателя да заглъхва за момент и после да си се ускорява нормално.Вазможно ли е това да е от прецакана сонда
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
PIPERKOV написа:Имам в предвид вазможно ли е когато натисна газта по рязко двигателя да заглъхва за момент и после да си се ускорява нормално.Вазможно ли е това да е от прецакана сонда
Колега и на мен ми прави така понякога и аз се чудя от какво е.Нека ако някой знае да си каже.

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- bavareza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 30.12.2005
- Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария
Възможно е - при дефектирала /забавяща/ ламбда /не премахната, колегата каза за осредняването в ЕКУ-то в тоя случай/. Колата е неустойчива в ниските и при даване на газ, когато се вкарва повече гориво отколкото кислород и двигателят се "дави" при каране на ниска предавка. На висока предавка не се усеща, единствено разхода може да бъде показател.
Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!
Значи трябва да обясня;; Ламбда сондата(кислородният датчик) измерва съдържанието на кислород в отработените газове при автомобилите с регулируем катализатор и изпраща съответни сигнали към ЕБУ. На базата на получените сигнали ЕБУпроменя съотношението гориво:въздух в цилиндрите за да се постигне по -пълно изгаряне и оптимален състав на отработените газове в катализатора. Така че именно когато ламбдата не работи ЕБУ взема средни стойности и от там идва повишеният разход на гориво. Смея да твърдя че когато сондата не работи или е изключена за ЕБУ няма никакво значение.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
поясняваш ,ама трябва да ти се изясни първо на тебе .. регулируем катализатор ? няма такова животно .. катализатора е една метална решетка от благородни метали .. (чиято функция е да преобразува въглеродните окиси - които са много отровни - във въгглеродни двуокиси)тази функция се нарушава ако сместа е много богата/бедна и може да доведе до трайно повреждане на катализатора .. за това има ламбда сонда .. тя гледа кислородното съдържание преди катализатора и казва на ЕКУ-то - сместа е твърде богата/бедна - коригирай я .. ако ЕКУто не вижда сондата си казва - напоследак тя ми казваше това и това ,и така ще си работя .. виж ако я вижда и тя му казва глупости е съвсем друго нещо ,тогава може да гори много ,да прекъсва и да се дави ,зависи какво казва сондата.
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
А ако сондата си мълчи какво се получава 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Колега Алекси това което съм го написал не съм си го измислил докато съм чоплил семки.То го казва Д-Р Ханс Рудигер Етцолд - дипломиран инженер по автомобилна техника. ТОМ 67 BMW 5er Reihe Limousine om 9-87#7-95' А колкото до катализатора уверявам те че знам какво е . Хайде със здраве. Весели празници на всички BMW фенове.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
ами писал съм какво се получава .. взимат се осреднени стойности ,при което даже мога да кажа че няма забележимо повишение на разхода като цяло..естествено катализатора трябва отдавна да го няма 

29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани