e28 520i kompressor :))

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 18 Апр 2006, 12:51

хехе, знам вече съм ги огледал щателно една-по-една на зууууууум :lol:

Ее няма как, ще си питам още едно въпросче:

На каква електроника сте се спрели и как смяташ е най-удачно да се реши въпроса със аванса, когато колата е с прост дистрибутор?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 18 Апр 2006, 18:58

b2 написа:хехе, знам вече съм ги огледал щателно една-по-една на зууууууум :lol:

Ее няма как, ще си питам още едно въпросче:

На каква електроника сте се спрели и как смяташ е най-удачно да се реши въпроса със аванса, когато колата е с прост дистрибутор?

Може би СМТ6, или мегаскуирт, но досега не съм ползвал такъв и нямам опит. Когато набавим средства ще реша :roll:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 18 Апр 2006, 19:50

Като се решиш пиши да ти кажа как да стане читаво! ;)

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 18 Апр 2006, 20:08

Cobra написа:Като се решиш пиши да ти кажа как да стане читаво! ;)
Айде кажи де :lol:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 21 Апр 2006, 8:41

Ей ненормални сте двамата снощи видях Е28цата на Еко нема такава мания ша знаете. Вече си имам съскащо БМВ в квартала :twisted:

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 21 Апр 2006, 10:29

100% ЛУДНИЦА!!! :twisted: Вчера като я видях на еко се задъхах... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 21 Апр 2006, 13:55

БМВ-то :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: а и понавървява доста прилично :D
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 21 Апр 2006, 20:56

Томи имам въпросче към теб. Има ли проблем ако смазването на един компресор не се свърже към смазването на двигателя, а примерно се направи едно резервоарче с отдушник и компресора въртеикй се да изтласква и да взима масло и по тоя начин да се смазва.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 21 Апр 2006, 21:53

Не зная :roll: трябва да питаш завода :lol: Зависи дали трябва да се маже под налягане. И защо да си усложняваш работата и рискуваш компресора :roll: :?: Щом трябва да се маже от двигателя, какво да умуваме пове4е....
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 21 Апр 2006, 22:03

sonny написа:Томи имам въпросче към теб. Има ли проблем ако смазването на един компресор не се свърже към смазването на двигателя, а примерно се направи едно резервоарче с отдушник и компресора въртеикй се да изтласква и да взима масло и по тоя начин да се смазва.


има два вида компресори- със вградено мазане или със мазане от двигателя.. двата вида са различни като конструкция и характеристики на трансмисийката във тях- ако е правен за мазане от двигателя- това и очаква. ако всичкото му масло е вътре- друга история... та мисълта ми- том е 100% прав- не се е*авай ми си прекарай тръбите до картера или там както иска да е свързан.. една променлива по-малко, едно нещо по-малко да го мислиш.

къде е постман-а ... той ги разбира компресорите много...
алекс
трабант 601с
разни други возила


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 21 Апр 2006, 22:38

Проблема е, че е на кофти място и маркуча който ще дава налягането трябва да е дълъг около 1м, а изхода се чудя дали мога да го кача горе в главата, демек да направя един щуцер на капака на клапаните и там да се връща, щото да го вкарам в картера е много играчка.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 21 Апр 2006, 23:05

sonny написа: щото да го вкарам в картера е много играчка.
Добре бе Сони, казваш 4е е игра4ка...а по лесно ли е да измисляш колелото отново :roll: направо нямам думи...Като смяташ 4е е игра4ка просто не го прави :!: А не да се обри4аш на неуспех още с мислите за по-лесно :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 22 Апр 2006, 10:45

Открих голямия кеф /ТОМ сега разбирам какво искаше да видиш на тръгване :mhihi: / от потеглянето с компресор под капака :shock: Просто си отпускаш съединителя на 1000 об. колата си тръгва и просто остава да и подадеш още газ при което удря задника в асфалта и гумите пищят за сцепление :twisted: Няма такъв кеф! Усещането като за атмосферен мотор с много кубици.
За мен целта на проекта е над 100% постигната,а има още няколко неща за довършване. Благодаря ТОМ!

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 22 Апр 2006, 16:56

Мдаааа :D :D значи още миналата седмица една късна вечер се повозихме с Томито напред-назад по Несебър и Слънчев Бряг и трябва да кажа,че колата не си стъпва на гумите :shock: :shock: :shock: Никоя кола никога не ме е удряла с такава настървеност в седалката от 1500 мин-1 :!:
Явно и гумите са доста добри,защото потеглянето е с такъв "шут",че имам чувството ,че отзад има самоблокиращ деференциал :twisted: :twisted:

За качеството на изпълнението мога да кажа,че повече не може :!:
Само като видях планките за закрепването боядисани в цвета на купето и гледах ей така ,отделен е въпроса за интеркулера и всички тръби :arrow: :shock: :shock: :shock:

Пожелавам на Бат'Стефчо много безаварийни километри и когато един ден колата бъде донастроена и по мое мнение се качи шпер (макс. 3,46),тогава буквално ще има много кисели физиономии по светофарите а и не само ... :twisted: :twisted:

Георги Пенчев
Изображение

и аз незнам
Аватар
Мнения: 2070
Регистриран на: 1.11.2003
Местоположение: София/Люлин
Кара: E36 325i

Мнение от BMWALPINA » 22 Апр 2006, 17:08

Честито и гледай да усфищиш всичко :)

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook