Не държи налягане на бензина, когато е изключена М40Б18
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Не държи налягане на бензина, когато е изключена М40Б18
Колеги,
има ли клапан горивната система, който да не позволява бензина да се стича обратно в резервоара ?
Трудното палене след покой е в резултат на недостиг на бензин в системата.
Благодаря,
има ли клапан горивната система, който да не позволява бензина да се стича обратно в резервоара ?
Трудното палене след покой е в резултат на недостиг на бензин в системата.
Благодаря,
Drift machine ....
Re: Не държи налягане на бензина, когато е изключена М40Б18
клапана е в помпата.и на моята не работи и пали винаги от втори път.така ми харесва,че първо разкарва маслото...
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Не държи налягане на бензина, когато е изключена М40Б18
Мене не ме кефи особено. А да те питам явно си наясно, може ли да сменя само клапана, скъпо ли е или се сменя помпата ?
Понеже не съм много на ясно с компонентите в резервоара моля за съдействие.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=15&hl=5
Моята помпа принципно работи добре. От тези схеми обаче разбирам, че имам два бензиномера в резервоара - един основен, на когото е закачена бензиновата помпа и един в преливника. Би следвало и на двата да има възвратни клапани ? или се бъркам ?
Почивните дни искам да реша този проблем и ако имам нужда от части ще помоля някой по-запознат за малко помощ, за да си ги набавя и след това отремонтирам проблема. Обичам някои неща сам да си ги правя, харесва ми да човъркам баварията
Понеже не съм много на ясно с компонентите в резервоара моля за съдействие.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=15&hl=5
Моята помпа принципно работи добре. От тези схеми обаче разбирам, че имам два бензиномера в резервоара - един основен, на когото е закачена бензиновата помпа и един в преливника. Би следвало и на двата да има възвратни клапани ? или се бъркам ?
Почивните дни искам да реша този проблем и ако имам нужда от части ще помоля някой по-запознат за малко помощ, за да си ги набавя и след това отремонтирам проблема. Обичам някои неща сам да си ги правя, харесва ми да човъркам баварията

ico318 написа:клапана е в помпата.и на моята не работи и пали винаги от втори път.така ми харесва,че първо разкарва маслото...
Drift machine ....
- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Не държи налягане на бензина, когато е изключена М40Б18
Ако клапана не работи си има лесно решение на проблема...даваш на контакт и изчакваш няколко секунди помпата да направи налягане в системата и чак тогава палиш 

BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
Re: Не държи налягане на бензина, когато е изключена М40Б18
това не става-помпата тръгва чак като завърти стартера.на други марки тръгва на контакт,но тук-не.ако ти се занимава,можеш да пуснеш кабел до релето на помпата и да я пускаш от бутон за няколко секунди,преди да запалиш.другия вариант е външен клапан-като на старите дизели.вързваш го след помпата и все едно си работи твоя,който не се ремонтира и е един-вътре в помпата.нивомерите са два и нямат нищо общо с проблема ти.
- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Не държи налягане на бензина, когато е изключена М40Б18
ico318 написа:това не става-помпата тръгва чак като завърти стартера.на други марки тръгва на контакт,но тук-не.ако ти се занимава,можеш да пуснеш кабел до релето на помпата и да я пускаш от бутон за няколко секунди,преди да запалиш.другия вариант е външен клапан-като на старите дизели.вързваш го след помпата и все едно си работи твоя,който не се ремонтира и е един-вътре в помпата.нивомерите са два и нямат нищо общо с проблема ти.
Ти сигурен ли си в това което казваш


- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Не държи налягане на бензина, когато е изключена М40Б18
И аз знам, че помпата включва не на контакт, а при палене. Не ми се пускат кабели нито други магарии до нея, за да включва при контакт, защото си има нещо което се е развалило и което искам да сменя, а не да го заобикалям. Най-общо взето всички казвате да е от помпата. Ще й измеря налягането на първо време и ще пиша за резултата. Благоадря за съдействието дано реша проблема бързо.
Drift machine ....
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Не държи налягане на бензина, когато е изключена М40Б18
дайте някаква диаграма на този клапан ..
имам същия проблем на е30 с М40 но то е аналогично..
върти по 1 мин докато качи налягането и после цял ден си е ок
имам същия проблем на е30 с М40 но то е аналогично..
върти по 1 мин докато качи налягането и после цял ден си е ок
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани