Проблем при смяна на антифриз
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Проблем при смяна на антифриз
Здравейте, проблема се получи поради незнание, за което съжалявам.
Исках да си смяня стария син антифриз с нов розов.
Казаха ми, че може да се източи всичкият антифриз(10,5л.) от щуцера най-отдолу на радиатора като се развие той и капачката - и това при напълно студен двигател. Да обаче след като източих неизвестно количесто на земята и си мислех, че това е всичко налях новия червен но само 5 литра от него
.
Въпроса ми е дали е възможно да е останало 5 л някъде в блока и/или радиатора на парното и възможно ли е да се случи нещо при смесването на двата вида антифриз?
А нужно ли е обезвъздуаване на с/мата или затова е капачката на разирителния съд?
колата е 520и 97година
Исках да си смяня стария син антифриз с нов розов.
Казаха ми, че може да се източи всичкият антифриз(10,5л.) от щуцера най-отдолу на радиатора като се развие той и капачката - и това при напълно студен двигател. Да обаче след като източих неизвестно количесто на земята и си мислех, че това е всичко налях новия червен но само 5 литра от него
Въпроса ми е дали е възможно да е останало 5 л някъде в блока и/или радиатора на парното и възможно ли е да се случи нещо при смесването на двата вида антифриз?
А нужно ли е обезвъздуаване на с/мата или затова е капачката на разирителния съд?
колата е 520и 97година
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Проблем при смяна на антифриз
Нужно е обезвъдушаване да,писано е много кратно във форума как става това.Не отваряй капачката на разширителния съд при работна температура,защото ще направиш въздушен джоб.Кара ли колата след като смени антофриза? Долива ли е после?
П.П: Сигурен ли си за количеството на антофориза? Аз имам някакъв спомен за към 6-7 литра?
Прочети тази тема внимателно ! viewtopic.php?f=35&t=120261&hilit
П.П: Сигурен ли си за количеството на антофориза? Аз имам някакъв спомен за към 6-7 литра?
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Проблем при смяна на антифриз
Мерси за бързия отговор
За литрите 10,5л. така пише в аутодата-та
Карах колата и видях че е паднало малко нивото - утре ще долея до чертата и така няколко студени старта...
Иначе градусите си ги гледам на борда и не са мръднали над 91
п.с.: и двата маркуча са топли, така че термостата е отворил
За литрите 10,5л. така пише в аутодата-та
Карах колата и видях че е паднало малко нивото - утре ще долея до чертата и така няколко студени старта...
Иначе градусите си ги гледам на борда и не са мръднали над 91
п.с.: и двата маркуча са топли, така че термостата е отворил
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем при смяна на антифриз
всичкия антифриз малко трудно ще го източиш има пробка на блока ама по добре не барай там 5 литра концентрат е напълно достатъчно да си освежиш антифриза и едва ли ще се е пресякъл от това че си ги смесил така че карай спокойно
Барай шишарката Минкеее ....
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем при смяна на антифриз
10.5 литра събира системата. От пробката на радиатора се източва около половината. Останалото от пробката на блока на двигателя. Според мен не е хубаво това, че си смесил син с червен, но... нека колегите с опит да кажат. За обезвъздушаването - 2 пробки имаш - на съдинението, дето иде от термостата, и на разширителния съд. Има страшно много писано за това, но ако не се чувстваш сигурен по-добре помоли някой да ти я оправи, че после може да си докараш големи ядове.
Това, че нивото е намаляло е нормално - системата все още поема. След няколко дни ще се стабилизира (ако естествено нямаш течове и прочие).
Това, че нивото е намаляло е нормално - системата все още поема. След няколко дни ще се стабилизира (ако естествено нямаш течове и прочие).
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Проблем при смяна на антифриз
Колега стига писа измислици и заблуждава човека ! Можеш ли да ми кажеш марка антифриз, който не е на основа етиленгликол ?
Виждал ли си ти лично, дори и в интернет, снимка на пресечен антифриз ?????
Виждал ли си ти лично, дори и в интернет, снимка на пресечен антифриз ?????
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Проблем при смяна на антифриз
колега, смесил си 2 типа антифриз, което само по себе си не е чак такъв проблем...
проблема идва от факта, че едната част е всъщност стар антифриз... при всички случаи добавката на новия го е подобрила, но доколко, няма кой да каже... в антифриза има набор от добавки с различно действие, които с времето отслабват своето действие...
смята се, че антифриза е запазил своите качества, ако е с рн над 7 /някои казват 6,5/, тоест с основен характер...
от магазин за работни и предпазни средства /а и от други места/ можеш да си вземеш лентички за рн измерване, и лесно да си провериш какво си сътворил
...
както и всички ние де
проблема идва от факта, че едната част е всъщност стар антифриз... при всички случаи добавката на новия го е подобрила, но доколко, няма кой да каже... в антифриза има набор от добавки с различно действие, които с времето отслабват своето действие...
смята се, че антифриза е запазил своите качества, ако е с рн над 7 /някои казват 6,5/, тоест с основен характер...
от магазин за работни и предпазни средства /а и от други места/ можеш да си вземеш лентички за рн измерване, и лесно да си провериш какво си сътворил
както и всички ние де
- mishoval
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i M52B20TU
Re: Проблем при смяна на антифриз
sadex5 написа:Колега стига писа измислици и заблуждава човека ! Можеш ли да ми кажеш марка антифриз, който не е на основа етиленгликол ?
Виждал ли си ти лично, дори и в интернет, снимка на пресечен антифриз ?????
Абсолютно си прав,
всеки антифриз е етиленгликол, смъртоносна отрова през устата/блокира бъбреците и води до ОБН/. Другото е смазващи добавки - едната е боракс, ако не греша!А каква е разликата м/у червен и син антифриз? Доколкото ме информираха, червения предпазвал алуминиевите части на дв. от окисления, или са ме излъгали?
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Проблем при смяна на антифриз
благодаря ви за отговорите..
поразгледах различни видове антифриз (и от най-евтините - сини, червени ....) на всичките пишеше моноетилен глюкол
поразгледах различни видове антифриз (и от най-евтините - сини, червени ....) на всичките пишеше моноетилен глюкол
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
