Връзване на трети стоп на кората.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Връзване на трети стоп на кората.

Мнение от ares2 » 18 Окт 2011, 14:28

най добре си свали пластмасата зад единия стоп и виж кои цвят е.. този цвят е пуснат и към десния стоп..ще се ориентираш.. от него си вземи +.. намери как да го прекараш някак нагоре до стопа
после трябва да махнеш част от ламарината над багажника за да стане стопа.. тя си е очертана само се чупи..
и си готов
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Връзване кора с трети стоп.

Мнение от stony1 » 19 Окт 2011, 21:16

Масата е кафяв и го свързваш на най удобното за теб място. А другия проводник, който подава +12V когато педала на спирачката е натиснат е с цвят син/червен. Този проводник първо влиза в левия стоп и от там се прехвърля към десния. Проводника към левия стоп е основен и по-дебел от другия и третия стоп трябва да се свърже към него.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Връзване кора с трети стоп.

Мнение от delas_328 » 20 Окт 2011, 1:45

А не е ли по-добре да вземе от тези който са за стопа на М-крикото !
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Връзване кора с трети стоп.

Мнение от bmw325tds » 20 Окт 2011, 9:02

delas_328 написа:А не е ли по-добре да вземе от тези който са за стопа на М-крикото !
Може и по-добре да е ако кажеш от къде минават кабелите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Връзване кора с трети стоп.

Мнение от stony1 » 20 Окт 2011, 9:37

Нали ви написах какво и как да направите. Това е начина и за стопа на М крилото.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Връзване кора с трети стоп.

Мнение от delas_328 » 20 Окт 2011, 9:41

bmw325tds написа:
delas_328 написа:А не е ли по-добре да вземе от тези който са за стопа на М-крикото !
Може и по-добре да е ако кажеш от къде минават кабелите.


Както ти казаха от лявата страна (не от на акумулатора ,а от другата )
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Връзване кора с трети стоп.

Мнение от ares2 » 20 Окт 2011, 10:10

то в БГ сигрурно има 4 коли с фабрични стопове на м крилата...
това го няма в инсталацията...
наи добре е да си спази онова което сме му казали горе..
стони1 каза кои е цвета на кабела..
не виждам какво толкова сложно ще правите.
няма да се изстрелва ракета.. просто сложете един по нормален като сечение кабел и готово
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 11.02.2009

Re: Връзване кора с трети стоп.

Мнение от sparco_21 » 20 Окт 2011, 14:02

Благодаря колеги, вече е готов стопа. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: За триене.

Мнение от bum_bum » 20 Окт 2011, 15:27

И ако всеки си триеше първото мнение по този начин какъв щеше да е смисъла от форума?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: За триене.

Мнение от ares2 » 20 Окт 2011, 17:44

е какво е това? :banghead: хаха.. защо си изтри мненията?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: За триене.

Мнение от plradev » 21 Окт 2011, 11:43

ares2 написа:е какво е това? :banghead: хаха.. защо си изтри мненията?

Човека не иска да трупа мнения ,за да не го квалифицират като спамер бе :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: За триене.

Мнение от ares2 » 21 Окт 2011, 12:14

хаха
поне ако може някои с администраторски права да я преименува на
трети стоп или нещо от сорта..
за да остане в инфото на форума...
то ако всеки триеше така щеше да е уникален архива ни ...
вярно че е разисквано това с третия стоп но..
..
еи почвам да си трия темите след малко :lol: :lol: :lol: :lol: явно това е модерно вече :driving:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Връзване на трети стоп на кората.

Мнение от bum_bum » 21 Окт 2011, 16:11

Преименувах я и я заключвам пак.
Колегата с триенето да не се опитва да пуска нови мнения за помощ поне месец.
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook