Връзване на трети стоп на кората.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Връзване на трети стоп на кората.
най добре си свали пластмасата зад единия стоп и виж кои цвят е.. този цвят е пуснат и към десния стоп..ще се ориентираш.. от него си вземи +.. намери как да го прекараш някак нагоре до стопа
после трябва да махнеш част от ламарината над багажника за да стане стопа.. тя си е очертана само се чупи..
и си готов
после трябва да махнеш част от ламарината над багажника за да стане стопа.. тя си е очертана само се чупи..
и си готов
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Връзване кора с трети стоп.
Масата е кафяв и го свързваш на най удобното за теб място. А другия проводник, който подава +12V когато педала на спирачката е натиснат е с цвят син/червен. Този проводник първо влиза в левия стоп и от там се прехвърля към десния. Проводника към левия стоп е основен и по-дебел от другия и третия стоп трябва да се свърже към него.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Връзване кора с трети стоп.
А не е ли по-добре да вземе от тези който са за стопа на М-крикото !
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
Re: Връзване кора с трети стоп.
Може и по-добре да е ако кажеш от къде минават кабелите.delas_328 написа:А не е ли по-добре да вземе от тези който са за стопа на М-крикото !
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Връзване кора с трети стоп.
Нали ви написах какво и как да направите. Това е начина и за стопа на М крилото.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Връзване кора с трети стоп.
bmw325tds написа:Може и по-добре да е ако кажеш от къде минават кабелите.delas_328 написа:А не е ли по-добре да вземе от тези който са за стопа на М-крикото !
Както ти казаха от лявата страна (не от на акумулатора ,а от другата )
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Връзване кора с трети стоп.
то в БГ сигрурно има 4 коли с фабрични стопове на м крилата...
това го няма в инсталацията...
наи добре е да си спази онова което сме му казали горе..
стони1 каза кои е цвета на кабела..
не виждам какво толкова сложно ще правите.
няма да се изстрелва ракета.. просто сложете един по нормален като сечение кабел и готово
това го няма в инсталацията...
наи добре е да си спази онова което сме му казали горе..
стони1 каза кои е цвета на кабела..
не виждам какво толкова сложно ще правите.
няма да се изстрелва ракета.. просто сложете един по нормален като сечение кабел и готово
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: За триене.
И ако всеки си триеше първото мнение по този начин какъв щеше да е смисъла от форума?
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: За триене.
ares2 написа:е какво е това?хаха.. защо си изтри мненията?
Човека не иска да трупа мнения ,за да не го квалифицират като спамер бе


- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: За триене.
хаха
поне ако може някои с администраторски права да я преименува на
трети стоп или нещо от сорта..
за да остане в инфото на форума...
то ако всеки триеше така щеше да е уникален архива ни ...
вярно че е разисквано това с третия стоп но..
..
еи почвам да си трия темите след малко
явно това е модерно вече 
поне ако може някои с администраторски права да я преименува на
трети стоп или нещо от сорта..
за да остане в инфото на форума...
то ако всеки триеше така щеше да е уникален архива ни ...
вярно че е разисквано това с третия стоп но..
..
еи почвам да си трия темите след малко





- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Връзване на трети стоп на кората.
Преименувах я и я заключвам пак.
Колегата с триенето да не се опитва да пуска нови мнения за помощ поне месец.
Колегата с триенето да не се опитва да пуска нови мнения за помощ поне месец.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани