Датчик
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Датчик
Още един сложен въпрос:
За какво служи този дачик и заводски има ли го моя мотор М20B20 с L-Jetronic?
засега немога да му видя номера. Тва май е някъв датчик за положението на коляновия вал във връзка със запалването, но ако е така не трябва ли шаибата с/у която е насочен да е на зъби или поне да има някви дупки които да генерират сигнала?
Жиците му отиват единствено и само в диагностичната букса (там дето примерно се занулява oil service-а), т.е. колата работи на 100% и без него
Чудя се фабрично ли всички кошници като мойта го имат или е наследено от смяна на части от по-нова кола, щото рядко ще видите по-голяма сбирщина от мойта кола сигурно има от 20различни коли и модели части в нея
За какво служи този дачик и заводски има ли го моя мотор М20B20 с L-Jetronic?
засега немога да му видя номера. Тва май е някъв датчик за положението на коляновия вал във връзка със запалването, но ако е така не трябва ли шаибата с/у която е насочен да е на зъби или поне да има някви дупки които да генерират сигнала?
Жиците му отиват единствено и само в диагностичната букса (там дето примерно се занулява oil service-а), т.е. колата работи на 100% и без него

Чудя се фабрично ли всички кошници като мойта го имат или е наследено от смяна на части от по-нова кола, щото рядко ще видите по-голяма сбирщина от мойта кола сигурно има от 20различни коли и модели части в нея

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Не съм сигурен ама това май е датчика за оборотомера. 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Това е за центровка на запалването, ако имаш делко и карбуратор. Предполагам са решили да не правят нова шайба за инжекцията.
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Radichev написа:Това е за центровка на запалването, ако имаш делко и карбуратор. Предполагам са решили да не правят нова шайба за инжекцията.
Аз съм с делко и инжекция.
Ще обясниш ли по-подробно какво имаш предвид че не те разбрах
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Аз съм с пълен електронен инжекцион и пак го имам тоя датчик.
0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Lacho_ написа:Аз съм с пълен електронен инжекцион и пак го имам тоя датчик.
А при тебе така ли изглежда шайбата с/у която е насочен? - Гладка
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
О, съжалявам, но май съм те подвел, ти говориш за тоя дат4ика под радиатора, а той не знам за какво е, сигурно е нещо за радятора, но тук ве4е гадая
п.с. може да е за изто4ване на радятора

п.с. може да е за изто4ване на радятора
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Radichev написа:О, съжалявам, но май съм те подвел, ти говориш за тоя дат4ика под радиатора, а той не знам за какво е, сигурно е нещо за радятора, но тук ве4е гадая![]()
п.с. може да е за изто4ване на радятора
не бе, човек точно за този си говоря:

lowdriver написа:b2, такъв датчик при L-Jetronic няма. Информацията за оборотите на двигателя, момента на подаване на
искра и гориво се подава от "делко"-то. Този датчик го има при Мотрониците, та може да е харизал
при един от многобройните "суап"- ове при теб.

Мен ми е по-важно и интересно на къв принцип работи и как се задейства - "датчик на хол" ли е "индуктивен" ли е къв е? Дупки ли има на тая шайба или с някви магнити работи и т.н.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Този датчик е единствено и само за диагностика във фирмен сервиз.Има го на М20Бхх даже и на Е21.Поставен е там още заводски.Ако ти пречи може спокойно да го махнеш.
Датчика е индуктивен и трябва да следи един отвор в шайбата(това е така наречения от Мегаскуиртърите VR(variable reluctance) сензор)
Датчика е индуктивен и трябва да следи един отвор в шайбата(това е така наречения от Мегаскуиртърите VR(variable reluctance) сензор)
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
valentino написа:Този датчик е единствено и само за диагностика във фирмен сервиз.Има го на М20Бхх даже и на Е21.Поставен е там още заводски.Ако ти пречи може спокойно да го махнеш.
Датчика е индуктивен и трябва да следи един отвор в шайбата(това е така наречения от Мегаскуиртърите VR(variable reluctance) сензор)
Ахааааа това е верният отговор! Ти си човека! Благодаря ти!

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
b2 написа:valentino написа:Този датчик е единствено и само за диагностика във фирмен сервиз.Има го на М20Бхх даже и на Е21.Поставен е там още заводски.Ако ти пречи може спокойно да го махнеш.
Датчика е индуктивен и трябва да следи един отвор в шайбата(това е така наречения от Мегаскуиртърите VR(variable reluctance) сензор)
Ахааааа това е верният отговор! Ти си човека! Благодаря ти!
добре де ама на тебе нали е гладка шайбата?? или има един отвор някаде?

- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
загледай се на 2рата снимка сякаш се вижда една дупчица малко в ляво от самия датчик. Не е при мен колата да отида да видя, но сигурно има, щом си е така заводско..
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Понеже карах 9 години Е21 323(в момента е във BESSNIA) и съм го разглабял многократно и знам,че е със същия маховик отпред.На самия маховик има отвор(сигурен съм 1000%)-явно по него и сигнала от този датчик са проверявали центровката а може би и оборотите в фирмен сервиз.
Поразрових се малко и ....
Service connection.
From about 1983, most BMW vehicles are equipped with a service connection. The service connection
contains 15 pins and operates independently of the injection ECU on 'LE' models. A BMW or Bosch service
tool can be attached to the service connection for functions like checking the ignition timing or resetting the
service lights.
In addition, 6 cylinder engines are equipped with a TDC position sensor. The TDC position sensor is provided
for information purposes, and has absolutely no effect on engine operation. When the service tool is
connected to the service connector, the TDC position sensor allows timing data to be measured.

Service connection.
From about 1983, most BMW vehicles are equipped with a service connection. The service connection
contains 15 pins and operates independently of the injection ECU on 'LE' models. A BMW or Bosch service
tool can be attached to the service connection for functions like checking the ignition timing or resetting the
service lights.
In addition, 6 cylinder engines are equipped with a TDC position sensor. The TDC position sensor is provided
for information purposes, and has absolutely no effect on engine operation. When the service tool is
connected to the service connector, the TDC position sensor allows timing data to be measured.

Driver's Racing Team
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани