Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
FERRARI 458 ITALIA RETAINS ITS CROWN AS AUTO EXPRESS’S “PERFORMANCE CAR OF THE YEAR”
More recently it has received the accolade of “2011 Best Driver’s Car” from the influential US title, Motor Trend
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:европейските екзотики нямат преки конкуренти ... никъде .
Май се е появил един:
http://www.hennesseyperformance.com/venomgt.html
2012 Hennessey Venom GT Specifications
Performance
0 – 60 mph 2.5 sec.
1/4 Mile 9.9 sec. @ 162 mph
0 – 200 mph 15.9 sec. (Bugatti Veyron = 24.2 sec.)
Top Speed 275 mph
Вярно ,че е на базата на английски автомобил, но още от Кобрата се знае, че най-доброто в при спортните автомобили е британско шаси с американски двигател.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Да - чудовище ще е тва . Остава и въображаемите данни за максимална скорост да ги потвърдят
. Планират се 10 бройки годишно на цена от 600 - 900 000 $
Ебати овъпрайсинга - Лотус елис със супер евтиния ЛС мотора на такава цена . Нали за 3000 долара турбини ставаше пак 1000 коня
За тия пари ще си купиш 11 Вайпъра и ще ги направиш същите коне , вместо лейдис кар с ламерски мотор .
Не знам и дали си сядал в Лотус - защото аз не мога ! Като седна глават ми се бие в тавана и виждам пътя на 10 метра пред мен . Както казва един дърт пръч - д бест кар ин дъ уорлд фор драйвинг анд дъ уорст кар фор евритфинг елс .
Американските екзотики бяха Форд ГТ и Салиин С7 - последния струваше 400 000 $ и предлагаше 550кс за тях - макар и преди 10 години пак си беше хипер скъпо - много повече от Мурсиелаго да речем - що така ? Нали са изгодни ?


Ебати овъпрайсинга - Лотус елис със супер евтиния ЛС мотора на такава цена . Нали за 3000 долара турбини ставаше пак 1000 коня


Не знам и дали си сядал в Лотус - защото аз не мога ! Като седна глават ми се бие в тавана и виждам пътя на 10 метра пред мен . Както казва един дърт пръч - д бест кар ин дъ уорлд фор драйвинг анд дъ уорст кар фор евритфинг елс .
Американските екзотики бяха Форд ГТ и Салиин С7 - последния струваше 400 000 $ и предлагаше 550кс за тях - макар и преди 10 години пак си беше хипер скъпо - много повече от Мурсиелаго да речем - що така ? Нали са изгодни ?
- chonko
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 1.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: На 14 и мечтае за 320is
- Мечтае да кара: 320is
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
xerial написа:със сигурност ще е без аналог... но дизелова М ... хм винаги се сещам мисля че беше в Топ гиър - взеха Е46 330д и я пригодиха за съзтезания 24 часа на писта ... резултата беше , че дизеляка се разтече на 4 обиколка!
Та дизелова Мка - доста пресилено....
Това предаване и аз го гледах тя на 3-тия 4-тия час умря ..
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Американските екзотики бяха Форд ГТ и Салиин С7 - последния струваше 400 000 $ и предлагаше 550кс за тях - макар и преди 10 години пак си беше хипер скъпо - много повече от Мурсиелаго да речем - що така ? Нали са изгодни ?
"Екзотика" и "изгодно" са несъвместими понятия...

И е повдигай темата колко коне получаваш за определена сума,щото ми се струва,че европейците по тоз показател имат да наваксват....

Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:...Американските екзотики бяха Форд ГТ и Салиин С7 - последния струваше 400 000 $ и предлагаше 550кс за тях - макар и преди 10 години пак си беше хипер скъпо - много повече от Мурсиелаго да речем - що така ? Нали са изгодни ?
Ами щото да кажем Салийн-а е доста рядък автомобил (и като такъв е замислен), а Мурсиелаго е масов спортен автомобил... Да, Ламбо-то е доста скъпо, но то в неговата категория (мощно, бързо, луксозно и с главна цел мерене на пишки) другите модели също не са евтини...
ПС: Салийн-а с духалките струваше дори някъде към 600 000 $ и е с макс. скорост от "скромните" 399 км/ч- и за тоя ли ще питаш що струва толкова много кинти

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Салиин С7 - 550кс за 400 000 долара (в САЩ)
Салиин С7 би-турбо - 750кс за 600 000 долара (в САЩ)
Тия две духалки , нали евтини - къде им сметнаха 200 000 долара отгоре ?
И Веном ГТ - клоастрофобичен Лотус Елис (май е към 30-40к) + прост,евтин и надежден мотор = 600 000(или 900 000) долара
Салиина поне може да се оправдят , че е от карбон и е екзотика . Не знам дали има потвърждение и за 400те км/ч . След като обаче е спрян и Форд ГТ (уникално красива кола) също са спрени , значи в САЩ не се произвеждат екзотики а ако се произведат (въпрос на желание) цената им далече няма да бъде ниска 
ПС:общо произведни Салиини - 100 . Бройки със 1000кс ъпрегейда - 1 .
Салиин С7 би-турбо - 750кс за 600 000 долара (в САЩ)
Тия две духалки , нали евтини - къде им сметнаха 200 000 долара отгоре ?
И Веном ГТ - клоастрофобичен Лотус Елис (май е към 30-40к) + прост,евтин и надежден мотор = 600 000(или 900 000) долара


ПС:общо произведни Салиини - 100 . Бройки със 1000кс ъпрегейда - 1 .
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Всъщност Venom GT наистина е правен на основата на Exige, но е останало много малко от него
Ако се загледате ще видите колко е удължена колата и колко добре е направена... Лично съм виждал такава и съм очарован от начина по който е направена... изглежда "real deal" както биха казали американците... и като гледам е много целенасочено строена кола... вътре е с ролбар тапициран с кожа, сериозни седалки и т.н. и всичко изглежда много качествено направено... Сигурен съм, че колата може много...
Жалко обаче, че са произведени само 5 с цени от 600 000 до над милион долара (за 1200 коня варианта)... имаме и една у нас - номер 3 от 5
Само че е "слабата" 700 коня версия
http://www.venomgt.com/gallery/chassis-number-03/

Жалко обаче, че са произведени само 5 с цени от 600 000 до над милион долара (за 1200 коня варианта)... имаме и една у нас - номер 3 от 5


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Салиин С7 - 550кс за 400 000 долара (в САЩ)
Салиин С7 би-турбо - 750кс за 600 000 долара (в САЩ)
Тия две духалки , нали евтини - къде им сметнаха 200 000 долара отгоре ?
И Веном ГТ - клоастрофобичен Лотус Елис (май е към 30-40к) + прост,евтин и надежден мотор = 600 000(или 900 000) долараСалиина поне може да се оправдят , че е от карбон и е екзотика . Не знам дали има потвърждение и за 400те км/ч . След като обаче е спрян и Форд ГТ (уникално красива кола) също са спрени , значи в САЩ не се произвеждат екзотики а ако се произведат (въпрос на желание) цената им далече няма да бъде ниска
ПС:общо произведни Салиини - 100 . Бройки със 1000кс ъпрегейда - 1 .
Като се сетиш що едно Пагани Зонда Cinque Roadster е значително по-скъпо от Вейрон (стандартния, НЕ Супер Спорт), при положение, че Пагани-то е по-слабо като характеристики отвсякъде ще се сетиш и защо Салийн или Веном струват толкова много пари


При тоя тип коли цена и техн. данни рядко имат нещо общо- там нали знаеш, че цената се определя по съвсем друг начин

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Не бе - ти ми кажи като американските коли са много изгодни , що екзотиките (ако въобще ги има ) са толкова скъпи ...
Ебати малоумната тема стане , все едно с гимназисти пиша . Аз се предавам , тоя път окончателно . Приятен чат на всички
Ебати малоумната тема стане , все едно с гимназисти пиша . Аз се предавам , тоя път окончателно . Приятен чат на всички

Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Не бе - ти ми кажи като американските коли са много изгодни , що екзотиките (ако въобще ги има ) са толкова скъпи ...
Ебати малоумната тема стане , все едно с гимназисти пиша . Аз се предавам , тоя път окончателно . Приятен чат на всички
кво ще кажеш за мерцедес Т80 ? защо тази кола е толкова скъпа, при условие, че е само 3000 коня за парите си

No bling at the Ring
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
То в началото темата тръгна от там, че американските коли слагат всичко под ножа и са десетократно по-евтини... съответно били по-хубави във всяко отношение... т.е. не си стрували парите екзотиките...
Та сравнението му е напълно уместно според твърденията на повечето хора в тази тема...
Аз отдавна се отказах да пиша каквото и да е... смисъл - никакъв...
Няколкото американски "супер коли" ме кефят много (носят дух и емоция, а и вече са доста потентни), но да се твърди, че са над всичко останало и понеже са ефтини, Ferrari, Porsche, Lamborghini, McLaren, Maserati и т.н. компании с традиции в тази сфера трябва да се засрамят, е меко казано смехотворно...
Та сравнението му е напълно уместно според твърденията на повечето хора в тази тема...
Аз отдавна се отказах да пиша каквото и да е... смисъл - никакъв...
Няколкото американски "супер коли" ме кефят много (носят дух и емоция, а и вече са доста потентни), но да се твърди, че са над всичко останало и понеже са ефтини, Ferrari, Porsche, Lamborghini, McLaren, Maserati и т.н. компании с традиции в тази сфера трябва да се засрамят, е меко казано смехотворно...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Не бе - ти ми кажи като американските коли са много изгодни , що екзотиките (ако въобще ги има ) са толкова скъпи ...
Ебати малоумната тема стане , все едно с гимназисти пиша . Аз се предавам , тоя път окончателно . Приятен чат на всички
едно просто нещо искаш да свършиш и ти не успя... Екзотиките (говорим за спортни коли) са скъпи само и единствено защото са точно екзотики- бързи, мощни, с върхови технологии и в ограничена бройка... Като бройката е най-важното за да се смята за екзотика- когато шанса ти докато си караш колата да срещнеш същият модел клони към нула ще си платиш скъпо за удоволствието... Имало 1 Веном в БГ- това е екзотика, не някое Мурсиелаго или Ферари, или Панамера или какъвто и да е друг модел от техния клас, те са просто хубави спортни коли масово производство... "Масово" го чети като "хиляди бройки"...
И как реши, че американците са скъпи


Ако сравняваш Салийн или Форд ГТ с Ламбо или Ферари тогава американците са безбожно скъпи- вярно си е като го гледаш така... Но Ферари и Ламбо НЕ са екзотики- бързи, мощни и с върхови технологии ДА, но екзотики НЕ...
А защо вече няма такива коли в щатите е друг въпрос- един-два модела не ги броим изобщо...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Но Ферари и Ламбо НЕ са екзотики

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Американските VS Европейските спортисти

Ачо мани тая работа тука ...
ходи в Извън да обясниш преимуществата на десния волан, че те чакат

viewtopic.php?f=4&t=271152

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани