Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 19 Окт 2011, 16:49

FERRARI 458 ITALIA RETAINS ITS CROWN AS AUTO EXPRESS’S “PERFORMANCE CAR OF THE YEAR”

More recently it has received the accolade of “2011 Best Driver’s Car” from the influential US title, Motor Trend
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 19 Окт 2011, 19:48

acho.rs написа:европейските екзотики нямат преки конкуренти ... никъде .


Май се е появил един:

http://www.hennesseyperformance.com/venomgt.html

2012 Hennessey Venom GT Specifications
Performance
0 – 60 mph 2.5 sec.
1/4 Mile 9.9 sec. @ 162 mph
0 – 200 mph 15.9 sec. (Bugatti Veyron = 24.2 sec.)
Top Speed 275 mph

Вярно ,че е на базата на английски автомобил, но още от Кобрата се знае, че най-доброто в при спортните автомобили е британско шаси с американски двигател.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 19 Окт 2011, 20:02

Да - чудовище ще е тва . Остава и въображаемите данни за максимална скорост да ги потвърдят :) . Планират се 10 бройки годишно на цена от 600 - 900 000 $ :mhihi:
Ебати овъпрайсинга - Лотус елис със супер евтиния ЛС мотора на такава цена . Нали за 3000 долара турбини ставаше пак 1000 коня :?: :roll: За тия пари ще си купиш 11 Вайпъра и ще ги направиш същите коне , вместо лейдис кар с ламерски мотор .
Не знам и дали си сядал в Лотус - защото аз не мога ! Като седна глават ми се бие в тавана и виждам пътя на 10 метра пред мен . Както казва един дърт пръч - д бест кар ин дъ уорлд фор драйвинг анд дъ уорст кар фор евритфинг елс .

Американските екзотики бяха Форд ГТ и Салиин С7 - последния струваше 400 000 $ и предлагаше 550кс за тях - макар и преди 10 години пак си беше хипер скъпо - много повече от Мурсиелаго да речем - що така ? Нали са изгодни ?

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 1.10.2011
Пол: Мъж
Кара: На 14 и мечтае за 320is
Мечтае да кара: 320is

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW

Мнение от chonko » 19 Окт 2011, 20:32

xerial написа:със сигурност ще е без аналог... но дизелова М ... хм винаги се сещам мисля че беше в Топ гиър - взеха Е46 330д и я пригодиха за съзтезания 24 часа на писта ... резултата беше , че дизеляка се разтече на 4 обиколка!

Та дизелова Мка - доста пресилено....

Това предаване и аз го гледах тя на 3-тия 4-тия час умря ..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: rustland
Пол: Мъж
Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от немо » 19 Окт 2011, 20:38

acho.rs написа:Американските екзотики бяха Форд ГТ и Салиин С7 - последния струваше 400 000 $ и предлагаше 550кс за тях - макар и преди 10 години пак си беше хипер скъпо - много повече от Мурсиелаго да речем - що така ? Нали са изгодни ?

"Екзотика" и "изгодно" са несъвместими понятия... ;) тез,дето си ги споменал минават за супер-кари!
И е повдигай темата колко коне получаваш за определена сума,щото ми се струва,че европейците по тоз показател имат да наваксват.... :roll:
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от ms » 19 Окт 2011, 22:41

acho.rs написа:...Американските екзотики бяха Форд ГТ и Салиин С7 - последния струваше 400 000 $ и предлагаше 550кс за тях - макар и преди 10 години пак си беше хипер скъпо - много повече от Мурсиелаго да речем - що така ? Нали са изгодни ?


Ами щото да кажем Салийн-а е доста рядък автомобил (и като такъв е замислен), а Мурсиелаго е масов спортен автомобил... Да, Ламбо-то е доста скъпо, но то в неговата категория (мощно, бързо, луксозно и с главна цел мерене на пишки) другите модели също не са евтини...

ПС: Салийн-а с духалките струваше дори някъде към 600 000 $ и е с макс. скорост от "скромните" 399 км/ч- и за тоя ли ще питаш що струва толкова много кинти :?:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 19 Окт 2011, 23:00

Салиин С7 - 550кс за 400 000 долара (в САЩ)
Салиин С7 би-турбо - 750кс за 600 000 долара (в САЩ)

Тия две духалки , нали евтини - къде им сметнаха 200 000 долара отгоре ?
И Веном ГТ - клоастрофобичен Лотус Елис (май е към 30-40к) + прост,евтин и надежден мотор = 600 000(или 900 000) долара :kuku: Салиина поне може да се оправдят , че е от карбон и е екзотика . Не знам дали има потвърждение и за 400те км/ч . След като обаче е спрян и Форд ГТ (уникално красива кола) също са спрени , значи в САЩ не се произвеждат екзотики а ако се произведат (въпрос на желание) цената им далече няма да бъде ниска :idea:

ПС:общо произведни Салиини - 100 . Бройки със 1000кс ъпрегейда - 1 .

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 20 Окт 2011, 0:15

Всъщност Venom GT наистина е правен на основата на Exige, но е останало много малко от него ;) Ако се загледате ще видите колко е удължена колата и колко добре е направена... Лично съм виждал такава и съм очарован от начина по който е направена... изглежда "real deal" както биха казали американците... и като гледам е много целенасочено строена кола... вътре е с ролбар тапициран с кожа, сериозни седалки и т.н. и всичко изглежда много качествено направено... Сигурен съм, че колата може много...

Жалко обаче, че са произведени само 5 с цени от 600 000 до над милион долара (за 1200 коня варианта)... имаме и една у нас - номер 3 от 5 ;) Само че е "слабата" 700 коня версия :mhihi: http://www.venomgt.com/gallery/chassis-number-03/
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от ms » 20 Окт 2011, 9:28

acho.rs написа:Салиин С7 - 550кс за 400 000 долара (в САЩ)
Салиин С7 би-турбо - 750кс за 600 000 долара (в САЩ)

Тия две духалки , нали евтини - къде им сметнаха 200 000 долара отгоре ?
И Веном ГТ - клоастрофобичен Лотус Елис (май е към 30-40к) + прост,евтин и надежден мотор = 600 000(или 900 000) долара :kuku: Салиина поне може да се оправдят , че е от карбон и е екзотика . Не знам дали има потвърждение и за 400те км/ч . След като обаче е спрян и Форд ГТ (уникално красива кола) също са спрени , значи в САЩ не се произвеждат екзотики а ако се произведат (въпрос на желание) цената им далече няма да бъде ниска :idea:

ПС:общо произведни Салиини - 100 . Бройки със 1000кс ъпрегейда - 1 .



Като се сетиш що едно Пагани Зонда Cinque Roadster е значително по-скъпо от Вейрон (стандартния, НЕ Супер Спорт), при положение, че Пагани-то е по-слабо като характеристики отвсякъде ще се сетиш и защо Салийн или Веном струват толкова много пари :winky: тъкмо ще си обясниш и що Пагани Зонда Cinque (тоест купето) струва с поне 20% по-малко от кабриото при еднакви други условия- единствената разлика е наличието на таван ;)
При тоя тип коли цена и техн. данни рядко имат нещо общо- там нали знаеш, че цената се определя по съвсем друг начин :roll:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 20 Окт 2011, 9:31

Не бе - ти ми кажи като американските коли са много изгодни , що екзотиките (ако въобще ги има ) са толкова скъпи ...
Ебати малоумната тема стане , все едно с гимназисти пиша . Аз се предавам , тоя път окончателно . Приятен чат на всички :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 20 Окт 2011, 9:42

acho.rs написа:Не бе - ти ми кажи като американските коли са много изгодни , що екзотиките (ако въобще ги има ) са толкова скъпи ...
Ебати малоумната тема стане , все едно с гимназисти пиша . Аз се предавам , тоя път окончателно . Приятен чат на всички :yes:


кво ще кажеш за мерцедес Т80 ? защо тази кола е толкова скъпа, при условие, че е само 3000 коня за парите си :)
No bling at the Ring

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 20 Окт 2011, 9:50

То в началото темата тръгна от там, че американските коли слагат всичко под ножа и са десетократно по-евтини... съответно били по-хубави във всяко отношение... т.е. не си стрували парите екзотиките...

Та сравнението му е напълно уместно според твърденията на повечето хора в тази тема...


Аз отдавна се отказах да пиша каквото и да е... смисъл - никакъв...

Няколкото американски "супер коли" ме кефят много (носят дух и емоция, а и вече са доста потентни), но да се твърди, че са над всичко останало и понеже са ефтини, Ferrari, Porsche, Lamborghini, McLaren, Maserati и т.н. компании с традиции в тази сфера трябва да се засрамят, е меко казано смехотворно...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от ms » 20 Окт 2011, 10:45

acho.rs написа:Не бе - ти ми кажи като американските коли са много изгодни , що екзотиките (ако въобще ги има ) са толкова скъпи ...
Ебати малоумната тема стане , все едно с гимназисти пиша . Аз се предавам , тоя път окончателно . Приятен чат на всички :yes:


едно просто нещо искаш да свършиш и ти не успя... Екзотиките (говорим за спортни коли) са скъпи само и единствено защото са точно екзотики- бързи, мощни, с върхови технологии и в ограничена бройка... Като бройката е най-важното за да се смята за екзотика- когато шанса ти докато си караш колата да срещнеш същият модел клони към нула ще си платиш скъпо за удоволствието... Имало 1 Веном в БГ- това е екзотика, не някое Мурсиелаго или Ферари, или Панамера или какъвто и да е друг модел от техния клас, те са просто хубави спортни коли масово производство... "Масово" го чети като "хиляди бройки"...
И как реши, че американците са скъпи :?: Салийн- 100бр. и цена за топ модела 600 000 долара, един Макларън Ф1 струва доста повече, Веном в топ версията си минавал 1 милион долара- Вейрон СС започва от близо 2 милиона евро... Тоест дори и при екзотиките американците са по-евтини, и то значително ;)

Ако сравняваш Салийн или Форд ГТ с Ламбо или Ферари тогава американците са безбожно скъпи- вярно си е като го гледаш така... Но Ферари и Ламбо НЕ са екзотики- бързи, мощни и с върхови технологии ДА, но екзотики НЕ...

А защо вече няма такива коли в щатите е друг въпрос- един-два модела не ги броим изобщо...
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 20 Окт 2011, 11:43

Но Ферари и Ламбо НЕ са екзотики

Изображение

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от K_Ilkov » 20 Окт 2011, 12:40

:mhihi:

Ачо мани тая работа тука ...
ходи в Извън да обясниш преимуществата на десния волан, че те чакат :mhihi:

viewtopic.php?f=4&t=271152
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook