Притеснения с ASC-то
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Притиснения с ASC-то
имаше го в някъде написано ако не се лъжа в wds или tis,
не сме го открили случайно,после и тръгна от уста на уста 


- chehut
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 29.09.2010
- Местоположение: Враца/София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d 2000г.
Re: Притиснения с ASC-то
Добре колеги изчетох всичко, ноявно съм в този режим half-mоде, но не знам как да изляза от него... защото предида направя този опит със задържането на копчето за ASC-то нямах никакви проблеми да се занеса, та дори и при старт от място ми сучеше задницата... а сега само влиза в обороти и няма поднасяне...
П.п. Прочетох, че при гасене на двигателя се ресетва, но при мен май не се получава... Някакъв друг ресет на това ASC няма ли за да го направя?

П.п. Прочетох, че при гасене на двигателя се ресетва, но при мен май не се получава... Някакъв друг ресет на това ASC няма ли за да го направя?
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Притиснения с ASC-то
omegaart написа:Мдам , и аз мога потвърдя от тестове
Стандартно ( ако всичко по-колата работи ок ) асц-то е включено.
т.е.
позиция 1
всичко работи , спирачки на колелата + отнемане на газта.
позиция 2
цъкаш бутона светва ти на таблото жълтия триъгълник и нямаш нито една от тия системи
позиция 3
преди да запалиш ( на контакт ) задържаш бутона 10-тина секунди тои светва и изведнъж изгасва и вече работят само спирачките без допълнителната дроселова клапа дето е на асц-то.
интересно е защо са разменени позиция 2 и 3, по логично би било да е обратното ама ... шанс.
Може и на запален мотор. Аз съм го правил така но в спряло положение, не знам дали става и в движение.

- B.Tunchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: 29.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 ///M5
- Детайли за колата: Eisenmann Exhaust
Re: Притиснения с ASC-то
chehut написа:Добре колеги изчетох всичко, ноявно съм в този режим half-mоде, но не знам как да изляза от него... защото предида направя този опит със задържането на копчето за ASC-то нямах никакви проблеми да се занеса, та дори и при старт от място ми сучеше задницата... а сега само влиза в обороти и няма поднасяне...![]()
П.п. Прочетох, че при гасене на двигателя се ресетва, но при мен май не се получава... Някакъв друг ресет на това ASC няма ли за да го направя?
Остави всички писаници в темата...
Gh0s7 написа:...
Нямаш шпер, и като дадеш газ в завоя, ти боксува само вътрешната гума, понеже е мокро. Разбалансирай задницата с волана и проблема ти е решен.
...
Това е отговора на въпроса ти.
Сам ще видиш, че когато е сухо пак ще си се поднася без проблем, при това без нищо по различно да правиш с ASC-то.
просто на мокро като дадеш газ и едната ти гума губи сцеплението си на 100%, съответно отворения ти диф. предава цялата мощност на двигателя в/у нея => другата гума държи колата в пътя, понеже към нея няма предадено усилие и си е напълно зацепила с асфалта и затова нищо не се случва.
- chehut
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 29.09.2010
- Местоположение: Враца/София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d 2000г.
- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Re: Притиснения с ASC-то
Ivo_Borisov написа:Може и на запален мотор. Аз съм го правил така но в спряло положение, не знам дали става и в движение.
Става в движение . Пробвах го днес

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Притеснения с ASC-то
Днес и аз пробвах 
а също успях да подредя до 4-та на тип-троника на бърноут ( нагоре шубе ме фана )... ба в тва мокро време е голямо забевление.

а също успях да подредя до 4-та на тип-троника на бърноут ( нагоре шубе ме фана )... ба в тва мокро време е голямо забевление.
- venci_krumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 1.02.2011
- Местоположение: София, Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 530i
Re: Притиснения с ASC-то
Gh0s7 написа:Сам ще видиш, че когато е сухо пак ще си се поднася без проблем, при това без нищо по различно да правиш с ASC-то.
просто на мокро като дадеш газ и едната ти гума губи сцеплението си на 100%, съответно отворения ти диф. предава цялата мощност на двигателя в/у нея => другата гума държи колата в пътя, понеже към нея няма предадено усилие и си е напълно зацепила с асфалта и затова нищо не се случва.
Подкрепям колегата Gh0s7,
Просто сега е прекалено хлъзгаво за дрифт ако си без шпер.
И при мен е така.

Странно, но факт, обаче лятото се пързалях повече от сега...

Re: Притеснения с ASC-то
някой карал ли е зимата на 3тия режим със задържането на копчето,дали ще тръгва по-добре от място.
- chehut
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 29.09.2010
- Местоположение: Враца/София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d 2000г.
Re: Притеснения с ASC-то
Колеги, всичко е наред! Явно наистина поради мокрото време не се е получавало толкова лесно 

26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани