Притеснения с ASC-то

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Притиснения с ASC-то

Мнение от cls6666 » 15 Окт 2011, 7:34

имаше го в някъде написано ако не се лъжа в wds или tis, :lol: не сме го открили случайно,после и тръгна от уста на уста :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 29.09.2010
Местоположение: Враца/София
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d 2000г.

Re: Притиснения с ASC-то

Мнение от chehut » 15 Окт 2011, 16:47

Добре колеги изчетох всичко, ноявно съм в този режим half-mоде, но не знам как да изляза от него... защото предида направя този опит със задържането на копчето за ASC-то нямах никакви проблеми да се занеса, та дори и при старт от място ми сучеше задницата... а сега само влиза в обороти и няма поднасяне... :help:

П.п. Прочетох, че при гасене на двигателя се ресетва, но при мен май не се получава... Някакъв друг ресет на това ASC няма ли за да го направя?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Притиснения с ASC-то

Мнение от kalingk » 15 Окт 2011, 16:54

При мен ASC-то,а и при теб предполагам е само в два режима On/Off.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Притиснения с ASC-то

Мнение от Ivo_Borisov » 15 Окт 2011, 19:20

omegaart написа:Мдам , и аз мога потвърдя от тестове :)

Стандартно ( ако всичко по-колата работи ок ) асц-то е включено.

т.е.
позиция 1
всичко работи , спирачки на колелата + отнемане на газта.
позиция 2
цъкаш бутона светва ти на таблото жълтия триъгълник и нямаш нито една от тия системи
позиция 3
преди да запалиш ( на контакт ) задържаш бутона 10-тина секунди тои светва и изведнъж изгасва и вече работят само спирачките без допълнителната дроселова клапа дето е на асц-то.

интересно е защо са разменени позиция 2 и 3, по логично би било да е обратното ама ... шанс.

Може и на запален мотор. Аз съм го правил така но в спряло положение, не знам дали става и в движение.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 593
Регистриран на: 29.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 ///M5
Детайли за колата: Eisenmann Exhaust

Re: Притиснения с ASC-то

Мнение от B.Tunchev » 15 Окт 2011, 21:56

chehut написа:Добре колеги изчетох всичко, ноявно съм в този режим half-mоде, но не знам как да изляза от него... защото предида направя този опит със задържането на копчето за ASC-то нямах никакви проблеми да се занеса, та дори и при старт от място ми сучеше задницата... а сега само влиза в обороти и няма поднасяне... :help:

П.п. Прочетох, че при гасене на двигателя се ресетва, но при мен май не се получава... Някакъв друг ресет на това ASC няма ли за да го направя?

Остави всички писаници в темата...

Gh0s7 написа:...
Нямаш шпер, и като дадеш газ в завоя, ти боксува само вътрешната гума, понеже е мокро. Разбалансирай задницата с волана и проблема ти е решен.
...

Това е отговора на въпроса ти.
Сам ще видиш, че когато е сухо пак ще си се поднася без проблем, при това без нищо по различно да правиш с ASC-то.
просто на мокро като дадеш газ и едната ти гума губи сцеплението си на 100%, съответно отворения ти диф. предава цялата мощност на двигателя в/у нея => другата гума държи колата в пътя, понеже към нея няма предадено усилие и си е напълно зацепила с асфалта и затова нищо не се случва.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 29.09.2010
Местоположение: Враца/София
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d 2000г.

Re: Притеснения с ASC-то

Мнение от chehut » 15 Окт 2011, 23:42

Добре, ще пробвам утре през деня ако есухо и ще споделя даливсичко е наред :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i '96
Мечтае да кара: non-stop

Re: Притиснения с ASC-то

Мнение от Lawmaker » 16 Окт 2011, 20:08

Ivo_Borisov написа:Може и на запален мотор. Аз съм го правил така но в спряло положение, не знам дали става и в движение.

Става в движение . Пробвах го днес :oops:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Притеснения с ASC-то

Мнение от omegaart » 17 Окт 2011, 0:16

Днес и аз пробвах :)

а също успях да подредя до 4-та на тип-троника на бърноут ( нагоре шубе ме фана )... ба в тва мокро време е голямо забевление.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 1.02.2011
Местоположение: София, Русе
Пол: Мъж
Кара: 530i

Re: Притиснения с ASC-то

Мнение от venci_krumov » 17 Окт 2011, 19:13

Gh0s7 написа:Сам ще видиш, че когато е сухо пак ще си се поднася без проблем, при това без нищо по различно да правиш с ASC-то.
просто на мокро като дадеш газ и едната ти гума губи сцеплението си на 100%, съответно отворения ти диф. предава цялата мощност на двигателя в/у нея => другата гума държи колата в пътя, понеже към нея няма предадено усилие и си е напълно зацепила с асфалта и затова нищо не се случва.


Подкрепям колегата Gh0s7,
Просто сега е прекалено хлъзгаво за дрифт ако си без шпер.
И при мен е така. :|
Странно, но факт, обаче лятото се пързалях повече от сега... :ok:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

Re: Притеснения с ASC-то

Мнение от krasi_bmw » 19 Окт 2011, 0:15

някой карал ли е зимата на 3тия режим със задържането на копчето,дали ще тръгва по-добре от място.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 29.09.2010
Местоположение: Враца/София
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d 2000г.

Re: Притеснения с ASC-то

Мнение от chehut » 19 Окт 2011, 1:57

Колеги, всичко е наред! Явно наистина поради мокрото време не се е получавало толкова лесно :)
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook