Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
Модератор: Общи модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
plradev написа:Разискайте още отсега и въпроса колко е вредно,пагубно и разрушително ,работата на място при студен старт докато си стържете стъклата от лед зимата ,че тва е втората най-популярна тема след зимните гуми при първи симтоми на застудяване![]()
За такива случаи честно хич не ми дреме дали е вредно или не

- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
Абе май не е вредно. Комшията имаше паджеро навремето, дизел. Излизаше зимата от тях, 2км. има няма до близкото кафе и следващите 2-3 часа джипарата на паркинга, викам що така правиш. Ми да не ми е студено после. И след кафето пак обратно в тях. Сега с МЛ-ката, дизел пак така правел ми разправяха
Мен ми е интересно за бензинките дали е пак така

Мен ми е интересно за бензинките дали е пак така


- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
xpl0d написа:...Мен ми е интересно за бензинките дали е пак така
че к'ва е разликата дизел-бензин- охл. с-ма като ти е наред проблем няма да си бачка 2-3-5 часа колата...
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
ms написа:xpl0d написа:...Мен ми е интересно за бензинките дали е пак така
че к'ва е разликата дизел-бензин- охл. с-ма като ти е наред проблем няма да си бачка 2-3-5 часа колата...
Е, не е баш така, има разлика, чувал съм разни неща, ама проблема е там, че само съм чувал.

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
Моята кола лятото съм я карал около 10 часа без да я гася , като 4 часа беше из София - 30+ градуса . През това време имаше и 2 часа работа на място - припек + климатроник а колата е и черна . Стрелката на водата си седеш точно по средата без да мръдне и милиметър , а уж прегрява бензиновия 6так 

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
брех че яко
.. ти си му взел акъла на тоз 6-ак
... ще разправя и на внуците какво си го правил 




- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
Принципно,при ниски обороти маслото не се качва под налягане и така има вероятност да не маже добре и на всякъде,ама това е като че по принцип,жените искат да им купуваш постоянно разни работи,обаче ако не им купуваш,рядко се здухват 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
Е.Димитров написа:Принципно,при ниски обороти маслото не се качва под налягане и така има вероятност да не маже добре и на всякъде,ама това е като че по принцип,жените искат да им купуваш постоянно разни работи,обаче ако не им купуваш,рядко се здухват
Това с маслото не го вярвам да е така. То излиза, че трябва да караш така, че максимално кратко мотора да работи на празен ход.
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
Dirty M5 driveR написа:Е.Димитров написа:Принципно,при ниски обороти маслото не се качва под налягане и така има вероятност да не маже добре и на всякъде,ама това е като че по принцип,жените искат да им купуваш постоянно разни работи,обаче ако не им купуваш,рядко се здухват
Това с маслото не го вярвам да е така. То излиза, че трябва да караш така, че максимално кратко мотора да работи на празен ход.
Остави вярата.Нали не мислиш,че ако наистина е така,някой от бмв ще дойде и ще ти каже:"Пич извинявай,но има недоизкусурени неща".В момента или всеки си гадае или другите казват:"Оставям я да работи,колкото си искам на място,вече 10 години и нищо й няма".
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
Ако карате автомобил,които има монометър за налягане на масло,ще видите че при 700-800 оборота/мин ,маслото седи на 1-1,5 бара,когато се качи на 1000 об/мин. се качва на 2,5-3 бара...
- grayscale
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 23.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i touring '96
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
Е.Димитров написа:Ако карате автомобил,които има монометър за налягане на масло,ще видите че при 700-800 оборота/мин ,маслото седи на 1-1,5 бара,когато се качи на 1000 об/мин. се качва на 2,5-3 бара...
Aми при високи обороти маже по-голяма площ за единица време. Нормална е сякаш тая работа или се бъркам

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
xpl0d написа:Абе май не е вредно. Комшията имаше паджеро навремето, дизел. Излизаше зимата от тях, 2км. има няма до близкото кафе и следващите 2-3 часа джипарата на паркинга, викам що така правиш. Ми да не ми е студено после. И след кафето пак обратно в тях. Сега с МЛ-ката, дизел пак така правел ми разправяха![]()
Мен ми е интересно за бензинките дали е пак така
Кажи му да си поръча другия път дистанционно палене - бързо ще си го избие

А и няма да рискува , някой джамбазин да му отнесе колата , като свиня баберка .
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
Не е препоръчително да работи на място дълго време , най-напред не може да се охлажда максимално и равномерно както би било в движение /страда глава и гарнитура/ ! После имаме натрупване на нагар в AGR клапана и след това в смукателните колектори при работа на тихи обороти / не случайно съветват всичко което TDI HDI и т.н. да се кара в обороти , над 2500 / почистват се и дюзите по този начин...и не на последно място , може би най-важното е , че тихите обороти са мор за турбините с променлива геометрия - натрупват се сажди , блокира механизма на турбината и после викаме колата не върви
Тракането на място не казвам че е пагубно в къс период от време , но е безмислено и повече вреди на мотора , отколкото нещо друго !

Тракането на място не казвам че е пагубно в къс период от време , но е безмислено и повече вреди на мотора , отколкото нещо друго !
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
докато карах с нафта не от колонката тая кола не е била гасена по 12-16 часа на ден лете и зима. Да не съм луд да мръзна в колата след като съм я изчистил от снега или лятото на тва черното да се пека кат бифтек. За променливата геометрия си прав, но при моделите от по ранни години. За неправилното охлаждане дали си в движение или не винаги се охлажда по един и същ начин - цилъндара най-близко до перката е по-студен отколкото най-вътрешният и в движение промяната е доста по-чувствителна отколкото на място поради въздушната струя, така че това отпада. за АГР-а не се притеснявам-няма го.
П.П В случая застъпниците на тезата че е врено мотора да работи на място, отричат надеждността на всички генератори и стационарни агрегати, повечето от които (по-старите) са си точно мотори на коли залепени на рамка
П.П В случая застъпниците на тезата че е врено мотора да работи на място, отричат надеждността на всички генератори и стационарни агрегати, повечето от които (по-старите) са си точно мотори на коли залепени на рамка
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Вредна ли е за двигателя продължителната работа на място?
Coulthard написа:П.П В случая застъпниците на тезата че е врено мотора да работи на място, отричат надеждността на всички генератори и стационарни агрегати, повечето от които (по-старите) са си точно мотори на коли залепени на рамка
Опа,генераторите не работят на ниски обороти и освен това мотора се товари самият агрегат...
Имаме такъв агрегат и мисля че под 3000 об/мин не пада като развърта
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: nikola59