Най тъпите решения при производството на автомобили
Модератор: Общи модератори
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Alexi написа:stambo_81dg написа:ФОРД МОНДЕО -последното мондео -дизел ,как са го мислили ама след смяна на горивен филтър - няма палене защото не може да се напълни филтъра
аа ,за точно това мондео има специален инструмент с който се напълва филтъра през една от тръбичките ,състои се от буркан от лютеница и прахосмукачка :
ахахахха хом меид
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
-Хонда CRV 2001 година - неестествено раздалечени педали. Все едно караш ТИР
-Ауди 80/Астра Ф - регулирането на сходимост на предния мост е трагедия...
-не помня каква кола правихме веднъж, но не можахме да извадим напречния болт на шарнира без да махнем спирачния апарат, просто пречи
-Фолксваген ЛТ31 - H образна скоростна кутия, като задна е на мястото на 1ва, и съответно останалите в аналогичен ред. Една грешка и...
-Рено Клио от първите - като затвориш багажника връвчиците, дето държат кората винаги остават отвън
-е36 - като тръгнеш да сваляш корите на предните врати джобовете се отлепят
-всякакви резбови съединения, където се иска прилагане на голяма сила, но си силно ограничен пространствено.
-Фиат Мареа - 20 минути сменяш въздушен филтър
Филтърната кутия е с едни болтове по 2 метра... въртиш като шантав.
-всякакви коли с адски лека хидравлика на волана... Въртиш, а той все едно не е свързан с колелата
-Опел Кадет - трябва да си магьосник с железни нерви, за да извадиш волана. Общо взето трябва едновременно да се дърпа и бута
, като преди това старателно си нагласяш седалката и най-вече облегалката, за да имаш максимална опора.
-Форд Фиеста от първите - капачката на отвора за наливане на масло е просто тапа
-Ауди 80/Астра Ф - регулирането на сходимост на предния мост е трагедия...
-не помня каква кола правихме веднъж, но не можахме да извадим напречния болт на шарнира без да махнем спирачния апарат, просто пречи
-Фолксваген ЛТ31 - H образна скоростна кутия, като задна е на мястото на 1ва, и съответно останалите в аналогичен ред. Една грешка и...
-Рено Клио от първите - като затвориш багажника връвчиците, дето държат кората винаги остават отвън
-е36 - като тръгнеш да сваляш корите на предните врати джобовете се отлепят
-всякакви резбови съединения, където се иска прилагане на голяма сила, но си силно ограничен пространствено.
-Фиат Мареа - 20 минути сменяш въздушен филтър
-всякакви коли с адски лека хидравлика на волана... Въртиш, а той все едно не е свързан с колелата
-Опел Кадет - трябва да си магьосник с железни нерви, за да извадиш волана. Общо взето трябва едновременно да се дърпа и бута
-Форд Фиеста от първите - капачката на отвора за наливане на масло е просто тапа
- lowshow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 26.06.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: passat b5
- Мечтае да кара: без да зарежда и да ремонтира
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
при повечето БМВ-та - ваденето на топката на скоростния лост.. пътвия път като вадих моята сигурно не беше махана никога, почти си разбих носа
, седалките с механично регулиране (жената я катапултира към тавана, едно аверче пропада изведнъж в земята..)
при е46 дето на някои има джойстик за регулиране на дясното огледало на пасажерската врата WTF
VW Transporter T4 товарен - седалката се дърпа супер малко назад и като цяло ми е изключително неудобен за дълъг път
Peugeot 106 - Педалите в тая кола са сигурно през 2 сантиметра един от друг, колкото пъти седна вътре и натискам я спирачка + газ, я съединител + спирачка.. Също и копчетата за стъклата са сложени на уникално тъпо място и всеки път забравям къде са
VW Passat b5 - На тая кола както и да й намествам седалката все имам чувството че седя на земята, докато волана въпреки че се регулира не слиза особено надолу
, седалките с механично регулиране (жената я катапултира към тавана, едно аверче пропада изведнъж в земята..) при е46 дето на някои има джойстик за регулиране на дясното огледало на пасажерската врата WTF
VW Transporter T4 товарен - седалката се дърпа супер малко назад и като цяло ми е изключително неудобен за дълъг път
Peugeot 106 - Педалите в тая кола са сигурно през 2 сантиметра един от друг, колкото пъти седна вътре и натискам я спирачка + газ, я съединител + спирачка.. Също и копчетата за стъклата са сложени на уникално тъпо място и всеки път забравям къде са
VW Passat b5 - На тая кола както и да й намествам седалката все имам чувството че седя на земята, докато волана въпреки че се регулира не слиза особено надолу
- lowshow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 26.06.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: passat b5
- Мечтае да кара: без да зарежда и да ремонтира
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
plradev написа:Току що направих няколко кръгчета на Купър С ,на слатинската борса да видя колко не вървиНе бях карал никакво мини до преди това. Това като въведение ,че 5 минути търсих ръчката за отваряне на предния капак ,която се оказа ,че се намира отдясно под жабката
![]()
Колега сигурен ли си, че не му е обръщана дирекцията на това
- Бобито
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318ti
- Детайли за колата: 318ti M-technik
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
-голф 2 тампоните на предните макферсони, които не са захванати за бомбетата с болтове като на нормалните коли и почти винаги се разбиват преди амортисьора де е изтекал.
-алфа 145 боксер няма лагери на съшите тампони.
-несинхронизирането на задна скорост при повечето автомобили последвано от много гадно хъркане при невнимание.
-алфа 145 боксер няма лагери на съшите тампони.
-несинхронизирането на задна скорост при повечето автомобили последвано от много гадно хъркане при невнимание.
- Бобито
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318ti
- Детайли за колата: 318ti M-technik
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Сетих се и за оше нещо, педалите на много коли на които газта е много по навътре от спирачката и карането с междинна гас се усложнява.
- ///M fanatik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 21.06.2010
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: ///М
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Е.Димитров написа:Я ,сетих се,на C180 ,първо,обсъдихме въпроса с малкото коне и тежкото купе,ама има една доста интересна особенност на резервоара,може и на други да е така,но с други коли не съм закъсвал,колата беше на 3 години,годината беше около 1999,на 1/4 резервоар...колата спря,и то не бях в града,бе се едно няма бензин,айде теглене,наливане и те така,след посещение в сервиз се оказва,че ако падне малко дебита на инжекционната помпа,а самата кола има 2 резервоара и посредствум силата на помпата,обратният бензин изпомпва в 1 вия резервоар,когато остане 1/4 резервоар,без да свети ламБата,просто бензина от единият резервоар не може да се изпомпа във втория ,където смуче помпата...
Поради същата причина си карам Е36-цата с пълен резервоар вече 4 години
Are you /// M enough ?
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Хюндай атос. По принцип всичко и е сгрешено, но най много дразни шофьорската седалка. Колкото и малък да си не виждам начин да се побереш там комфортно. Винаги трябва да си свит.
Дачия логан- копчетата за ел стъклата. Отпред на конзолата на таблото. Не знам кой идиот ги е сложил там, но никога не ми се е случвало човек да ги намери.
Също дачия, свирката е на ръчката за мигачите. Дългите се пускат назад вместо напред. Ако не си свикнал вместо светкавица директно се пускат.
Дачия логан- копчетата за ел стъклата. Отпред на конзолата на таблото. Не знам кой идиот ги е сложил там, но никога не ми се е случвало човек да ги намери.
Също дачия, свирката е на ръчката за мигачите. Дългите се пускат назад вместо напред. Ако не си свикнал вместо светкавица директно се пускат.
- _galio_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 15.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: ///M43
- Мечтае да кара: в изтребителната авиация
- Детайли за колата: компот в сливов цвят
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
е36 компакт - няма много БМВ вътре, пестено е от всички интериорни детайли, най-безумни са копчетата за фаровете и хлаогените, т.нар. смукачи ...
астра ф - цялата конзола с волана е укривена вляво по незнайни причини и гледа към джама, а не към шофера ...
пежо 206 с 4 (четири) врати (!!!) ...
астра ф - цялата конзола с волана е укривена вляво по незнайни причини и гледа към джама, а не към шофера ...
пежо 206 с 4 (четири) врати (!!!) ...
лошите шофери отиват в ада ... добрите - докъдето им стигне бензинът
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Eлектроусилвателите на волана вместо хидравликата при всички нови автомобили.
При по-високите класове и марки автомобили може би е различно, но при колите, които аз съм карал, това е отвратително!
Воланът се върти с еднакво усилие, независимо дали гумите са върху сух асфалт, мокър такъв, сняг, лед или пък колата е на крик.
Скапаният волан се върти еднакво леко, което адски ме дразни, а и няма как да разбереш какво е сцеплението при кофти условия, което първо се познава по "олекването" на волана при автомобилите с хидравлика или пък изобщо без усилватели.
Съответно и няма как да разбереш колко си загазил, преди да се озовеш в канавката.
При по-високите класове и марки автомобили може би е различно, но при колите, които аз съм карал, това е отвратително!
Воланът се върти с еднакво усилие, независимо дали гумите са върху сух асфалт, мокър такъв, сняг, лед или пък колата е на крик.
Скапаният волан се върти еднакво леко, което адски ме дразни, а и няма как да разбереш какво е сцеплението при кофти условия, което първо се познава по "олекването" на волана при автомобилите с хидравлика или пък изобщо без усилватели.
Съответно и няма как да разбереш колко си загазил, преди да се озовеш в канавката.

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Dirty M5 driveR написа:-Форд Фиеста от първите - капачката на отвора за наливане на масло е просто тапа
И не само на първите фиести ,ами и на следващите и на ескортите и т.н. фордове капачката за маслото е тапа и редовно си виси на сиджимката и мотора си пушляви отгоре

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Додж Рам Ван 1500 няма реглаж на седалката. Все едно дали си 2 метра или половин човек или искаш да си я наклониш напред или назад.. няма опции 
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Ейййй - са се сетих още нещо, което направо ме вбесява - смяната на въздушния филтър на Е46 320д

Si non confectus, non reficiat.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
E що... преживява се
След 2-3 сваляния на жапката, толкова свикваш, че го правиш за няколко минути.
Но е тъпо. На Мерца се сменяше с 2 болта, за 5 минути. Почти на същото място е сложен, ама са го измислили хората.
След 2-3 сваляния на жапката, толкова свикваш, че го правиш за няколко минути.
Но е тъпо. На Мерца се сменяше с 2 болта, за 5 минути. Почти на същото място е сложен, ама са го измислили хората.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани


