Най тъпите решения при производството на автомобили
Модератор: Общи модератори
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Alexi написа:stambo_81dg написа:ФОРД МОНДЕО -последното мондео -дизел ,как са го мислили ама след смяна на горивен филтър - няма палене защото не може да се напълни филтъра
аа ,за точно това мондео има специален инструмент с който се напълва филтъра през една от тръбичките ,състои се от буркан от лютеница и прахосмукачка :
ахахахха хом меид
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
-Хонда CRV 2001 година - неестествено раздалечени педали. Все едно караш ТИР
-Ауди 80/Астра Ф - регулирането на сходимост на предния мост е трагедия...
-не помня каква кола правихме веднъж, но не можахме да извадим напречния болт на шарнира без да махнем спирачния апарат, просто пречи
-Фолксваген ЛТ31 - H образна скоростна кутия, като задна е на мястото на 1ва, и съответно останалите в аналогичен ред. Една грешка и...
-Рено Клио от първите - като затвориш багажника връвчиците, дето държат кората винаги остават отвън
-е36 - като тръгнеш да сваляш корите на предните врати джобовете се отлепят
-всякакви резбови съединения, където се иска прилагане на голяма сила, но си силно ограничен пространствено.
-Фиат Мареа - 20 минути сменяш въздушен филтър
Филтърната кутия е с едни болтове по 2 метра... въртиш като шантав.
-всякакви коли с адски лека хидравлика на волана... Въртиш, а той все едно не е свързан с колелата
-Опел Кадет - трябва да си магьосник с железни нерви, за да извадиш волана. Общо взето трябва едновременно да се дърпа и бута
, като преди това старателно си нагласяш седалката и най-вече облегалката, за да имаш максимална опора.
-Форд Фиеста от първите - капачката на отвора за наливане на масло е просто тапа

-Ауди 80/Астра Ф - регулирането на сходимост на предния мост е трагедия...
-не помня каква кола правихме веднъж, но не можахме да извадим напречния болт на шарнира без да махнем спирачния апарат, просто пречи

-Фолксваген ЛТ31 - H образна скоростна кутия, като задна е на мястото на 1ва, и съответно останалите в аналогичен ред. Една грешка и...
-Рено Клио от първите - като затвориш багажника връвчиците, дето държат кората винаги остават отвън

-е36 - като тръгнеш да сваляш корите на предните врати джобовете се отлепят

-всякакви резбови съединения, където се иска прилагане на голяма сила, но си силно ограничен пространствено.
-Фиат Мареа - 20 минути сменяш въздушен филтър

-всякакви коли с адски лека хидравлика на волана... Въртиш, а той все едно не е свързан с колелата

-Опел Кадет - трябва да си магьосник с железни нерви, за да извадиш волана. Общо взето трябва едновременно да се дърпа и бута

-Форд Фиеста от първите - капачката на отвора за наливане на масло е просто тапа

- lowshow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 26.06.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: passat b5
- Мечтае да кара: без да зарежда и да ремонтира
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
при повечето БМВ-та - ваденето на топката на скоростния лост.. пътвия път като вадих моята сигурно не беше махана никога, почти си разбих носа
, седалките с механично регулиране (жената я катапултира към тавана, едно аверче пропада изведнъж в земята..)
при е46 дето на някои има джойстик за регулиране на дясното огледало на пасажерската врата WTF
VW Transporter T4 товарен - седалката се дърпа супер малко назад и като цяло ми е изключително неудобен за дълъг път
Peugeot 106 - Педалите в тая кола са сигурно през 2 сантиметра един от друг, колкото пъти седна вътре и натискам я спирачка + газ, я съединител + спирачка.. Също и копчетата за стъклата са сложени на уникално тъпо място и всеки път забравям къде са
VW Passat b5 - На тая кола както и да й намествам седалката все имам чувството че седя на земята, докато волана въпреки че се регулира не слиза особено надолу

при е46 дето на някои има джойстик за регулиране на дясното огледало на пасажерската врата WTF

VW Transporter T4 товарен - седалката се дърпа супер малко назад и като цяло ми е изключително неудобен за дълъг път
Peugeot 106 - Педалите в тая кола са сигурно през 2 сантиметра един от друг, колкото пъти седна вътре и натискам я спирачка + газ, я съединител + спирачка.. Също и копчетата за стъклата са сложени на уникално тъпо място и всеки път забравям къде са
VW Passat b5 - На тая кола както и да й намествам седалката все имам чувството че седя на земята, докато волана въпреки че се регулира не слиза особено надолу
- lowshow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 26.06.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: passat b5
- Мечтае да кара: без да зарежда и да ремонтира
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
plradev написа:Току що направих няколко кръгчета на Купър С ,на слатинската борса да видя колко не вървиНе бях карал никакво мини до преди това. Това като въведение ,че 5 минути търсих ръчката за отваряне на предния капак ,която се оказа ,че се намира отдясно под жабката
![]()
Колега сигурен ли си, че не му е обръщана дирекцията на това

- Бобито
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318ti
- Детайли за колата: 318ti M-technik
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
-голф 2 тампоните на предните макферсони, които не са захванати за бомбетата с болтове като на нормалните коли и почти винаги се разбиват преди амортисьора де е изтекал.
-алфа 145 боксер няма лагери на съшите тампони.
-несинхронизирането на задна скорост при повечето автомобили последвано от много гадно хъркане при невнимание.
-алфа 145 боксер няма лагери на съшите тампони.
-несинхронизирането на задна скорост при повечето автомобили последвано от много гадно хъркане при невнимание.
- Бобито
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318ti
- Детайли за колата: 318ti M-technik
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Сетих се и за оше нещо, педалите на много коли на които газта е много по навътре от спирачката и карането с междинна гас се усложнява.
- ///M fanatik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 21.06.2010
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: ///М
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Е.Димитров написа:Я ,сетих се,на C180 ,първо,обсъдихме въпроса с малкото коне и тежкото купе,ама има една доста интересна особенност на резервоара,може и на други да е така,но с други коли не съм закъсвал,колата беше на 3 години,годината беше около 1999,на 1/4 резервоар...колата спря,и то не бях в града,бе се едно няма бензин,айде теглене,наливане и те така,след посещение в сервиз се оказва,че ако падне малко дебита на инжекционната помпа,а самата кола има 2 резервоара и посредствум силата на помпата,обратният бензин изпомпва в 1 вия резервоар,когато остане 1/4 резервоар,без да свети ламБата,просто бензина от единият резервоар не може да се изпомпа във втория ,където смуче помпата...
Поради същата причина си карам Е36-цата с пълен резервоар вече 4 години

Are you /// M enough ?
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Хюндай атос. По принцип всичко и е сгрешено, но най много дразни шофьорската седалка. Колкото и малък да си не виждам начин да се побереш там комфортно. Винаги трябва да си свит.
Дачия логан- копчетата за ел стъклата. Отпред на конзолата на таблото. Не знам кой идиот ги е сложил там, но никога не ми се е случвало човек да ги намери.
Също дачия, свирката е на ръчката за мигачите. Дългите се пускат назад вместо напред. Ако не си свикнал вместо светкавица директно се пускат.
Дачия логан- копчетата за ел стъклата. Отпред на конзолата на таблото. Не знам кой идиот ги е сложил там, но никога не ми се е случвало човек да ги намери.
Също дачия, свирката е на ръчката за мигачите. Дългите се пускат назад вместо напред. Ако не си свикнал вместо светкавица директно се пускат.
- _galio_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 15.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: ///M43
- Мечтае да кара: в изтребителната авиация
- Детайли за колата: компот в сливов цвят
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
е36 компакт - няма много БМВ вътре, пестено е от всички интериорни детайли, най-безумни са копчетата за фаровете и хлаогените, т.нар. смукачи ...
астра ф - цялата конзола с волана е укривена вляво по незнайни причини и гледа към джама, а не към шофера ...
пежо 206 с 4 (четири) врати (!!!) ...
астра ф - цялата конзола с волана е укривена вляво по незнайни причини и гледа към джама, а не към шофера ...
пежо 206 с 4 (четири) врати (!!!) ...
лошите шофери отиват в ада ... добрите - докъдето им стигне бензинът
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Eлектроусилвателите на волана вместо хидравликата при всички нови автомобили.
При по-високите класове и марки автомобили може би е различно, но при колите, които аз съм карал, това е отвратително!
Воланът се върти с еднакво усилие, независимо дали гумите са върху сух асфалт, мокър такъв, сняг, лед или пък колата е на крик.
Скапаният волан се върти еднакво леко, което адски ме дразни, а и няма как да разбереш какво е сцеплението при кофти условия, което първо се познава по "олекването" на волана при автомобилите с хидравлика или пък изобщо без усилватели.
Съответно и няма как да разбереш колко си загазил, преди да се озовеш в канавката.
При по-високите класове и марки автомобили може би е различно, но при колите, които аз съм карал, това е отвратително!
Воланът се върти с еднакво усилие, независимо дали гумите са върху сух асфалт, мокър такъв, сняг, лед или пък колата е на крик.
Скапаният волан се върти еднакво леко, което адски ме дразни, а и няма как да разбереш какво е сцеплението при кофти условия, което първо се познава по "олекването" на волана при автомобилите с хидравлика или пък изобщо без усилватели.
Съответно и няма как да разбереш колко си загазил, преди да се озовеш в канавката.

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Dirty M5 driveR написа:-Форд Фиеста от първите - капачката на отвора за наливане на масло е просто тапа
И не само на първите фиести ,ами и на следващите и на ескортите и т.н. фордове капачката за маслото е тапа и редовно си виси на сиджимката и мотора си пушляви отгоре


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Додж Рам Ван 1500 няма реглаж на седалката. Все едно дали си 2 метра или половин човек или искаш да си я наклониш напред или назад.. няма опции 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Ейййй - са се сетих още нещо, което направо ме вбесява - смяната на въздушния филтър на Е46 320д





Si non confectus, non reficiat.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
E що... преживява се
След 2-3 сваляния на жапката, толкова свикваш, че го правиш за няколко минути.
Но е тъпо. На Мерца се сменяше с 2 болта, за 5 минути. Почти на същото място е сложен, ама са го измислили хората.

След 2-3 сваляния на жапката, толкова свикваш, че го правиш за няколко минути.
Но е тъпо. На Мерца се сменяше с 2 болта, за 5 минути. Почти на същото място е сложен, ама са го измислили хората.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: немо