Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 11 Окт 2011, 19:33

чети малко повече , преди да пишеш. Говорихме за 30-40 годишни американски пикапи , камиончета и тн .

А по темата - вайпъра хубаво харчи толкоз , ма Ф10 М5 , която е 5 метрова лимузина 2тона , 560кс дава 9,9 нормиран или около 8/100 извънградско ... а да и е с автоматични скорости :driving:
Което ме подсети защо американските спортиста са с ръчни скорости - щот автоматиците има са праисторически :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Alexi » 11 Окт 2011, 19:38

аз само като прочета нещо от сорта на 8G-tronik и ме хваща страх кво праиме като дефектира ( не ако а като ) след има няма 100-150к км .. ако забелязваш такива силни и крайно усложнени коли се обезценяват зверски щото просто поддръжката им е ненормална .. тука М5 е просто еталон ,малцина се осмеляват да го карат след изтичане на гаранцията :mhihi:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Zagy » 11 Окт 2011, 19:41

И мен всичката тая техника силно ме притеснява... не че ще си купя М5, но просто това, което става зад кулисите е доста страшничко...
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 11 Окт 2011, 19:44

Колкото по-скъпа е една (масова) кола , толкова по-бързо и пада цената . Виж как се обезценява една 5ца с ръчни скорости и една с автоматични :winky:

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 11 Окт 2011, 20:18

Моля, не слагайте М5 и автоматични скорости в едно изречение :winky: Поне за сега :roll:

Тая грешка я допуснаха само в Х5М/Х6М... ама там става, въпреки, че не съм много "ЗА" това М наименование на коли с такава концепция...
Последна промяна DrivinGGoD на 11 Окт 2011, 20:20, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 11 Окт 2011, 20:19

acho.rs написа:чети малко повече , преди да пишеш. Говорихме за 30-40 годишни американски пикапи , камиончета и тн .

А по темата - вайпъра хубаво харчи толкоз , ма Ф10 М5 , която е 5 метрова лимузина 2тона , 560кс дава 9,9 нормиран или около 8/100 извънградско ... а да и е с автоматични скорости :driving:
Което ме подсети защо американските спортиста са с ръчни скорости - щот автоматиците има са праисторически :roll:



Дабе то и Х5цата ми дава 10 по каталог ама по скоро е към 14-15. Обаче пак си супер сигурен за разхода на кола от която още няма един потребител.

И що американците са със ръчни скорости.... Защо гт3 е със ръчни скорости? Защо гт2 е?
Защо Lambo Balboni пак е с ръчни и само задно? Защото истинската "Driver's Car" е с ръчни скорости и задно. Там където зависи предимно от шофйора не от електрониката му. Затова и времената на ускорение и т.н. на които ти толко се кланяш са толквоа вариращи и са пердимно по ниски от последните модели кутии с 8 скорости и 7 ядрен процесор.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 11 Окт 2011, 20:25

Офф... Пак тия мачовските работи с карането...

То и Ferrari имаше опция за ръчни скорости, ама знаеш ли колко са си ги поръчали ;) Има още много такива примери - дори и М3 :winky:

Повярвай ми, особено на американска кола като тези 3-4те, за които се говори в темата имаше опция за автомат, "ръчки" щяха да стигнат до много малко хора :mhihi:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 11 Окт 2011, 20:35

BMW_RIDER написа:
acho.rs написа:чети малко повече , преди да пишеш. Говорихме за 30-40 годишни американски пикапи , камиончета и тн .

А по темата - вайпъра хубаво харчи толкоз , ма Ф10 М5 , която е 5 метрова лимузина 2тона , 560кс дава 9,9 нормиран или около 8/100 извънградско ... а да и е с автоматични скорости :driving:
Което ме подсети защо американските спортиста са с ръчни скорости - щот автоматиците има са праисторически :roll:



Дабе то и Х5цата ми дава 10 по каталог ама по скоро е към 14-15. Обаче пак си супер сигурен за разхода на кола от която още няма един потребител.

И що американците са със ръчни скорости.... Защо гт3 е със ръчни скорости? Защо гт2 е?
Защо Lambo Balboni пак е с ръчни и само задно? Защото истинската "Driver's Car" е с ръчни скорости и задно. Там където зависи предимно от шофйора не от електрониката му. Затова и времената на ускорение и т.н. на които ти толко се кланяш са толквоа вариращи и са пердимно по ниски от последните модели кутии с 8 скорости и 7 ядрен процесор.

Кво да говоря - теста НЕФЗ е един за всички - поне за извънградския разход , ми се струва адекватен критерия .

И що америкнанците са с ръчни - щот НЯМАТ адекватен автоматик :idea:
Ламбо Блабони го има и с ръчни и със (приемам критиката за определениято автоматик) робот-ръчна кутия .
599 ГТБ имаше опция за ръчни скотрости - знаеш ли колко са я избрали - 3 клиента :idea: :idea: :idea:
Зверския ритник в гърба които ти дават съвременни те ДКГта , не можеш по никакъв начин да го постигнеш със ръчни скорости .
Болид от формула 1 - скучен ли е ?
За тая електроника не ти ли писна да го повтаряш - врътваш копчето на волана , най-вдясно и си сам ... и ставаш на пумпал . Пък като сте такива радикалсити , не съм чул някой да говори заКатерхам , КТМ Крос Боу , Елвен , Ариел Атом , Донкерворт и тн

ПС:лекция по тема - звук на спортисти :
http://www.youtube.com/watch?v=WdM_qOeZuvE
http://www.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 11 Окт 2011, 20:47

DrivinGGoD написа:Офф... Пак тия мачовските работи с карането...

То и Ferrari имаше опция за ръчни скорости, ама знаеш ли колко са си ги поръчали ;) Има още много такива примери - дори и М3 :winky:

Повярвай ми, особено на американска кола като тези 3-4те, за които се говори в темата имаше опция за автомат, "ръчки" щяха да стигнат до много малко хора :mhihi:


Дабе ясно, то и по добре щото доста скъпи коли ще се потрошат. Все пак вече идеята да имаш спортна кола е повече демонстрация на статус и лайфстайл, отколкото истинска любов към спорта. Това сигурно е и причината марки като ТВР(без абс, без възглавници, камули тракшън) да са изчезнали. Всъщност и разликата межу това да си мислиш ,че можеш да караш такава кола и наистина да можеш е много голяма.

Но все пак без да имам претенцийте на карач или нещо подобно, това нещо просто разваля мотоспорта и връзката човек машина, което за мен е толкова уникалното при колите/моторите. Да зарежем времена и ускорения. И засъжаление такова нещо виждам как бавно се прокрадва и при моторите пак заради швабите(БМВ С1000РР).

Виж примерно група Б рали и сегашното? С уважение към сегашните пилоти, ама едно е да караш в карбонова куруба с модерни технологии за турбо тракшън и т.н. Съвсем друго е 600кс с брутален турбо лаг, добрата стара ръчка и на сантиметри от стена от хора.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 11 Окт 2011, 21:05

acho.rs написа:ПС:лекция по тема - звук на спортисти :
http://www.youtube.com/watch?v=WdM_qOeZuvE
http://www.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q


ПС: дисетация на тема - звук на спортисти :lalala:

http://www.youtube.com/watch?v=iN-J4Jydnkc
http://www.youtube.com/watch?v=jd8GeXYYkKU
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 11 Окт 2011, 21:06

BMW_RIDER написа:
DrivinGGoD написа:Офф... Пак тия мачовските работи с карането...

То и Ferrari имаше опция за ръчни скорости, ама знаеш ли колко са си ги поръчали ;) Има още много такива примери - дори и М3 :winky:

Повярвай ми, особено на американска кола като тези 3-4те, за които се говори в темата имаше опция за автомат, "ръчки" щяха да стигнат до много малко хора :mhihi:


Дабе ясно, то и по добре щото доста скъпи коли ще се потрошат. Все пак вече идеята да имаш спортна кола е повече демонстрация на статус и лайфстайл, отколкото истинска любов към спорта. Това сигурно е и причината марки като ТВР(без абс, без възглавници, камули тракшън) да са изчезнали. Всъщност и разликата межу това да си мислиш ,че можеш да караш такава кола и наистина да можеш е много голяма.

Но все пак без да имам претенцийте на карач или нещо подобно, това нещо просто разваля мотоспорта и връзката човек машина, което за мен е толкова уникалното при колите/моторите. Да зарежем времена и ускорения. И засъжаление такова нещо виждам как бавно се прокрадва и при моторите пак заради швабите(БМВ С1000РР).

Виж примерно група Б рали и сегашното? С уважение към сегашните пилоти, ама едно е да караш в карбонова куруба с модерни технологии за турбо тракшън и т.н. Съвсем друго е 600кс с брутален турбо лаг, добрата стара ръчка и на сантиметри от стена от хора.


Да бе... напълно съм съгласен с теб... и аз не се кефя на тия тенденции... ама това е пътя за уличните коли, ако не искаме тия дето не правят разлика между "това да си мислиш ,че можеш да караш такава кола и наистина да можеш" да се самоизбиват и да избиват и други по пътищата... А тия дето се мислят за мачовци, а не са и имат такива коли са повече от тия дето наистина карат ;)

И аз искам да имам мачовска кола и да се уча да я карам здраво... ама това става безопасно само в стерилни условия (примерно на затворени или малко населени отсечки от пътя или на писта)... Иначе колкото и да съм отдал живота си на автомобилизма не бих му го отдал за последно ;)

Та, за това има коли и коли... за това чисти, буквално убииствени коли трудно ще се преборят за пазар, а в днешната икономика пазара е най-важното... другото е за престиж... А там опции, за да се доближиш до желаните от теб качества и "чистота" дават всички производители... Европейските дават повече от това отлколкото предполагаш, просто масовия пазар не го кльопа и те го оставят да стои зад електрониките - т.е. получаваш две в едно, без да страда нищо ;)... За това казвам, че е най-добър подхода на компаниите с дух и емоция (разбирай страх, че ще те убие), но все пак и достатъчно технологични, безопасни и удобни...

Ако вече искаш мачовска кола, дето да те убие без да се поколебае и без да има какво да я спре си купуваш GT2, или TVR дето споменаваш или някоя хард кола на Ferrari, Lamborghini и т.н., които не липсват...

Идеята ми е, че такива коли, които да отговорят на американските ZR1, ZL1, GT и ACR има... няма американски, които да предложат толкова комплексен автомобил като 599 GTB, 991 Turbo и т.н. Факт е цената, но на ниската цена на тези 3-4 прилични американски коли получаваш скорост и емоция и нищо друго ;)
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 11 Окт 2011, 21:11

BMW_RIDER написа:
acho.rs написа:ПС:лекция по тема - звук на спортисти :
http://www.youtube.com/watch?v=WdM_qOeZuvE
http://www.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q


ПС: дисетация на тема - звук на спортисти :lalala:

http://www.youtube.com/watch?v=iN-J4Jydnkc
http://www.youtube.com/watch?v=jd8GeXYYkKU

Само дето едното е рейс кар , другото е кастъм мейд и като цяло се съпоставя със ЗИЛ , Камаз и нещо от тоя сорт ;)
Едно пресно Ламбо от 1982ра година :
http://www.youtube.com/watch?v=foDcLUhU ... re=related :mhihi:

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от OPASNO LUD » 11 Окт 2011, 23:02

Американските коли са много по-добри от европейските за парите си-факт ако живееш в Калифорния.Само дето ако живееш в Европа,губят 3/4 от своите уникални предимства.А именно уникално ниските си експлотационни разходи,ниската цена и изобилието от налични афтермаркет части.А че коли като Е92 М3 са откровено позьорски, на цената на Корвет са и в Европа е ясно-тях никой не си ги купува с основна цел да се състезава с тях

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 1.01.2008
Местоположение: Homeless
Кара: 4 throttle beast
Детайли за колата: Cosmosschwarz

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Who » 11 Окт 2011, 23:33

BMW_RIDER написа:Виж примерно група Б рали и сегашното? С уважение към сегашните пилоти, ама едно е да караш в карбонова куруба с модерни технологии за турбо тракшън и т.н. Съвсем друго е 600кс с брутален турбо лаг, добрата стара ръчка и на сантиметри от стена от хора.

Група Б е страховита тя няма аналог ... там е брутализъм Валтер Рьол има една реплика не я помня точно но нещо такова беше "Колата ти е истински бърза когато сутрин като застанеш до нея се боиш да я отключиш"
40173
The smaller displacement engine recorded less than 9 mpg-US (26 L/100 km; 11 mpg-imp)

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 12 Окт 2011, 8:50

OPASNO LUD написа:Американските коли са много по-добри от европейските за парите си-факт ако живееш в Калифорния.Само дето ако живееш в Европа,губят 3/4 от своите уникални предимства.А именно уникално ниските си експлотационни разходи,ниската цена и изобилието от налични афтермаркет части.А че коли като Е92 М3 са откровено позьорски, на цената на Корвет са и в Европа е ясно-тях никой не си ги купува с основна цел да се състезава с тях


:mhihi: :mhihi: :mhihi:


Сещам се за толкова много позьорски коли, но да наречеш М3 такава :roll: ... и то при положение, че никоя сериина кола не е направена за състезания... т.е. не е и необходимо да се състезават с тях... но пък като се замисля, огромен процент от хората в БГ и по света дават доста газ на такива коли (т.е. ги карат както трябва), а и не малък процент ходи по трак дни с тях... та отново си изсмука нещо от пръстите :winky: И съм сигурен, че има много повече купени М3ки, за да са специално отдадени на пистите, отколкото Корвети... в световен мащаб :winky: Нищо, че са на цената на Корвета :roll:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook