Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
чети малко повече , преди да пишеш. Говорихме за 30-40 годишни американски пикапи , камиончета и тн .
А по темата - вайпъра хубаво харчи толкоз , ма Ф10 М5 , която е 5 метрова лимузина 2тона , 560кс дава 9,9 нормиран или около 8/100 извънградско ... а да и е с автоматични скорости
Което ме подсети защо американските спортиста са с ръчни скорости - щот автоматиците има са праисторически
А по темата - вайпъра хубаво харчи толкоз , ма Ф10 М5 , която е 5 метрова лимузина 2тона , 560кс дава 9,9 нормиран или около 8/100 извънградско ... а да и е с автоматични скорости

Което ме подсети защо американските спортиста са с ръчни скорости - щот автоматиците има са праисторически

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Американските VS Европейските спортисти
аз само като прочета нещо от сорта на 8G-tronik и ме хваща страх кво праиме като дефектира ( не ако а като ) след има няма 100-150к км .. ако забелязваш такива силни и крайно усложнени коли се обезценяват зверски щото просто поддръжката им е ненормална .. тука М5 е просто еталон ,малцина се осмеляват да го карат след изтичане на гаранцията 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Американските VS Европейските спортисти
И мен всичката тая техника силно ме притеснява... не че ще си купя М5, но просто това, което става зад кулисите е доста страшничко...
Si non confectus, non reficiat.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Колкото по-скъпа е една (масова) кола , толкова по-бързо и пада цената . Виж как се обезценява една 5ца с ръчни скорости и една с автоматични 

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Моля, не слагайте М5 и автоматични скорости в едно изречение
Поне за сега 
Тая грешка я допуснаха само в Х5М/Х6М... ама там става, въпреки, че не съм много "ЗА" това М наименование на коли с такава концепция...


Тая грешка я допуснаха само в Х5М/Х6М... ама там става, въпреки, че не съм много "ЗА" това М наименование на коли с такава концепция...
Последна промяна DrivinGGoD на 11 Окт 2011, 20:20, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:чети малко повече , преди да пишеш. Говорихме за 30-40 годишни американски пикапи , камиончета и тн .
А по темата - вайпъра хубаво харчи толкоз , ма Ф10 М5 , която е 5 метрова лимузина 2тона , 560кс дава 9,9 нормиран или около 8/100 извънградско ... а да и е с автоматични скорости![]()
Което ме подсети защо американските спортиста са с ръчни скорости - щот автоматиците има са праисторически
Дабе то и Х5цата ми дава 10 по каталог ама по скоро е към 14-15. Обаче пак си супер сигурен за разхода на кола от която още няма един потребител.
И що американците са със ръчни скорости.... Защо гт3 е със ръчни скорости? Защо гт2 е?
Защо Lambo Balboni пак е с ръчни и само задно? Защото истинската "Driver's Car" е с ръчни скорости и задно. Там където зависи предимно от шофйора не от електрониката му. Затова и времената на ускорение и т.н. на които ти толко се кланяш са толквоа вариращи и са пердимно по ниски от последните модели кутии с 8 скорости и 7 ядрен процесор.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Офф... Пак тия мачовските работи с карането...
То и Ferrari имаше опция за ръчни скорости, ама знаеш ли колко са си ги поръчали
Има още много такива примери - дори и М3
Повярвай ми, особено на американска кола като тези 3-4те, за които се говори в темата имаше опция за автомат, "ръчки" щяха да стигнат до много малко хора
То и Ferrari имаше опция за ръчни скорости, ама знаеш ли колко са си ги поръчали


Повярвай ми, особено на американска кола като тези 3-4те, за които се говори в темата имаше опция за автомат, "ръчки" щяха да стигнат до много малко хора

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:acho.rs написа:чети малко повече , преди да пишеш. Говорихме за 30-40 годишни американски пикапи , камиончета и тн .
А по темата - вайпъра хубаво харчи толкоз , ма Ф10 М5 , която е 5 метрова лимузина 2тона , 560кс дава 9,9 нормиран или около 8/100 извънградско ... а да и е с автоматични скорости![]()
Което ме подсети защо американските спортиста са с ръчни скорости - щот автоматиците има са праисторически
Дабе то и Х5цата ми дава 10 по каталог ама по скоро е към 14-15. Обаче пак си супер сигурен за разхода на кола от която още няма един потребител.
И що американците са със ръчни скорости.... Защо гт3 е със ръчни скорости? Защо гт2 е?
Защо Lambo Balboni пак е с ръчни и само задно? Защото истинската "Driver's Car" е с ръчни скорости и задно. Там където зависи предимно от шофйора не от електрониката му. Затова и времената на ускорение и т.н. на които ти толко се кланяш са толквоа вариращи и са пердимно по ниски от последните модели кутии с 8 скорости и 7 ядрен процесор.
Кво да говоря - теста НЕФЗ е един за всички - поне за извънградския разход , ми се струва адекватен критерия .
И що америкнанците са с ръчни - щот НЯМАТ адекватен автоматик

Ламбо Блабони го има и с ръчни и със (приемам критиката за определениято автоматик) робот-ръчна кутия .
599 ГТБ имаше опция за ръчни скотрости - знаеш ли колко са я избрали - 3 клиента



Зверския ритник в гърба които ти дават съвременни те ДКГта , не можеш по никакъв начин да го постигнеш със ръчни скорости .
Болид от формула 1 - скучен ли е ?
За тая електроника не ти ли писна да го повтаряш - врътваш копчето на волана , най-вдясно и си сам ... и ставаш на пумпал . Пък като сте такива радикалсити , не съм чул някой да говори заКатерхам , КТМ Крос Боу , Елвен , Ариел Атом , Донкерворт и тн
ПС:лекция по тема - звук на спортисти :
http://www.youtube.com/watch?v=WdM_qOeZuvE
http://www.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Офф... Пак тия мачовските работи с карането...
То и Ferrari имаше опция за ръчни скорости, ама знаеш ли колко са си ги поръчалиИма още много такива примери - дори и М3
![]()
Повярвай ми, особено на американска кола като тези 3-4те, за които се говори в темата имаше опция за автомат, "ръчки" щяха да стигнат до много малко хора
Дабе ясно, то и по добре щото доста скъпи коли ще се потрошат. Все пак вече идеята да имаш спортна кола е повече демонстрация на статус и лайфстайл, отколкото истинска любов към спорта. Това сигурно е и причината марки като ТВР(без абс, без възглавници, камули тракшън) да са изчезнали. Всъщност и разликата межу това да си мислиш ,че можеш да караш такава кола и наистина да можеш е много голяма.
Но все пак без да имам претенцийте на карач или нещо подобно, това нещо просто разваля мотоспорта и връзката човек машина, което за мен е толкова уникалното при колите/моторите. Да зарежем времена и ускорения. И засъжаление такова нещо виждам как бавно се прокрадва и при моторите пак заради швабите(БМВ С1000РР).
Виж примерно група Б рали и сегашното? С уважение към сегашните пилоти, ама едно е да караш в карбонова куруба с модерни технологии за турбо тракшън и т.н. Съвсем друго е 600кс с брутален турбо лаг, добрата стара ръчка и на сантиметри от стена от хора.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:ПС:лекция по тема - звук на спортисти :
http://www.youtube.com/watch?v=WdM_qOeZuvE
http://www.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
ПС: дисетация на тема - звук на спортисти

http://www.youtube.com/watch?v=iN-J4Jydnkc
http://www.youtube.com/watch?v=jd8GeXYYkKU
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:DrivinGGoD написа:Офф... Пак тия мачовските работи с карането...
То и Ferrari имаше опция за ръчни скорости, ама знаеш ли колко са си ги поръчалиИма още много такива примери - дори и М3
![]()
Повярвай ми, особено на американска кола като тези 3-4те, за които се говори в темата имаше опция за автомат, "ръчки" щяха да стигнат до много малко хора
Дабе ясно, то и по добре щото доста скъпи коли ще се потрошат. Все пак вече идеята да имаш спортна кола е повече демонстрация на статус и лайфстайл, отколкото истинска любов към спорта. Това сигурно е и причината марки като ТВР(без абс, без възглавници, камули тракшън) да са изчезнали. Всъщност и разликата межу това да си мислиш ,че можеш да караш такава кола и наистина да можеш е много голяма.
Но все пак без да имам претенцийте на карач или нещо подобно, това нещо просто разваля мотоспорта и връзката човек машина, което за мен е толкова уникалното при колите/моторите. Да зарежем времена и ускорения. И засъжаление такова нещо виждам как бавно се прокрадва и при моторите пак заради швабите(БМВ С1000РР).
Виж примерно група Б рали и сегашното? С уважение към сегашните пилоти, ама едно е да караш в карбонова куруба с модерни технологии за турбо тракшън и т.н. Съвсем друго е 600кс с брутален турбо лаг, добрата стара ръчка и на сантиметри от стена от хора.
Да бе... напълно съм съгласен с теб... и аз не се кефя на тия тенденции... ама това е пътя за уличните коли, ако не искаме тия дето не правят разлика между "това да си мислиш ,че можеш да караш такава кола и наистина да можеш" да се самоизбиват и да избиват и други по пътищата... А тия дето се мислят за мачовци, а не са и имат такива коли са повече от тия дето наистина карат

И аз искам да имам мачовска кола и да се уча да я карам здраво... ама това става безопасно само в стерилни условия (примерно на затворени или малко населени отсечки от пътя или на писта)... Иначе колкото и да съм отдал живота си на автомобилизма не бих му го отдал за последно

Та, за това има коли и коли... за това чисти, буквално убииствени коли трудно ще се преборят за пазар, а в днешната икономика пазара е най-важното... другото е за престиж... А там опции, за да се доближиш до желаните от теб качества и "чистота" дават всички производители... Европейските дават повече от това отлколкото предполагаш, просто масовия пазар не го кльопа и те го оставят да стои зад електрониките - т.е. получаваш две в едно, без да страда нищо

Ако вече искаш мачовска кола, дето да те убие без да се поколебае и без да има какво да я спре си купуваш GT2, или TVR дето споменаваш или някоя хард кола на Ferrari, Lamborghini и т.н., които не липсват...
Идеята ми е, че такива коли, които да отговорят на американските ZR1, ZL1, GT и ACR има... няма американски, които да предложат толкова комплексен автомобил като 599 GTB, 991 Turbo и т.н. Факт е цената, но на ниската цена на тези 3-4 прилични американски коли получаваш скорост и емоция и нищо друго

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:acho.rs написа:ПС:лекция по тема - звук на спортисти :
http://www.youtube.com/watch?v=WdM_qOeZuvE
http://www.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
ПС: дисетация на тема - звук на спортисти![]()
http://www.youtube.com/watch?v=iN-J4Jydnkc
http://www.youtube.com/watch?v=jd8GeXYYkKU
Само дето едното е рейс кар , другото е кастъм мейд и като цяло се съпоставя със ЗИЛ , Камаз и нещо от тоя сорт

Едно пресно Ламбо от 1982ра година :
http://www.youtube.com/watch?v=foDcLUhU ... re=related

- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: Американските VS Европейските спортисти
Американските коли са много по-добри от европейските за парите си-факт ако живееш в Калифорния.Само дето ако живееш в Европа,губят 3/4 от своите уникални предимства.А именно уникално ниските си експлотационни разходи,ниската цена и изобилието от налични афтермаркет части.А че коли като Е92 М3 са откровено позьорски, на цената на Корвет са и в Европа е ясно-тях никой не си ги купува с основна цел да се състезава с тях
- Who
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 1.01.2008
- Местоположение: Homeless
- Кара: 4 throttle beast
- Детайли за колата: Cosmosschwarz
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:Виж примерно група Б рали и сегашното? С уважение към сегашните пилоти, ама едно е да караш в карбонова куруба с модерни технологии за турбо тракшън и т.н. Съвсем друго е 600кс с брутален турбо лаг, добрата стара ръчка и на сантиметри от стена от хора.
Група Б е страховита тя няма аналог ... там е брутализъм Валтер Рьол има една реплика не я помня точно но нещо такова беше "Колата ти е истински бърза когато сутрин като застанеш до нея се боиш да я отключиш"
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
OPASNO LUD написа:Американските коли са много по-добри от европейските за парите си-факт ако живееш в Калифорния.Само дето ако живееш в Европа,губят 3/4 от своите уникални предимства.А именно уникално ниските си експлотационни разходи,ниската цена и изобилието от налични афтермаркет части.А че коли като Е92 М3 са откровено позьорски, на цената на Корвет са и в Европа е ясно-тях никой не си ги купува с основна цел да се състезава с тях



Сещам се за толкова много позьорски коли, но да наречеш М3 такава




------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани