Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 1.01.2008
Местоположение: Homeless
Кара: 4 throttle beast
Детайли за колата: Cosmosschwarz

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Who » 10 Окт 2011, 20:52

steeN написа:ок, само да не съм голосовен, че засегна екологичните стандарти ;)

Euro 5b - 2011.09
NOx - 0.18 дизел / 0.060 бензин
PM - 0.005 дизел / бензин - само за автомобили с директно впръскване


Euro 6 - 2014.09
NOx - 0.08 дизел / 0.060 бензин
PM - 0.005 дизел / бензин- само за автомобили с директно впръскване

tier 5 bin 2, който става ефективен 2009 година ...
за дизели и бензини без значение.

до 50000 мили / 5 години
NOx (g/mi) - .05 = 0.031 g/km
PM(g/mi) - .01 = 0.006 g/km

до 120000 / 11 години
NOx (g/mi) - .07 = 0.043 g/km
PM(g/mi) - .01 = 0.006 g/km

така, че не са въобще слаби американските стандарти ми май се оказва обратното.

Да прав си по стриктни са... но това вероятно е само за Калифорния там са най строги нормите, докато в останалите щати са като европейските че дори и по ниски :) ... а относно това 2 клапана 4 клапана в америка винаги се гони цена след това се гледа как е технологично и Хай Тек и самотото подържане ... да прост мотор се поддържа от ниско квалифицирани механици които ще вземат ниски заплати съответно ... също и за независимото задно окачване е по-скъпо от един прост ЗИЛ-ов мост излят от чугун :)
40173
The smaller displacement engine recorded less than 9 mpg-US (26 L/100 km; 11 mpg-imp)

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 10 Окт 2011, 20:53

http://history.fiagt.com/results.php

ако изключиме мазератито... гледай след него какво става...
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 10 Окт 2011, 20:58

Who написа:Да прав си по стриктни са... но това вероятно е само за Калифорния там са най строги нормите, докато в останалите щати са като европейските че дори и по ниски :) ... а относно това 2 клапана 4 клапана в америка винаги се гони цена след това се гледа как е технологично и Хай Тек и самотото подържане ... да прост мотор се поддържа от ниско квалифицирани механици които ще вземат ниски заплати съответно ... също и за независимото задно окачване е по-скъпо от един прост ЗИЛ-ов мост излят от чугун :)


не знам кво толкова ви бъркат тия 2 клапана..
не е ли достойно за уважение това, че успяват да направят евтина, вървяща и красива кола?
No bling at the Ring

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 10 Окт 2011, 21:19

acho.rs написа:Разбира сашо даде много обективен критерии - един ГТ-Р не могъл да наситгне едно шеви , едно ферари не настигнало един корвет .... :roll: една автомобилна индустрия фалирала и ги спасили едни китайци и тн .
Не на последно място и говорим за точно 2 :idea: американски супер-кара и още 2 спортс кара - то май само Порше имат повече модели . Що не изброим безкрайното разнообразие от европейски лимитед едишън автомобили ?
-SLS AMG , R8 GT , Turbo S , GT2/RS,GT3/rs,Carerra GT,BUGATTI,McLaren Mp4-12,Aston Martin DBS, One-77 , Caparo T1 , Ariel Atom (V8 please) , Lotus Evora S , TVR Cerbera , Wiesmann MF5 GT 2012 , Gumpert Apolo S - РЕКОРДЬОРА , Donkervoort , Jaguar XK-RS ,
Lambo - Avantador , LP570-4 , LP550-2 :idea: , F458 Italia , F599GTB/GTO/599XX , FXX Evo , FF , Enzo , Alfa 8C competizione , Maserati MC12 , Maserati GT MC Stradale , PAGANI ZONDA , Pagani Huayra , Koenigsegg CCX/Agera / R
... a да - почти всички ги има и като кабриолети . Не вярвам да имаш пари и да не намериш тва което търсиш .
Бихте ли ми посочили американската алтернатива на горепосочените продукти :winky:


Брей гледам си копи пейстнал дескрипшъна на последното НФС. Половината от тези коли наистина са "продукт" по един в музея на компанията и по 1 в гаража на Ник Мейсън и други подобни.

Радвам се ,че вие с драйвинггод сте супер запознати с тях за да ни кажете колко по-добри са от американските консерви.

Относно на Сашо обективния критерии-поне е видял едно шеви и един вайпър срещу 0 видяни от твоя страна.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 10 Окт 2011, 21:21

Who написа:
steeN написа:...

Да прав си по стриктни са... но това вероятно е само за Калифорния там са най строги нормите, докато в останалите щати са като европейските че дори и по ниски :) ... а относно това 2 клапана 4 клапана в америка винаги се гони цена след това се гледа как е технологично и Хай Тек и самотото подържане ... да прост мотор се поддържа от ниско квалифицирани механици които ще вземат ниски заплати съответно ... също и за независимото задно окачване е по-скъпо от един прост ЗИЛ-ов мост излят от чугун :)


да това е за калифония. но бях чел, че EPA обмислят да приемат тези стандарти за цялата страна.
така или иначе всички американски (и европейски) производители правят колите да отговарят за всички щати, т.е. се съобразяват с калифорния. изключение правят единствено дизелите до колкото знам. не е по темата, но като става въпрос за технологии, в калифорния търкалят автобуси, които са дизелови хибриди. аз не знам в европа да има такива ? когато трябва нещата се случват там...

стига с това задно окачване. форд мустанг е последната кола, следващия модел вече ще има. другите са с независимо ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 10 Окт 2011, 21:28

alx написа:http://history.fiagt.com/results.php

ако изключиме мазератито... гледай след него какво става...


Тук не бях гледал... но за другата тема се постарах да проверя в други шампионати, дори и на ваша територия:

DrivinGGoD написа:... направих си труда да погледна в http://www.americanlemans.com/ и отново да установя, че дори във въпросните американски серии в момента има пълна хегемония на BMW и Porsche, като двата доставчика са със завидна преднина на първите две места, а Dirk Mueller (отново с BMW ;) ) води доооста пред втория в генералното класиране при пилотите ... та дали не могат или не искат, както казах и по-горе, няма значение... дали са си намерили оправданията с някаквите рестриктори също няма значение, извинения винаги се намират - факт е, че и тази и миналата година (до толкова ми стигат спомените) на 24h на Ринга ядат голям бой американците... в ALMS е същото като последните три години в GT класа Chevrolet ядат бой от BMW, Porsche и дори Ferrari ;)

Колкото до частните коли и Ринга, сам знаеш, че субективните фактори са толкова много, че няма как да знаеш кога една кола реално е по-бърза от друга и в чии ръце... Американските коли са бързи... Да... Безспорно... Но не са чак толкова бързи, че безцеремонно и без капка пот да свалят от "високото" доказани спортни и състезателни коли...

Edit:
Оп... нещо интересно от VLN:
Победи в генералното класиране: http://www.vln.de/historie_statistik.gb.php?art=b
Победи в класовете: http://www.vln.de/historie_statistik.gb.php?art=f
И бившите шампиони: http://www.vln.de/historie_meister.gb.php
Аз не виждам много участие на Американците 8)

Ето и от 24h Nurburgring:
http://adac.24h-rennen.de/Manufacturer. ... f6a7d1bb2f
http://adac.24h-rennen.de/Stats.228.0.h ... f6a7d1bb2f

Та мисълта ми е, че е много лесно да говорим - "те ако искаха"... ама действителността е друга... и аз искам да съм шампион в FIA GT или F1... ама не мога... та къде е истината... само те си знаят... факт е, че всичко стана маркетинг и нищо не се знае дали е реално или просто рекламен ход и работа на пари...

То и тук в България непрекъснато ги слушаме колко бързи коли има и как "сипват" наред по писти и прави... ма реалността е друга... тия дето най-малко лаят най-лошо наказват... а миналата година на "The Battle" се видя... то и тази седмица ще се види :mhihi:

Най-добре е един ден да имаме възможност да си купим въпросните коли и да ги сложим на чертата в едно истинско реално състезание без субективни фактори и PR кампании :winky: Дай боже всекиму... коли има за всички... пари да има и желание...


Btw. сега гледам GT3... миналите години го бяха позанемарили европейците... ама тази година първите два тима са с BMW Z4 GT3, следвани от SLS и Ferrari... ма то пък сега само Форд там... та... въпрос отново на сезон...
Последна промяна DrivinGGoD на 10 Окт 2011, 21:43, променена общо 2 пъти
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 10 Окт 2011, 21:34

BMW_RIDER написа:Радвам се ,че вие с драйвинггод сте супер запознати с тях за да ни кажете колко по-добри са от американските консерви.

Относно на Сашо обективния критерии-поне е видял едно шеви и един вайпър срещу 0 видяни от твоя страна.


Аз си позволявам да коментирам само коли, с които съм запознат -
-ако ще ги сравняваме на хартия - с "хартиените" данни...
-ако ще ги сравняваме в реалния живот - ако знам на какво са способни в реалния живот...
-ако ще ги сравняваме субективно като качество и визия - не споря...

Та всичко, за което съм говорил/писал до сега имам някакви наблюдения били те теоритични или реални...


Уви мисля, че никой в тази тема не е сравнявал наистина обективно колите, за които говорим - с един пилот при еднакви условия и с еднакви гуми... та явно моите обективни критерии са като на всички останали :winky: Даже може и по-обективни да са от тези на някои :bang: знам ли :roll: 8)
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 10 Окт 2011, 21:43

BMW_RIDER написа:
acho.rs написа:Разбира сашо даде много обективен критерии - един ГТ-Р не могъл да наситгне едно шеви , едно ферари не настигнало един корвет .... :roll: една автомобилна индустрия фалирала и ги спасили едни китайци и тн .
Не на последно място и говорим за точно 2 :idea: американски супер-кара и още 2 спортс кара - то май само Порше имат повече модели . Що не изброим безкрайното разнообразие от европейски лимитед едишън автомобили ?
-SLS AMG , R8 GT , Turbo S , GT2/RS,GT3/rs,Carerra GT,BUGATTI,McLaren Mp4-12,Aston Martin DBS, One-77 , Caparo T1 , Ariel Atom (V8 please) , Lotus Evora S , TVR Cerbera , Wiesmann MF5 GT 2012 , Gumpert Apolo S - РЕКОРДЬОРА , Donkervoort , Jaguar XK-RS ,
Lambo - Avantador , LP570-4 , LP550-2 :idea: , F458 Italia , F599GTB/GTO/599XX , FXX Evo , FF , Enzo , Alfa 8C competizione , Maserati MC12 , Maserati GT MC Stradale , PAGANI ZONDA , Pagani Huayra , Koenigsegg CCX/Agera / R
... a да - почти всички ги има и като кабриолети . Не вярвам да имаш пари и да не намериш тва което търсиш .
Бихте ли ми посочили американската алтернатива на горепосочените продукти :winky:


Брей гледам си копи пейстнал дескрипшъна на последното НФС. Половината от тези коли наистина са "продукт" по един в музея на компанията и по 1 в гаража на Ник Мейсън и други подобни.

Радвам се ,че вие с драйвинггод сте супер запознати с тях за да ни кажете колко по-добри са от американските консерви.

Относно на Сашо обективния критерии-поне е видял едно шеви и един вайпър срещу 0 видяни от твоя страна.

НФС не играя от 10ина години и както съм писал - това е разнообразието на европейските спортисти - такова при хамериканите НЯМА - имат 6 модела на кръст и тва е .

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 10 Окт 2011, 21:47

BMW_RIDER написа:Брей гледам си копи пейстнал дескрипшъна на последното НФС. Половината от тези коли наистина са "продукт" по един в музея на компанията и по 1 в гаража на Ник Мейсън и други подобни.


Факт е, че американците имат 3-4 относително добри коли... докато в Европа все ще се намерят 5, които да са поне толкова добри... няма да казвам, че са в пъти по-добри и са много повече като брой :winky:


И докато не ми докажете обективно обратното не ви вярвам :P :winky:


:mhihi: :mhihi: :mhihi:

Те ти обективизъм :wave: :bchug:
Последна промяна DrivinGGoD на 10 Окт 2011, 22:04, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 1.01.2008
Местоположение: Homeless
Кара: 4 throttle beast
Детайли за колата: Cosmosschwarz

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Who » 10 Окт 2011, 21:50

BadAngel написа:
Who написа:не знам кво толкова ви бъркат тия 2 клапана..
не е ли достойно за уважение това, че успяват да направят евтина, вървяща и красива кола?

Напротив похвално е че с толкова стари технологии постигат толкова добри резултати както европейците с Хай Тек технологии Аз харесвам американските спортисти Камаро СС Корвет Z 06 Мустанг ГТ 500 и т.н. просто нормалните им автомобили са с прекалено големи мотори за ежедневно каране Примерно Импала СС се води семеен седан или пък Каприс същата работа но мотори с обем 4-5 литра да не говоря за сувовете там е още по лудница Събърбан 7.2 литра скромна работа :) и Форд Експлорер 5.4 и все такива :)
40173
The smaller displacement engine recorded less than 9 mpg-US (26 L/100 km; 11 mpg-imp)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 10 Окт 2011, 22:08

Who написа:
BadAngel написа:
Who написа:не знам кво толкова ви бъркат тия 2 клапана..
не е ли достойно за уважение това, че успяват да направят евтина, вървяща и красива кола?

Напротив похвално е че с толкова стари технологии постигат толкова добри резултати както европейците с Хай Тек технологии Аз харесвам американските спортисти Камаро СС Корвет Z 06 Мустанг ГТ 500 и т.н. просто нормалните им автомобили са с прекалено големи мотори за ежедневно каране Примерно Импала СС се води семеен седан или пък Каприс същата работа но мотори с обем 4-5 литра да не говоря за сувовете там е още по лудница Събърбан 7.2 литра скромна работа :) и Форд Експлорер 5.4 и все такива :)


еми за теб е лудница, обаче за американеца е важна дълговечността на мотора

както виждаш събърбани от първите поколения (края на 70те години) са все още в движение, а не си знаят километрите
No bling at the Ring

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 25.09.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: Лястовица с рамка

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Tenata » 11 Окт 2011, 18:48

BadAngel написа:
Who написа:
BadAngel написа:
Who написа:не знам кво толкова ви бъркат тия 2 клапана..
не е ли достойно за уважение това, че успяват да направят евтина, вървяща и красива кола?

Напротив похвално е че с толкова стари технологии постигат толкова добри резултати както европейците с Хай Тек технологии Аз харесвам американските спортисти Камаро СС Корвет Z 06 Мустанг ГТ 500 и т.н. просто нормалните им автомобили са с прекалено големи мотори за ежедневно каране Примерно Импала СС се води семеен седан или пък Каприс същата работа но мотори с обем 4-5 литра да не говоря за сувовете там е още по лудница Събърбан 7.2 литра скромна работа :) и Форд Експлорер 5.4 и все такива :)


еми за теб е лудница, обаче за американеца е важна дълговечността на мотора

както виждаш събърбани от първите поколения (края на 70те години) са все още в движение, а не си знаят километрите


А, ми то и жигулата и москвича са от 70 години и още се движат и ги карат но какво от това.
ИзображениеИзображение
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Alexi » 11 Окт 2011, 19:00

Who написа:
BadAngel написа:
Who написа:не знам кво толкова ви бъркат тия 2 клапана..
не е ли достойно за уважение това, че успяват да направят евтина, вървяща и красива кола?

Напротив похвално е че с толкова стари технологии постигат толкова добри резултати както европейците с Хай Тек технологии Аз харесвам американските спортисти Камаро СС Корвет Z 06 Мустанг ГТ 500 и т.н. просто нормалните им автомобили са с прекалено големи мотори за ежедневно каране Примерно Импала СС се води семеен седан или пък Каприс същата работа но мотори с обем 4-5 литра да не говоря за сувовете там е още по лудница Събърбан 7.2 литра скромна работа :) и Форд Експлорер 5.4 и все такива :)

мда тия мотори изглеждат екзотични но нямат умиране ,отделно не харчат чак толкова много нормално си харчат за вървенето си ,опростени са и ако сложиш на кантара и поддръжката излизат даже изгодни ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 11 Окт 2011, 19:06

Да , харчат си нормално - около 5 мили с галон за 7 литров мотор със 190коня. . . Те и Уаските и Зиловете (най-вече "джоганите") си се движат по пътищата , даже много ги уважават по планините а като допълнителен бонус - притежателите им стават и инженери :yes:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 11 Окт 2011, 19:16

acho.rs написа:Да , харчат си нормално - около 5 мили с галон за 7 литров мотор със 190коня. . . Те и Уаските и Зиловете (най-вече "джоганите") си се движат по пътищата , даже много ги уважават по планините а като допълнителен бонус - притежателите им стават и инженери :yes:


ти нали знаеш че вайпъра примерно дава 25 мили на галон на извънградско? :) това са 9.4 литра/100 км... да ти обяснавам ли че едно е60 м5 при същите условия да се убиеш под 13 на 100 няма как да го свалиш?

като говориме за перформанс коли аз лично си мисля (като патил много) че европейците са по-лакоми от американците... ма аз кво знам...
алекс
трабант 601с
разни други возила

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook