Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- Who
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 1.01.2008
- Местоположение: Homeless
- Кара: 4 throttle beast
- Детайли за колата: Cosmosschwarz
Re: Американските VS Европейските спортисти
steeN написа:ок, само да не съм голосовен, че засегна екологичните стандарти
Euro 5b - 2011.09
NOx - 0.18 дизел / 0.060 бензин
PM - 0.005 дизел / бензин - само за автомобили с директно впръскване
Euro 6 - 2014.09
NOx - 0.08 дизел / 0.060 бензин
PM - 0.005 дизел / бензин- само за автомобили с директно впръскване
tier 5 bin 2, който става ефективен 2009 година ...
за дизели и бензини без значение.
до 50000 мили / 5 години
NOx (g/mi) - .05 = 0.031 g/km
PM(g/mi) - .01 = 0.006 g/km
до 120000 / 11 години
NOx (g/mi) - .07 = 0.043 g/km
PM(g/mi) - .01 = 0.006 g/km
така, че не са въобще слаби американските стандарти ми май се оказва обратното.
Да прав си по стриктни са... но това вероятно е само за Калифорния там са най строги нормите, докато в останалите щати са като европейските че дори и по ниски


Re: Американските VS Европейските спортисти
Who написа:Да прав си по стриктни са... но това вероятно е само за Калифорния там са най строги нормите, докато в останалите щати са като европейските че дори и по ниски... а относно това 2 клапана 4 клапана в америка винаги се гони цена след това се гледа как е технологично и Хай Тек и самотото подържане ... да прост мотор се поддържа от ниско квалифицирани механици които ще вземат ниски заплати съответно ... също и за независимото задно окачване е по-скъпо от един прост ЗИЛ-ов мост излят от чугун
не знам кво толкова ви бъркат тия 2 клапана..
не е ли достойно за уважение това, че успяват да направят евтина, вървяща и красива кола?
No bling at the Ring
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Разбира сашо даде много обективен критерии - един ГТ-Р не могъл да наситгне едно шеви , едно ферари не настигнало един корвет ....една автомобилна индустрия фалирала и ги спасили едни китайци и тн .
Не на последно място и говорим за точно 2американски супер-кара и още 2 спортс кара - то май само Порше имат повече модели . Що не изброим безкрайното разнообразие от европейски лимитед едишън автомобили ?
-SLS AMG , R8 GT , Turbo S , GT2/RS,GT3/rs,Carerra GT,BUGATTI,McLaren Mp4-12,Aston Martin DBS, One-77 , Caparo T1 , Ariel Atom (V8 please) , Lotus Evora S , TVR Cerbera , Wiesmann MF5 GT 2012 , Gumpert Apolo S - РЕКОРДЬОРА , Donkervoort , Jaguar XK-RS ,
Lambo - Avantador , LP570-4 , LP550-2, F458 Italia , F599GTB/GTO/599XX , FXX Evo , FF , Enzo , Alfa 8C competizione , Maserati MC12 , Maserati GT MC Stradale , PAGANI ZONDA , Pagani Huayra , Koenigsegg CCX/Agera / R ... a да - почти всички ги има и като кабриолети . Не вярвам да имаш пари и да не намериш тва което търсиш .
Бихте ли ми посочили американската алтернатива на горепосочените продукти
Брей гледам си копи пейстнал дескрипшъна на последното НФС. Половината от тези коли наистина са "продукт" по един в музея на компанията и по 1 в гаража на Ник Мейсън и други подобни.
Радвам се ,че вие с драйвинггод сте супер запознати с тях за да ни кажете колко по-добри са от американските консерви.
Относно на Сашо обективния критерии-поне е видял едно шеви и един вайпър срещу 0 видяни от твоя страна.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
Who написа:steeN написа:...
Да прав си по стриктни са... но това вероятно е само за Калифорния там са най строги нормите, докато в останалите щати са като европейските че дори и по ниски... а относно това 2 клапана 4 клапана в америка винаги се гони цена след това се гледа как е технологично и Хай Тек и самотото подържане ... да прост мотор се поддържа от ниско квалифицирани механици които ще вземат ниски заплати съответно ... също и за независимото задно окачване е по-скъпо от един прост ЗИЛ-ов мост излят от чугун
да това е за калифония. но бях чел, че EPA обмислят да приемат тези стандарти за цялата страна.
така или иначе всички американски (и европейски) производители правят колите да отговарят за всички щати, т.е. се съобразяват с калифорния. изключение правят единствено дизелите до колкото знам. не е по темата, но като става въпрос за технологии, в калифорния търкалят автобуси, които са дизелови хибриди. аз не знам в европа да има такива ? когато трябва нещата се случват там...
стига с това задно окачване. форд мустанг е последната кола, следващия модел вече ще има. другите са с независимо

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
alx написа:http://history.fiagt.com/results.php
ако изключиме мазератито... гледай след него какво става...
Тук не бях гледал... но за другата тема се постарах да проверя в други шампионати, дори и на ваша територия:
DrivinGGoD написа:... направих си труда да погледна в http://www.americanlemans.com/ и отново да установя, че дори във въпросните американски серии в момента има пълна хегемония на BMW и Porsche, като двата доставчика са със завидна преднина на първите две места, а Dirk Mueller (отново с BMW) води доооста пред втория в генералното класиране при пилотите ... та дали не могат или не искат, както казах и по-горе, няма значение... дали са си намерили оправданията с някаквите рестриктори също няма значение, извинения винаги се намират - факт е, че и тази и миналата година (до толкова ми стигат спомените) на 24h на Ринга ядат голям бой американците... в ALMS е същото като последните три години в GT класа Chevrolet ядат бой от BMW, Porsche и дори Ferrari
![]()
Колкото до частните коли и Ринга, сам знаеш, че субективните фактори са толкова много, че няма как да знаеш кога една кола реално е по-бърза от друга и в чии ръце... Американските коли са бързи... Да... Безспорно... Но не са чак толкова бързи, че безцеремонно и без капка пот да свалят от "високото" доказани спортни и състезателни коли...
Edit:
Оп... нещо интересно от VLN:
Победи в генералното класиране: http://www.vln.de/historie_statistik.gb.php?art=b
Победи в класовете: http://www.vln.de/historie_statistik.gb.php?art=f
И бившите шампиони: http://www.vln.de/historie_meister.gb.php
Аз не виждам много участие на Американците
Ето и от 24h Nurburgring:
http://adac.24h-rennen.de/Manufacturer. ... f6a7d1bb2f
http://adac.24h-rennen.de/Stats.228.0.h ... f6a7d1bb2f
Та мисълта ми е, че е много лесно да говорим - "те ако искаха"... ама действителността е друга... и аз искам да съм шампион в FIA GT или F1... ама не мога... та къде е истината... само те си знаят... факт е, че всичко стана маркетинг и нищо не се знае дали е реално или просто рекламен ход и работа на пари...
То и тук в България непрекъснато ги слушаме колко бързи коли има и как "сипват" наред по писти и прави... ма реалността е друга... тия дето най-малко лаят най-лошо наказват... а миналата година на "The Battle" се видя... то и тази седмица ще се види![]()
Най-добре е един ден да имаме възможност да си купим въпросните коли и да ги сложим на чертата в едно истинско реално състезание без субективни фактори и PR кампанииДай боже всекиму... коли има за всички... пари да има и желание...
Btw. сега гледам GT3... миналите години го бяха позанемарили европейците... ама тази година първите два тима са с BMW Z4 GT3, следвани от SLS и Ferrari... ма то пък сега само Форд там... та... въпрос отново на сезон...
Последна промяна DrivinGGoD на 10 Окт 2011, 21:43, променена общо 2 пъти
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:Радвам се ,че вие с драйвинггод сте супер запознати с тях за да ни кажете колко по-добри са от американските консерви.
Относно на Сашо обективния критерии-поне е видял едно шеви и един вайпър срещу 0 видяни от твоя страна.
Аз си позволявам да коментирам само коли, с които съм запознат -
-ако ще ги сравняваме на хартия - с "хартиените" данни...
-ако ще ги сравняваме в реалния живот - ако знам на какво са способни в реалния живот...
-ако ще ги сравняваме субективно като качество и визия - не споря...
Та всичко, за което съм говорил/писал до сега имам някакви наблюдения били те теоритични или реални...
Уви мисля, че никой в тази тема не е сравнявал наистина обективно колите, за които говорим - с един пилот при еднакви условия и с еднакви гуми... та явно моите обективни критерии са като на всички останали




------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:acho.rs написа:Разбира сашо даде много обективен критерии - един ГТ-Р не могъл да наситгне едно шеви , едно ферари не настигнало един корвет ....една автомобилна индустрия фалирала и ги спасили едни китайци и тн .
Не на последно място и говорим за точно 2американски супер-кара и още 2 спортс кара - то май само Порше имат повече модели . Що не изброим безкрайното разнообразие от европейски лимитед едишън автомобили ?
-SLS AMG , R8 GT , Turbo S , GT2/RS,GT3/rs,Carerra GT,BUGATTI,McLaren Mp4-12,Aston Martin DBS, One-77 , Caparo T1 , Ariel Atom (V8 please) , Lotus Evora S , TVR Cerbera , Wiesmann MF5 GT 2012 , Gumpert Apolo S - РЕКОРДЬОРА , Donkervoort , Jaguar XK-RS ,
Lambo - Avantador , LP570-4 , LP550-2, F458 Italia , F599GTB/GTO/599XX , FXX Evo , FF , Enzo , Alfa 8C competizione , Maserati MC12 , Maserati GT MC Stradale , PAGANI ZONDA , Pagani Huayra , Koenigsegg CCX/Agera / R ... a да - почти всички ги има и като кабриолети . Не вярвам да имаш пари и да не намериш тва което търсиш .
Бихте ли ми посочили американската алтернатива на горепосочените продукти
Брей гледам си копи пейстнал дескрипшъна на последното НФС. Половината от тези коли наистина са "продукт" по един в музея на компанията и по 1 в гаража на Ник Мейсън и други подобни.
Радвам се ,че вие с драйвинггод сте супер запознати с тях за да ни кажете колко по-добри са от американските консерви.
Относно на Сашо обективния критерии-поне е видял едно шеви и един вайпър срещу 0 видяни от твоя страна.
НФС не играя от 10ина години и както съм писал - това е разнообразието на европейските спортисти - такова при хамериканите НЯМА - имат 6 модела на кръст и тва е .
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:Брей гледам си копи пейстнал дескрипшъна на последното НФС. Половината от тези коли наистина са "продукт" по един в музея на компанията и по 1 в гаража на Ник Мейсън и други подобни.
Факт е, че американците имат 3-4 относително добри коли... докато в Европа все ще се намерят 5, които да са поне толкова добри... няма да казвам, че са в пъти по-добри и са много повече като брой

И докато не ми докажете обективно обратното не ви вярвам





Те ти обективизъм


Последна промяна DrivinGGoD на 10 Окт 2011, 22:04, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Who
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 1.01.2008
- Местоположение: Homeless
- Кара: 4 throttle beast
- Детайли за колата: Cosmosschwarz
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:Who написа:не знам кво толкова ви бъркат тия 2 клапана..
не е ли достойно за уважение това, че успяват да направят евтина, вървяща и красива кола?
Напротив похвално е че с толкова стари технологии постигат толкова добри резултати както европейците с Хай Тек технологии Аз харесвам американските спортисти Камаро СС Корвет Z 06 Мустанг ГТ 500 и т.н. просто нормалните им автомобили са с прекалено големи мотори за ежедневно каране Примерно Импала СС се води семеен седан или пък Каприс същата работа но мотори с обем 4-5 литра да не говоря за сувовете там е още по лудница Събърбан 7.2 литра скромна работа


Re: Американските VS Европейските спортисти
Who написа:BadAngel написа:Who написа:не знам кво толкова ви бъркат тия 2 клапана..
не е ли достойно за уважение това, че успяват да направят евтина, вървяща и красива кола?
Напротив похвално е че с толкова стари технологии постигат толкова добри резултати както европейците с Хай Тек технологии Аз харесвам американските спортисти Камаро СС Корвет Z 06 Мустанг ГТ 500 и т.н. просто нормалните им автомобили са с прекалено големи мотори за ежедневно каране Примерно Импала СС се води семеен седан или пък Каприс същата работа но мотори с обем 4-5 литра да не говоря за сувовете там е още по лудница Събърбан 7.2 литра скромна работаи Форд Експлорер 5.4 и все такива
еми за теб е лудница, обаче за американеца е важна дълговечността на мотора
както виждаш събърбани от първите поколения (края на 70те години) са все още в движение, а не си знаят километрите
No bling at the Ring
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:Who написа:BadAngel написа:Who написа:не знам кво толкова ви бъркат тия 2 клапана..
не е ли достойно за уважение това, че успяват да направят евтина, вървяща и красива кола?
Напротив похвално е че с толкова стари технологии постигат толкова добри резултати както европейците с Хай Тек технологии Аз харесвам американските спортисти Камаро СС Корвет Z 06 Мустанг ГТ 500 и т.н. просто нормалните им автомобили са с прекалено големи мотори за ежедневно каране Примерно Импала СС се води семеен седан или пък Каприс същата работа но мотори с обем 4-5 литра да не говоря за сувовете там е още по лудница Събърбан 7.2 литра скромна работаи Форд Експлорер 5.4 и все такива
еми за теб е лудница, обаче за американеца е важна дълговечността на мотора
както виждаш събърбани от първите поколения (края на 70те години) са все още в движение, а не си знаят километрите
А, ми то и жигулата и москвича са от 70 години и още се движат и ги карат но какво от това.


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Американските VS Европейските спортисти
Who написа:BadAngel написа:Who написа:не знам кво толкова ви бъркат тия 2 клапана..
не е ли достойно за уважение това, че успяват да направят евтина, вървяща и красива кола?
Напротив похвално е че с толкова стари технологии постигат толкова добри резултати както европейците с Хай Тек технологии Аз харесвам американските спортисти Камаро СС Корвет Z 06 Мустанг ГТ 500 и т.н. просто нормалните им автомобили са с прекалено големи мотори за ежедневно каране Примерно Импала СС се води семеен седан или пък Каприс същата работа но мотори с обем 4-5 литра да не говоря за сувовете там е още по лудница Събърбан 7.2 литра скромна работаи Форд Експлорер 5.4 и все такива
мда тия мотори изглеждат екзотични но нямат умиране ,отделно не харчат чак толкова много нормално си харчат за вървенето си ,опростени са и ако сложиш на кантара и поддръжката излизат даже изгодни ..
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Да , харчат си нормално - около 5 мили с галон за 7 литров мотор със 190коня. . . Те и Уаските и Зиловете (най-вече "джоганите") си се движат по пътищата , даже много ги уважават по планините а като допълнителен бонус - притежателите им стават и инженери 

Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Да , харчат си нормално - около 5 мили с галон за 7 литров мотор със 190коня. . . Те и Уаските и Зиловете (най-вече "джоганите") си се движат по пътищата , даже много ги уважават по планините а като допълнителен бонус - притежателите им стават и инженери
ти нали знаеш че вайпъра примерно дава 25 мили на галон на извънградско?

като говориме за перформанс коли аз лично си мисля (като патил много) че европейците са по-лакоми от американците... ма аз кво знам...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани