някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Gqbriel
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6156
 - Регистриран на: 14.06.2010
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: комби
 - Мечтае да кара: Нещо с S мотор
 - Детайли за колата: N52B25
 
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
virtualchild написа:martin_g60 написа:Zagy написа:Колега elf_78 - сподели колко ти излезе в Дарукар процедурата по премахването на пеперудките... ако не е тайна де....
Според мен никъде в официален сервиз на БМВ няма да направят тази манипулация.
Пробвах във ВиаИнтеркар(плевенския дилър) и въпреки че са ми познати не се навиха предвид различни причини и доводи
![]()
колега,
Погледни по-нагоре какво съм написал.
Аз ги махнах в официален сервиз - Дарyкар.
И цените съм написал.
Да но е изключение
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- RaHzElChO
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 538
 - Регистриран на: 23.06.2011
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Аз разбрах за много приятна цена в RN Performance сервиз, може да пишете лично на Рашо.
			
		- Mitiracing
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 148
 - Регистриран на: 2.05.2003
 - Местоположение: По света и в Плевен
 - Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR
 
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Привет на всички,тъй като взех колата преди 2 дена,с уверението на предишния собственик ,че са сваляни и истени колекторите,се хванах да модифицирам и аз малко..И веднага един въпрос:Тъй като оста на тези "пеперудки" се вади лесно от основата като се развият болчетата,интересно ми е при положение ,че в колекторите има около 1,5 bara налягане,няма ли при рязането и поставянето им обратно да излезат осите и да оставят дупка.Остта която ги задвижва оставя ли се или изчезва,заедно ц вакумния клапан,моля за някоя снимка при поставено положение.
Поздрави
			Поздрави
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
		- adovet
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3729
 - Регистриран на: 27.01.2010
 - Местоположение: Перник
 - Пол: Мъж
 - Кара: Tesla Y
 
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Колега с клещите я чупиш оста в основата и си готов. После няма как да влезе оста на вътре - нали е изкривена и закачена от зад. Проблема е когато е с пеперудката оста - пеперудката тежи, а остта е тънка и с времето се протрива и идва момент когато се чупи и става мазалото.
			
		- Mitiracing
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 148
 - Регистриран на: 2.05.2003
 - Местоположение: По света и в Плевен
 - Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR
 
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Ясно,днеска ги резнах,монтирах обратно оста която ги задвижва и вакума,с две думи продължават да си работят но "резнати" 
 .Сега чакам в понеделник да си сменя маркучетата който отиват към клапана на турбото и монтирам и колекторите.М/у другото свалих интеркулера,доста л...
 .... паднаха,но това е друга тема.ААА смених и гумените уплътнения на колекторите (мисля ,че е желателно,ако са посмачкани) след това няма да е приятно да омазва отдоло.  
			
		
 .... паднаха,но това е друга тема.ААА смених и гумените уплътнения на колекторите (мисля ,че е желателно,ако са посмачкани) след това няма да е приятно да омазва отдоло.  
- sub_eleven
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 901
 - Регистриран на: 9.10.2006
 - Местоположение: София
 - Кара: е85 M54B30
 
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
колеги, вярно ли е, че след 2006-та година осите на клапите са и те от пластмаса? В такъв случай ако се смени с нов колектор, няма ли да е сравнително безопасно?
И друг въпрос - четох статия, че при махнати пеперудки, разлика имало единствено в емисиите на празен ход и че при потегляне се отваряли напълно. Ако е така в действителност, няма да окаже влияние липсата им.
Ако обаче са под определен ъгъл според скоростта, значи не е точно така.
			
		И друг въпрос - четох статия, че при махнати пеперудки, разлика имало единствено в емисиите на празен ход и че при потегляне се отваряли напълно. Ако е така в действителност, няма да окаже влияние липсата им.
Ако обаче са под определен ъгъл според скоростта, значи не е точно така.
- Zagy
 - нафтения
 - 
				
			 - Мнения: 6924
 - Регистриран на: 4.03.2009
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: го на спомени
 - Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
 
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
След 2005та или 2006та ги подменят с усилени някакви - не знам дали осите вече са от пластмаса, но пак има случаи на счупени и глътнати пеперудки. Махайте ги наред, ако ще да са от сплавта на Айрън Мен...
			Si non confectus, non reficiat.
		- Gqbriel
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6156
 - Регистриран на: 14.06.2010
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: комби
 - Мечтае да кара: Нещо с S мотор
 - Детайли за колата: N52B25
 
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
sub_eleven написа:колеги, вярно ли е, че след 2006-та година осите на клапите са и те от пластмаса? В такъв случай ако се смени с нов колектор, няма ли да е сравнително безопасно?
И друг въпрос - четох статия, че при махнати пеперудки, разлика имало единствено в емисиите на празен ход и че при потегляне се отваряли напълно. Ако е така в действителност, няма да окаже влияние липсата им.
Ако обаче са под определен ъгъл според скоростта, значи не е точно така.
Отварят се над 2000 оборота,новите уж пластмаси - същата работа...няма да окаже никво влияние - ще спиш по добре
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Face
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 654
 - Регистриран на: 24.12.2007
 - Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
 - Кара: 320Д(M47TUD20)
 
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Gqbriel написа:Отварят се над 2000 оборота,новите уж пластмаси - същата работа...няма да окаже никво влияние - ще спиш по добре
То турбото развърта на под 2000,та клапите няма как да се отварят толкова късно...
- Gqbriel
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6156
 - Регистриран на: 14.06.2010
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: комби
 - Мечтае да кара: Нещо с S мотор
 - Детайли за колата: N52B25
 
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Face написа:Gqbriel написа:Отварят се над 2000 оборота,новите уж пластмаси - същата работа...няма да окаже никво влияние - ще спиш по добре
То турбото развърта на под 2000,та клапите няма как да се отварят толкова късно...
Добре разбърта на 1800 принципа на действие е един и същ се тая кога точно..идеята е че са скапан дефект ,който уж го нямало при 90 щото били пластмаси,то не че само БМВ ги ползват де ама както и да е..без тях е с пъти по-добре отколкото с тях.Уж трябва да има разлика в ниските - чак пък толкова едва ли,за мен лично няма никаква разлика...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- sub_eleven
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 901
 - Регистриран на: 9.10.2006
 - Местоположение: София
 - Кара: е85 M54B30
 
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
в крайна сметка значи работят само на две положения отворено и затворено. Не е с някаква зависимост и променлив ъгъл?
п.п абе май ще ги махам, то се е видяло...
			
		п.п абе май ще ги махам, то се е видяло...
- sub_eleven
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 901
 - Регистриран на: 9.10.2006
 - Местоположение: София
 - Кара: е85 M54B30
 
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
колеги, чувам, че имало някакъв тънък момент при махането на колектора - някакви уплътнения можело да паднат в цилиндрите при разглабянето - някой ще даде ли повече инфо?
			
		- Zagy
 - нафтения
 - 
				
			 - Мнения: 6924
 - Регистриран на: 4.03.2009
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: го на спомени
 - Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
 
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
В началото на темата имаше един PDF файл - там е написано. Свали си го и го прочети 
			Si non confectus, non reficiat.
		- cucko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1688
 - Регистриран на: 19.02.2008
 - Местоположение: Павликени
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 530d touring
 
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Тази тема от кога ми е бягала между капките!  
Скоро ще трябва да се сваля колектора !
			
		Скоро ще трябва да се сваля колектора !

- sub_eleven
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 901
 - Регистриран на: 9.10.2006
 - Местоположение: София
 - Кара: е85 M54B30
 
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
пеперудките ми са история вече... В интерес на истината си имаха нагар и не ми изглеждаха първа младост - радвам се, че се реших да ги махна. Не можах да хвана разлика в ниските или в работата на двигателя - просто още не бях опознал колата добре с тях...
			
		Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани